ADRENALÍN SO ŠTYRMI SEDADLAMI.

BMW M4 CS.

ADRENALÍN SO ŠTYRMI SEDADLAMI.

BMW M4 CS.

ADRENALÍN SO ŠTYRMI SEDADLAMI.BMW M4 CS.
BMW M

Zrýchlenie 0-100 km/h v sek.

3,9*

Výkon v kW (k) pri ot/min

338 (460)/6250*

Spotreba v l/100 km, kombinovaná

8,4*

Emisie CO₂ v g/km, kombinované

197*

Nové BMW M4 CS je špeciálny model od BMW GmbH, v tradícii vysokovýkonných automobilov už od BMW M3 z radu E30. BMW M4 CS sa vyrobí iba v limitovanej sérii a prináša spojenie génov BMW M4 GTS s každodennou využiteľnosťou štvormiestneho BMW M4 Coupé. Tento model, plný inovatívnych M technológií a ľahkých karbónových komponentov, je športovec, schopný zvládnuť Severnú slučku okruhu Nürburgring v čase 7 minút a 38 sekúnd, bez obetovania každodennej využiteľnosti. Je to nová definícia vysokého výkonu pre verejné cesty.

BMW M4 CS:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,4*
Emisie CO₂ v g/km (kombinované): 197*

* Tieto hodnoty sú predbežné a ešte neboli oficiálne potvrdené. Zmena je vyhradená.

Hodnoty spotreby sú stanovené podľa jazdného cyklu ECE a závisia od rozmeru diskov kolies a pneumatík. Zobrazené modely obsahujú doplnkovú výbavu.

ÚŽASNÉ NA POHĽAD. ÚCHVATNÉ ZA JAZDY.

Čistá dynamika.

Nápadné predné partie vyjadrujú nekompromisnú športovosť pomocou čierno lakovaných líšt v plochých obličkách a charakteristických dvojitých LED predných svetlometov. Trojdielny predný nástavec s veľkými vzduchovými vstupmi zvýrazňuje dynamiku a postará sa o efektívne chladenie vysokovýkonného šesťvalcového motora a M bŕzd zmiešanej konštrukcie alebo doplnkových M karbónovo keramických bŕzd*. Nový predný splitter, špecifický pre tento model, je vyrobený z viditeľného karbónu, homologovaný pre použitie na verejných komunikáciách a pomocou redukovania vztlaku na prednej náprave prispieva k ešte výraznejšiemu zvýšeniu dynamiky.

* V závislosti od podmienok a použitia môžu charakteristiky, špecifické pre tento materiál, spôsobiť prevádzkové hluky, predovšetkým za mokra, tesne pred zastavením vozidla. Vlhkosť a posypové materiály môžu spôsobiť pokles účinku na úroveň konvenčného brzdového systému. Toto sa krátkodobo môže prejaviť ako slabší výkon bŕzd, dá sa však v prípade potreby kompenzovať vyvinutím vyššieho tlaku na pedál.

Hnacia sila.

Radový benzínový 6-velec v BMW M4 CS umožňuje dosiahnutie jazdných výkonov superšportového automobilu. Jeho 460 koní a 600 Nm krútiaceho momentu rozbehne extrémneho športovca z 0 na 100 km/h iba za 3,9* sekundy, cestou k elektronicky obmedzenej maximálnej rýchlosti 280 km/h.

* Tieto hodnoty sú predbežné a ešte neboli oficiálne potvrdené. Zmena je vyhradená.

Atleticky ľahká konštrukcia.

Atletické línie BMW M4 CS charakterizujú inovatívne ľahké komponenty. Karbónová kapota motora, známa z BMW M4 GTS, je o ďalších 25 kg ľahšia než hmotnostne optimalizovaná hliníková kapota BMW M4 Coupé. V strednej časti mierne prelisovaná karbónová strecha je o 6 kilogramov ľahšia než kovová strecha, čo prináša zníženie ťažiska pre vynikajúcu agilitu. Takisto karbónová klapka Gurney na zadnom spojleri, legálna pre bežnú premávku, redukuje vztlak na zadnej náprave ešte viac, než model M4 s balíkom Competition.

Dokonalo sedí na ceste.

Pre BMW M4 CS boli špeciálne vytvorené desaťlúčové disky kolies z ľahkej zliatiny Orbit Grey, vychádzajúce z dizajnu úspešného pretekárskeho M4 zo série DTM. Kované a hmotnostne optimalizované disky sú pre tento model štandardnou výbavou a sú obuté do pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2 zmiešaného rozmeru: vpredu 265/35 R19 a vzadu 285/30 R20. Pre ešte lepšiu každodennú využiteľnosť sú k dispozícii aj športové pneumatiky Michelin s výraznejším dezénom.

Typické zadné partie.

