SILA+

Jazdná dynamika a efektivita BMW radu 4 Gran Coupé.

SILA+

Jazdná dynamika a efektivita BMW radu 4 Gran Coupé.

SILA+Jazdná dynamika a efektivita BMW radu 4 Gran Coupé.

BMW radu 4 Gran Coupé vás obdarí eleganciou, ktorú uvidíte a dynamikou, ktorú pocítite. Presvedčivá harmónia motora, podvozka a aerodynamického dizajnu sa neodolateľne prejaví vo svižnom charaktere. Na výber sú výkonné agregáty, pohon zadných alebo všetkých štyroch kolies, vo všetkých prípadoch s dokonalým rozložením hmotnosti na nápravy. Pre radosť z jazdy na najvyššej úrovni.

 

 

BMW 440i Gran Coupé:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 6,6–6,8
Emisie CO2 v g/km (kombinované): 154–159

 

Hodnoty spotreby sú stanovené podľa jazdného cyklu ECE a závisia od rozmeru diskov kolies a pneumatík. Zobrazené modely obsahujú doplnkovú výbavu.

POZORUHODNÁ DYNAMIKA.

BMW radu 4 Gran Coupé prezradí svoje ambície ihneď na začiatku: Vzrušujúcim športovým charakterom, vysoko precíznym handlingom a optimálnym komfortom pruženia v dokonalej kombinácii poskytnúť vodičovi nevšedný zážitok z jazdy – s bezkonkurenčnou stabilitou a sebaistým prejavom v zákrutách. Pridajte k tomu inteligentnú odľahčenú konštrukciu a vo výsledku dostanete elegantné štvordverové vozidlo s maximálnou agilitou a dynamikou.

SILNÉ MOTORY.

Radový benzínový 6-valec BMW TwinPower Turbo.

Suverénna sila, zamatovo hladký chod a emotívny zvuk sú typickými črtami 3,0-litrového radového benzínového 6-valca BMW TwinPower Turbo z najnovšej generácie motorov BMW EfficientDynamics. Vďaka technológiám Double-VANOS, Valvetronic, High Precision Injection a turbodúchadlu TwinScroll generuje výkon až 240 kW (326 k), v kombinovanom režime však spotrebuje iba 6,6 až 7,4 l/100 km.

Benzínový 4-valec BMW TwinPower Turbo.

Najnovšia generácia 2,0-litrového benzínového 4-valca BMW TwinPower Turbo je zárukou maximálnej radosti z jazdy. Presvedčí svojím agilným priebehom ťahu, ako aj vynikajúcimi reakciami už od nízkych otáčok, pričom má zároveň skromnú spotrebu a nízke emisie.

Radový naftový 6-valec BMW TwinPower Turbo.

Nová generácia 3,0-litrového radového naftového 6-valca BMW TwinPower Turbo ponúka pozoruhodný priebeh ťahu v kombinácii s exemplárnymi hodnotami spotreby, čo je výsledkom vysoko inovatívnych technológií, ako je napríklad turbodúchadlo s variabilnou geometriou alebo priame vstrekovanie common-rail. Rozličné varianty motora vyvinú výkon od 190 kW (258 k) do 230 kW (313 k) a krútiaci moment od 560 do 630 Nm.

Naftový 4-valec BMW TwinPower Turbo.

Naftový 2,0-litrový 4-valec z najnovšej generácie sa predvedie agilným priebehom výkonu, ako aj vynikajúcimi reakciami už od nízkeho pásma otáčok. Prepĺňanie turbodúchadlom s variabilnou geometriou a priame vstrekovanie common-rail sa postarajú o to, aby mal motor výnimočne nízku spotrebu paliva a produkoval extrémne málo emisií.

8-STUPŇOVÁ PREVODOVKA STEPTRONIC SPORT.

