RÝCHLOSŤ+

Jazdná dynamika a efektivita BMW radu 4 Cabrio.

RÝCHLOSŤ+

Jazdná dynamika a efektivita BMW radu 4 Cabrio.

RÝCHLOSŤ+Jazdná dynamika a efektivita BMW radu 4 Cabrio.

BMW radu 4 Cabrio poskytuje mimoriadne intenzívne jazdné zážitky vďaka svojim suverénnym výkonnostným parametrom a agilnej dynamike. Jeho motory s efektívnou ľahkou konštrukciou a sofistikovaný podvozok ovládnu tak náročné horské priesmyky, ako aj pohodovo zvlnené cesty na morskej riviére.

BMW 430i Cabrio:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 6,6–7,0
Emisie CO2 v g/km (kombinované): 154–162

Hodnoty spotreby sú stanovené podľa jazdného cyklu ECE a závisia od rozmeru diskov kolies a pneumatík. Zobrazené modely obsahujú doplnkovú výbavu.

INTENZÍVNY VÝKON.

BMW radu 4 Cabrio zjednocuje pozoruhodnú dynamiku s vysoko precíznym handlingom, čím vytvára unikátny zážitok z neobmedzenej radosti z jazdy. Dokonalo stabilné vedenie stopy aj v zákrutách a náročných jazdných situáciách je zjavné v každom okamihu. Zažite pozoruhodnú syntézu vysokého výkonu a športovej agility.

SILNÉ MOTORY.

Radový benzínový 6-valec BMW TwinPower Turbo.

Suverénna sila, zamatovo hladký chod a emotívny zvuk sú typickými črtami 3,0-litrového radového benzínového 6-valca BMW TwinPower Turbo z najnovšej generácie motorov BMW EfficientDynamics. Vďaka technológiám Double-VANOS, Valvetronic, High Precision Injection a turbodúchadlu TwinScroll generuje výkon až 240 kW (326 k), v kombinovanom režime však spotrebuje iba 6,8 až 7,6 l/100 km.

Benzínový 4-valec BMW TwinPower Turbo.

Najnovšia generácia 2,0-litrového benzínového 4-valca BMW TwinPower Turbo je zárukou maximálnej radosti z jazdy. Presvedčí svojím agilným priebehom ťahu, ako aj vynikajúcimi reakciami už od nízkych otáčok, pričom má zároveň skromnú spotrebu a nízke emisie.

Radový naftový 6-valec BMW TwinPower Turbo.

Nová generácia 3,0-litrového radového naftového 6-valca BMW TwinPower Turbo ponúka pozoruhodný priebeh ťahu v kombinácii s exemplárnymi hodnotami spotreby, čo je výsledkom vysoko inovatívnych technológií, ako je napríklad turbodúchadlo s variabilnou geometriou alebo priame vstrekovanie common-rail. Rozličné varianty motora vyvinú výkon od 190 kW (258 k) do 230 kW (313 k) a krútiaci moment od 560 do 630 Nm.

Naftový 4-valec BMW TwinPower Turbo.

Naftový 2,0-litrový 4-valec z najnovšej generácie sa predvedie agilným priebehom výkonu, ako aj vynikajúcimi reakciami už od nízkeho pásma otáčok. Prepĺňanie turbodúchadlom s variabilnou geometriou a priame vstrekovanie common-rail sa postarajú o to, aby mal motor výnimočne nízku spotrebu paliva a produkoval extrémne málo emisií.

8-STUPŇOVÁ PREVODOVKA STEPTRONIC SPORT.

Doplnková 8-stupňová automatická prevodovka Steptronic Sport zaručí maximálnu dynamiku, efektivitu aj komfort jazdy. Krátke časy preraďovania zlepšujú akceleráciu, pričom malé intervaly otáčok pri zmene prevodov robia radenie mimoriadne plynulým. Zároveň pracuje motor vždy v optimálnom pásme otáčok z hľadiska efektivity aj hlučnosti. Najvyšší ôsmy prevod pri rýchlej jazde znižuje otáčky, a tým pádom pomáha redukovať spotrebu paliva aj emisie CO2.