Svalnatú zadnú časť BMW M4 CS charakterizuje spojler s klapkou Gurney z karbónu s viditeľnými vláknami. Redukuje vztlak na zadnej náprave a optimalizuje jazdné vlastnosti, hlavne vo vysokej rýchlosti. M difúzor, vyrobený takisto z karbónu, je ďalším atraktívnym prvkom zadných partií. Logo M nájdete aj na typických M dvojitých koncovkách výfuku BMW M4 CS. Podobne ako na BMW M4 GTS, aj tu zažiaria zadné svetlá v tvare L, využívajúce futuristickú OLED technológiu a fascinujúce svojou dynamickou svetelnou animáciou s 3D efektmi.

460 K.

Vďaka výkonu 338 kW (460 k) a krútiacemu momentu 600 Nm rozbehne radový benzínový 6-valec BMW M4 CS z 0 na 100 km/h za 3,9* sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 280 km/h.

Excelentná jazdná dynamika nového BMW M4 CS však nevychádza iba zo spontánnosti, sofistikovanosti a sily motora. Ťaží aj z integrácie množstva ďalších vysokovýkonných komponentov. Elektromechanický posilňovač riadenia M Servotronic, Aktívny M diferenciál a hlavne M dvojspojková prevodovka takisto prispievajú k prenosu výnimočného výkonu na vozovku, na verejnej ceste aj na okruhu.

Špičková agilita, precízna ovládateľnosť a každodenná využiteľnosť sú k dispozícii aj vďaka špeciálne ladenému Adaptívnemu M podvozku s troma rozličnými jazdnými režimami. Tie umožnia vodičovi prispôsobiť charakter podvozka podmienkam na ceste aj svojmu jazdnému štýlu.

* Tieto hodnoty sú predbežné a ešte neboli oficiálne potvrdené. Zmena je vyhradená.

ŠPORTOVOSŤ SKRZ NASKRZ.

Atletickú exkluzivitu BMW M4 CS vytvára aj jeho interiér. A to dokonca skôr, než nasadnete – vďaka prahovým lištám z ušľachtilého hliníka s označením M4 CS. M kožený volant je stredobodom kokpitu, orientovaného na vodiča. Zvoliť si môžete aj M volant potiahnutý Alcantarou v exkluzívnej farbe Anthracite s modro-červeným M prešívaním a označením modelu na polohe „12 hodín“. Dokonalý vzhľad aj uchopenie máte v každom prípade zaručené. Prístroje majú typický dizajn štýlu M s okrúhlym formátom. Zrak pohladia aj lišty potiahnuté Alcantarou s exkluzívnym označením CS.

Ľahké športové M sedadlá, podobne ako v BMW M4 s balíkom Competition, sú potiahnuté kombináciou kože Merino a Alcantary. Sú zárukou dokonalej opory tela aj pri ostrej jazde na pretekárskom okruhu, zároveň však poskytnú vysoký komfort aj pri dlhých jazdách. Interiér BMW M4 CS charakterizujú inovatívne ľahké komponenty. Hmotnostne optimalizovaná stredová konzola má približne o 30 percent nižšiu hmotnosť než porovnateľný štandardný komponent a je potiahnutá Alcantarou s tmavo sivým kontrastným prešívaním. Ultra ľahké dvere a bočné výplne, spolu so zatváracími popruhmi v dizajne M pruhov, sú finálnou bodkou za dokonalou športovou atmosférou tejto špeciálnej edície.

VRÁTANE SVETELNEJ ANIMÁCIE.

Dizajn OLED svetiel.

Zadné svetlá BMW M4 CS sú skonštruované s použitím futuristickej osvetľovacej technológie, založenej na organických svietiacich diódach (OLED), ktoré poskytujú silné a mimoriadne homogénne svetlo. A aj vďaka dynamickej 3D svetelnej animácii zadné svetlá zvýrazňujú šírku zadných partií a udeľujú športovému kupé dynamickejší a opticky nápadnejší vzhľad, neprehliadnuteľný vo dne aj noci.

Spotreba paliva a emisie CO₂.

  • BMW M4 CS:
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,4*
    Emisie CO₂ v g/km (kombinované): 197*

    * Tieto hodnoty sú predbežné a ešte neboli oficiálne potvrdené. Zmena je vyhradená.

    Hodnoty spotreby sú stanovené podľa jazdného cyklu ECE a závisia od rozmeru diskov kolies a pneumatík. Zobrazené modely obsahujú doplnkovú výbavu.

    Ďalšie informácie o oficiálnej spotrebe paliva, elektrickej energie a oficiálnych špecifických emisiách CO₂ pre nové osobné automobily získate zo smernice „New Passenger Vehicle Fuel and Energy Consumption and CO₂ Emission Guidelines ", dostupnej bezplatne na všetkých predajných miestach a na adrese "DAT Deutschland Automobil Treuhand GmbH, Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Deutschland alebo na adrese http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Uvedené hodnoty nesúvisia s konkrétnym vozidlom a nie sú súčasťou produktovej ponuky; ich cieľom je výlučne porovnanie medzi dvoma rozličnými typmi vozidiel. Emisie CO₂, vznikajúce pri výrobe a dodávke paliva alebo iných zdrojov energie, nie sú pri stanovení emisií CO₂ zohľadnené, v súlade s direktívou 1999/94/EC.