Doplnková 8-stupňová automatická prevodovka Steptronic Sport zaručí maximálnu dynamiku, efektivitu aj komfort jazdy. Krátke časy preraďovania zlepšujú akceleráciu, pričom malé intervaly otáčok pri zmene prevodov robia radenie mimoriadne plynulým. Zároveň pracuje motor vždy v optimálnom pásme otáčok z hľadiska efektivity aj hlučnosti. Najvyšší ôsmy prevod pri rýchlej jazde znižuje otáčky, a tým pádom pomáha redukovať spotrebu paliva aj emisie CO2.

ŠPORTOVÉ JAZDNÉ VLASTNOSTI.

Jazdné vlastnosti BMW radu 4 Gran Coupé sa bez preháňania dajú označiť za dych vyrážajúce. Pre BMW typický pohon zadných kolies, nízke ťažisko a dokonalý pomer rozloženia hmotnosti na nápravy sú, vo svojom úplnom prapôvode, zárukou radosti z jazdy. Ako ďalšia podpora prichádza štandardné variabilné športové riadenie so systémom Servotronic a doplnkový Adaptívny M podvozok. Excelentná stabilita na ceste sa obzvlášť prejaví pri športovom jazdnom štýle a na úsekoch plných zákrut.

  • Rozloženie hmotnosti na nápravy 50:50

    Ideálny pomer rozloženia hmotnosti na nápravy 50:50 pomáha dosiahnuť vysokú smerovú stabilitu, agilný handling a presné reakcie riadenia. Ďalšie zlepšenie jazdných vlastností prinášajú aj krátke previsy a nízke ťažisko.

  • Adaptívny M podvozok

    Adaptívny M podvozok sa elektronicky kedykoľvek dokáže prispôsobiť situácii na ceste a jazdným podmienkami. K tomu má vodič možnosť ovplyvniť ho cez Ovládač jazdného zážitku – voľbou jazdného režimu od komfortného, až po extrémne športový, s podstatne agilnejším handlingom.

  • Variabilné športové riadenie

    Variabilné športové riadenie so systémom Servotronic sa postará o agilné reakcie na povely volantom a minimalizáciu námahy, potrebnú na jeho točenie. Prevodový pomer riadenia sa mení v závislosti od miery natočenia volantu. Takto sa zlepšuje handling pri dynamickejšej jazde a znižuje sa námaha, potrebná na ovládanie riadenia pri parkovaní a odbočovaní. Súčasťou doplnkového balíka je aj jazdný režim SPORT+.

DYNAMIKA MODELOVEJ RODINY BMW RADU 4.

DYNAMIKA MODELOVEJ RODINY BMW RADU 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Nižšia spotreba, viac radosti z jazdy: To je BMW EfficientDynamics. Zahŕňa širokú oblasť rozličných technológií, ktoré ovplyvňujú pohonný systém, manažment energie a celkovú koncepciu vozidla. Výsledkom je efektívnejšie využitie paliva a redukované emisie CO2, zároveň však viac dynamiky a zábavy počas jazdy. BMW EfficientDynamics je štandardnou výbavou každého BMW – a samozrejme aj BMW radu 4 Gran Coupé.

Spotreba paliva a emisie CO₂.

  • Hodnoty spotreby sú stanovené podľa jazdného cyklu ECE a závisia od rozmeru diskov kolies a pneumatík. Zobrazené modely obsahujú doplnkovú výbavu.

    Ďalšie informácie o oficiálnej spotrebe paliva, elektrickej energie a oficiálnych špecifických emisiách CO2 pre nové osobné automobily získate zo smernice „New Passenger Vehicle Fuel and Energy Consumption and CO2 Emission Guidelines ", dostupnej bezplatne na všetkých predajných miestach a na adrese "DAT Deutschland Automobil Treuhand GmbH, Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Deutschland alebo na adrese http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Uvedené hodnoty nesúvisia s konkrétnym vozidlom a nie sú súčasťou produktovej ponuky; ich cieľom je výlučne porovnanie medzi dvoma rozličnými typmi vozidiel. Emisie CO2, vznikajúce pri výrobe a dodávke paliva alebo iných zdrojov energie, nie sú pri stanovení emisií CO2 zohľadnené, v súlade s direktívou 1999/94/EC.