BMW X1 technical data

BMW X1

BMW X1: Technické údaje

BMW X1BMW X1: Technické údaje

Tu nájdete kľúčové technické údaje BMW X1.

Zistiť viac

TECHNICKÉ ÚDAJE NOVÉ BMW X1.

Hmotnosť

Pohotovostná hmotnosť EU v kg 1475
Celková hmotnosť v kg 2000
Užitočná hmotnosť v kg 600
Povolené zaťaženie nápravy prednej/zadnej v kg 990/1035
Objem batožinového priestoru min. v l (vyklopené sedadlá alebo otvorená strecha) 505
Objem batožinového priestoru max. v l (sklopené sedadlá alebo zatvorená strecha) 1550
Celková hmotnosť prívesu (nebrzdeného) v kg 735
Celková hmotnosť prívesu 8% (brzdeného) v kg 1700
Celková hmotnosť prívesu 12% (brzdeného) v kg 1700

Spaľovací motor

Valce/ventily 3/4
Zdvihový objem v cm³ 1499
Zdvih/vŕtanie v mm 94,6/82,0
Výkon v kW (k) pri ot./min. 103 (140)/4500-6500
Krútiaci moment v Nm pri ot./min. 220/1480-4200
Kompresný pomer :1 11,0

Jazdné výkony

Max. rýchlosť v km/h 205
Zrýchlenie 0–100 km/h v sek. 9.7

Spotreba paliva

Kombinovaná v l/100 km 6,5-7,3
Kombinované emisie CO₂ v g/km 148-165
Objem nádrže v litroch, cca. 51

Kolesá

Rozmer pneumatík vpredu 225/55 R17
Rozmer pneumatík vzadu 225/55 R17
Disky kolies a materiál vpredu 7,5 J x 17 palcov, ľahká zliatina
Disky kolies a materiál vzadu 7,5 J x 17 palcov, ľahká zliatina

Dojazd a nabíjanie

Elektrický dojazd v km -
Brutto kapacita lítium-iónovej batérie v kWh -
Čas nabíjania 3,7 kW/16 A, BMW i Wallbox (na 80 %) v hod. -
Čas nabíjania 3,7 kW/16 A, BMW i Wallbox (na 100 %) v hod. -

Elektrický motor

Výkon v kW (k) pri ot./min. -
Krútiaci moment v Nm pri ot./min. -

Kombinované systémové výkony

Kombinovaný výkon v kW (k) -
Kombinovaný krútiaci moment v Nm -

FUEL CONSUMPTION AND CO2 EMISSIONS.

BMW X1 xDrive20i:
Fuel consumption in l/100 km (combined): 6.7–6.3
CO2 emissions in g/km (combined): 152–143


The values of the vehicles labeled with (2) are preliminary.


The information on fuel consumption, CO2 emissions and energy consumption has been determined in accordance with the prescribed measurement procedure VO (EU) 715/2007 in the version applicable at the time of type approval. The figures refer to a vehicle with basic configuration in Germany and the range shown considers optional equipment and the different size of wheels and tires available on the selected model.


Further information about the official fuel consumption and the official specific CO2 emissions for new passenger automobiles can be found in the 'New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines', which are available free of charge at all sales outlets and from DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Germany and on https://www.dat.de/co2

 

The values are already based on the new WLTP regulation and are translated back into NEDC-equivalent values in order to ensure the comparison between the vehicles. For vehicle related taxes or other duties based (at least inter alia) on CO2-emissions the CO2 values may differ to the values stated here.

Zistiť viac

Spotreba paliva a emisie CO₂.

  • BMW X1 xDrive20i:
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 7,3–8,1
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 165–183

    BMW X1 xDrive25e: dočasný maximálny výkon je 170 kW (231 k). Maximálny výkon sa krátkodobo navýši v trvaní, predĺženom s klesajúcou okolitou teplotou (cca. 5 sekúnd pri +25°C, cca. 40 sekúnd pri -20°C). To umožňuje akceleráciu 0-100 km/h za 6,9 s.

    Hodnoty spotreby paliva, emisií CO2, spotreby elektrickej energie a zobrazené rozsahy sú stanovené podľa európskeho nariadenia (EC) 715/2007 v znení uplatniteľnom v čase typového schválenia. Namerané hodnoty sú na základe cyklu WLTP podľa smernice (EC) 1151/2017 a môžu sa líšiť v závislosti od zvolenej výbavy. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rôzne konfigurácie zvoleného modelu a nie je súčasťou akejkoľvek ponuky, je určený výlučne na porovnanie. Príručka o spotrebe paliva a emisiách CO2, ktorá obsahuje údaje o všetkých modeloch nových osobných automobilov, je bezplatne k dispozícii v každom predajnom mieste.

    Pre motorizácie 18i a 20i: V závislosti od okolitých podmienok nastáva krátkodobé zvýšenie maximálneho výkonu spaľovacieho motora, približne o 10 % nad jeho menovitú hodnotu. Trvanie navýšenia výkonu sa predlžuje s klesajúcou okolitou teplotou (približne 5 sekúnd pri +25° C, približne 40 sekúnd pri -20° C).