ŠPORTOVÉ JAZDNÉ VLASTNOSTI.

Aj v tom najkrajšom počasí vám BMW radu 4 Cabrio dokáže ešte viac zlepšiť náladu, pomocou Ovládača jazdného zážitku: keď ním zvolíte režim SPORT alebo doplnkový režim SPORT+, aktivuje sa tuhšie nastavenie tlmičov, ideálne pre dynamický štýl jazdy. A obzvlášť v kombinácii s doplnkovým Adaptívnym M podvozkom a Variabilným športovým riadením vrátane systému Servotronic. Oba komponenty ešte viac zvýraznia už v základe vynikajúcu ovládateľnosť.

  • Rozloženie hmotnosti na nápravy 50:50

    Ideálny pomer rozloženia hmotnosti na nápravy 50:50 pomáha dosiahnuť vysokú smerovú stabilitu, agilný handling a presné reakcie riadenia. Ďalšie zlepšenie jazdných vlastností prinášajú aj krátke previsy a nízke ťažisko.

  • Adaptívny M podvozok

    Adaptívny M podvozok sa elektronicky kedykoľvek dokáže prispôsobiť situácii na ceste a jazdným podmienkami. K tomu má vodič možnosť ovplyvniť ho cez Ovládač jazdného zážitku – voľbou jazdného režimu od komfortného, až po extrémne športový, s podstatne agilnejším handlingom.

  • Variabilné športové riadenie

    Variabilné športové riadenie so systémom Servotronic sa postará o agilné reakcie na povely volantom a minimalizáciu námahy, potrebnú na jeho točenie. Prevodový pomer riadenia sa mení v závislosti od miery natočenia volantu. Takto sa zlepšuje handling pri dynamickejšej jazde a znižuje sa námaha, potrebná na ovládanie riadenia pri parkovaní a odbočovaní. Súčasťou doplnkového balíka je aj jazdný režim SPORT+.

DYNAMIKA MODELOVEJ RODINY BMW RADU 4.

DYNAMIKA MODELOVEJ RODINY BMW RADU 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Nižšia spotreba, viac radosti z jazdy: To je BMW EfficientDynamics. Zahŕňa širokú oblasť rozličných technológií, ktoré ovplyvňujú pohonný systém, manažment energie a celkovú koncepciu vozidla. Výsledkom je efektívnejšie využitie paliva a redukované emisie CO2, zároveň však viac dynamiky a zábavy počas jazdy. BMW EfficientDynamics je štandardnou výbavou každého BMW – a samozrejme aj BMW radu 4 Cabrio.

Spotreba paliva a emisie CO₂.

  • Hodnoty spotreby sú stanovené podľa jazdného cyklu ECE a závisia od rozmeru diskov kolies a pneumatík. Zobrazené modely obsahujú doplnkovú výbavu.

    Ďalšie informácie o oficiálnej spotrebe paliva, elektrickej energie a oficiálnych špecifických emisiách CO2 pre nové osobné automobily získate zo smernice „New Passenger Vehicle Fuel and Energy Consumption and CO2 Emission Guidelines ", dostupnej bezplatne na všetkých predajných miestach a na adrese "DAT Deutschland Automobil Treuhand GmbH, Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Deutschland alebo na adrese http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Uvedené hodnoty nesúvisia s konkrétnym vozidlom a nie sú súčasťou produktovej ponuky; ich cieľom je výlučne porovnanie medzi dvoma rozličnými typmi vozidiel. Emisie CO2, vznikajúce pri výrobe a dodávke paliva alebo iných zdrojov energie, nie sú pri stanovení emisií CO2 zohľadnené, v súlade s direktívou 1999/94/EC.