NEPOTREBUJE VODIČA. HĽADÁ SPOLUPÁCHATEĽA.

Jazdná dynamika vozidiel BMW radu 2 Coupé.

NEPOTREBUJE VODIČA. HĽADÁ SPOLUPÁCHATEĽA.

Jazdná dynamika vozidiel BMW radu 2 Coupé.

Ak žijete život naplno, nechcete robiť kompromisy. A rovnako ich nechce robiť ani BMW radu 2 Coupé. Jeho jazdné vlastnosti, dokonalé rozloženie hmotnosti v pomere 50:50 a jeho zadný pohon sú v tejto triede vozidiel jedinečné. Dynamické a temperamentné s jediným cieľom: maximálna radosť z jazdy.

NEPOTREBUJE VODIČA. HĽADÁ SPOLUPÁCHATEĽA. Jazdná dynamika vozidiel BMW radu 2 Coupé.

Ak žijete život naplno, nechcete robiť kompromisy. A rovnako ich nechce robiť ani BMW radu 2 Coupé. Jeho jazdné vlastnosti, dokonalé rozloženie hmotnosti v pomere 50:50 a jeho zadný pohon sú v tejto triede vozidiel jedinečné. Dynamické a temperamentné s jediným cieľom: maximálna radosť z jazdy.

JAZDNÁ DYNAMIKA.

JAZDNÁ DYNAMIKA.

Jeho odhodlanie vyraziť vpred budete cítiť, aj keď práve stojí na mieste. Stačí stlačiť tlačidlo Štart a z pocitu sa v okamihu stane realita. Zažite to na vlastnej koži.

LAUNCH CONTROL.

LAUNCH CONTROL.

BMW radu 2 Coupé vás uchváti okamžite po štarte. Jeho heslo je kľúčom k zážitkom všetkých športových vodičov: maximálna akcelerácia. Tá je možná vďaka 8-stupňovej prevodovke Steptronic Sport a jej funkcii Launch Control. Stačí krátky dotyk tlačidla DSC, voliacou pákou zaradiť režim „S“, podržať brzdu a stlačiť akcelerátor až na podlahu. Keď v tomto okamihu pustíte brzdu, okamžite pocítite, čo znamená krútiaci moment.

ADAPTÍVNY PODVOZOK M.

Dynamické vlastnosti vozidla ďalej vylepšuje adaptívny podvozok M znížený o 10 milimetrov. Vodič môže upraviť jazdné vlastnosti pomocou ovládača jazdného zážitku voľbou typu pruženia, ktoré mu práve najviac vyhovuje – od komfortného až po extrémne tuhé. Bez ohľadu na zvolené nastavenie, elektricky riadené tlmiče adaptívneho podvozku M v zlomkoch sekundy upravujú svoju charakteristiku tak, aby vyhovovala podmienkam na ceste. Systém využíva množstvo snímačov, ktoré merajú vibrácie kolesa a rýchlosť vozidla tak, aby sa dosiahlo optimálne tlmenie nerovností a bezpečnosť vozidla.

Režim COMFORT je určený predovšetkým na pohodlné cestovanie. Režim SPORT na druhej strane aktivuje výrazne športové ladenie podvozka s citeľne tuhším nastavením tlmičov. Pre extrémne dynamickú jazdu je najlepšou voľbou režim SPORT+: v tomto režime sa aktivuje Dynamická kontrola trakcie (DTC), ktorá umožňuje výraznejšie prešmykovanie hnacích kolies, čo umožňuje športovú jazdu na hranici dynamických možností vozidla. Funkcia DSC však ani v tomto režime nie je úplne vypnutá, iba zasahuje oveľa neskôr – samozrejme v rámci fyzikálnych limitov a s cieľom zachovať bezpečnosť a stabilitu vozidla.

VARIABILNÉ ŠPORTOVÉ RIADENIE.

Variabilné športové riadenie so systémom Servotronic umožňuje presné a agilné vedenie vozidla pri vynaložení minimálneho úsilia. Systém dynamicky upravuje prevod riadenia nezávisle od aktuálnej rýchlosti. Riadenie sa tak stáva priamejším, čo znižuje počet potrebných otáčok volantom. To značne zvyšuje agilitu vozidla hlavne pri dynamickej jazde v ostrých zákrutách alebo pri vyhýbacích manévroch. Takisto sa tým výrazne uľahčuje parkovanie. V strednej polohe je riadenie naopak menej priame, čo podstatne zlepšuje smerovú stabilitu a presnosť riadenia.

OVLÁDAČ JAZDNÉHO ZÁŽITKU.

OVLÁDAČ JAZDNÉHO ZÁŽITKU.

Režimy Comfort, ECO PRO a Sport.

Ovládač jazdného zážitku umožní vodičovi vybrať si štandardný režim Comfort, úsporný režim ECO PRO a režim Sport pre ešte dynamickejšiu jazdu.

Úspornosť s režimom ECO PRO.

Úsporný režim ECO PRO inteligentne prispôsobuje charakteristiku reakcií plynového pedála a prevodovky a takisto nastavenia kúrenia/klimatizácie. Režim ECO PRO dokáže znížiť spotrebu paliva až o 20 %. Palivo pomáha šetriť aj funkcia plachtenia, asistent predvídania trasy a trasa ECO PRO (k dispozícii iba s navigačným systémom Professional). Asistent predvídania trasy využíva navigačný systém na posúdenie aktuálnej situácie na ceste a dáva vodičovi v predstihu odporúčania. Ak za nasledujúcou zákrutou začína obmedzenie rýchlosti, systém vodičovi pred vjazdom do zákruty odporučí spomaliť.
Aj trasa ECO PRO pomáha znižovať spotrebu paliva. Navrhuje trasy optimalizované na spotrebu paliva, pričom berie do úvahy hustotu premávky, jazdný štýl vodiča a miestne podmienky. Funkcia plachtenia umožňuje vozidlu ísť len zotrvačnosťou až do rýchlosti 160 km/h, ak vodič zloží nohu z plynového pedála, ale nezačne brzdiť. V režime Sport vozidlo reaguje priamejšie, čo umožňuje športovejší štýl jazdy.

JAZDNÉ VLASTNOSTI.

JAZDNÉ VLASTNOSTI.

BMW radu 2 Coupé je dokonale prispôsobené potrebám vodiča nielen svojím dizajnom a funkčnosťou. Všetky jeho technológie sú zameraná na vytvorenie vozidla, ktoré prináša nefalšovanú radosť z jazdy. A tento zámer sa podarilo dosiahnuť! Vďaka technológii zadného pohonu BMW, ovládaču jazdného zážitku, variabilnému športovému riadeniu a dokonalému rozloženiu hmotnosti v pomere 50:50 toto športové kupé poskytuje vzrušujúci zážitok z jazdy a výnimočne agilné a presné ovládanie. Alebo ako tomu hovoríme u nás: neobmedzenú radosť z jazdy.