ELEKTRIZUJÚCE PARTNERSTVÁ.

BMW i

BMW i značkové kooperácie.

ELEKTRIZUJÚCE PARTNERSTVÁ.

BMW i značkové kooperácie.

BMW je priekopníkom prevratných, vizionárskych technológií. Nie je preto prekvapením, že má vždy snahu vyhľadávať spriaznených inovátorov. Či už ide o fascinujúce projekty s partnermi na poli umenia, kultúry, dizajnu a architektúry, alebo o kooperácie s inými prémiovými značkami, ktorých produkty sú dokonalým doplnkom pre vozidlá BMW i, myslenie BMW i vždy ďaleko prekračuje čisto automobilový rámec.

ELEKTRIZUJÚCE PARTNERSTVÁ.BMW i značkové kooperácie.

BMW je priekopníkom prevratných, vizionárskych technológií. Nie je preto prekvapením, že má vždy snahu vyhľadávať spriaznených inovátorov. Či už ide o fascinujúce projekty s partnermi na poli umenia, kultúry, dizajnu a architektúry, alebo o kooperácie s inými prémiovými značkami, ktorých produkty sú dokonalým doplnkom pre vozidlá BMW i, myslenie BMW i vždy ďaleko prekračuje čisto automobilový rámec.

BMW i

TED.

BMW i uzatvorilo partnerstvo s TED s cieľom vytvoriť Next Visionaries – globálnu iniciatívu, ktorá vyhľadáva a angažuje inovátorov, vizionárov a futuristicky zmýšľajúcich jedincov, na ceste k hľadaniu novej predstavy a vízie mobility budúcnosti – vzdialenej 30, 50 či 200 rokov odteraz.
Do súťaže Next Visionaries sa zapojilo viac než 180 vízií v krátkom stanovenom období, ktoré trvalo iba niekoľko týždňov. Najsľubnejšie príspevky boli uverejnené ako podklad na diskusiu v upravenej forme na www.nextvisionaries.com. Výberová komisia, zložená z odborníkov z BMW i aj z TED následne zvolila šesť účastníkov finálového kola vo Frankfurte. Boli im pridelení skúsení mentori – všetko rečníci TED – ktorí im pomohli pripraviť sa na svoje vystúpenie pred blížiacim sa autosalónom IAA 2017.
Finalisti súťaže Next Visionaries odprezentovali svoje nápady naživo pred 500 pozvanými hosťami z kreatívnej scény, podnikateľskej komunity a médií. Porota udelila víťazné vavríny Sandre Phillips, vďaka jej vízii zdieľania vozidiel, zameranej predovšetkým sociálne a mimomestské faktory. „Tak ako aj všetci ostatní finalisti, Sandra Phillips myslela nekonvenčne. Jej koncepcia je už teraz výrazne prepracovaná a zahŕňa aj aspekty sociálnych zmien,“ uviedla Hildegard Wortmann, senior viceprezidentka značky BMW a členka poroty Next Visionaries, pri zdôvodňovaní jej rozhodnutia.
Cenou pre víťazku – a ďalším krokom pre Sandru Phillips – bol postup na TED v New Yorku, kde mohla prezentovať svoju ideu v plnom rozsahu na TED Talk konferencii v novembri 2017.
 

INOVÁCIE PRE BUDÚCNOSŤ. BMW I V PRETEKOCH FIA FORMULA E.

FIA FORMULA E CHAMPIONSHIP. #ELECTRICITEMENT – vo svetových metropolách.
Hong Kong, Mexico City, Paríž, Berlín, New York, Montreal: Formula E elektrizuje niektoré z najväčších miest na planéte. Inovatívna séria pretekov pre elektrické monoposty sa koná na atraktívnych mestských okruhoch tejto planéty.
BMW si uvedomilo potenciál šampionátu FIA Formula E už v jeho počiatočnom štádiu – a zabáva fanúšikov vozidlami flotily BMW i Support Car na všetkých pretekových víkendoch. Najatraktívnejším zo všetkých vozidiel BMW i ako oficiálneho partnera seriálu je samozrejme Qualcomm BMW i8 Safety Car.
BMW pridáva svoju odbornú podporu aj tímu Andretti Autosport, ktorej hnacou silou je americká legenda motoršportu: Michael Andretti. MS Amlin Andretti je jedným zo zakladajúcich členov Formuly E. Tento pretekársky tím svoje odhodlanie ešte výraznejšie povýši počínajúc štvrtou sezónou, po ktorej bude nasledovať piata – a zároveň prvá s továrenskou účasťou BMW v šampionáte FIA Formula E.
 

TED.

BMW i uzatvorilo partnerstvo s TED s cieľom vytvoriť Next Visionaries – globálnu iniciatívu, ktorá vyhľadáva a angažuje inovátorov, vizionárov a futuristicky zmýšľajúcich jedincov, na ceste k hľadaniu novej predstavy a vízie mobility budúcnosti – vzdialenej 30, 50 či 200 rokov odteraz.
Do súťaže Next Visionaries sa zapojilo viac než 180 vízií v krátkom stanovenom období, ktoré trvalo iba niekoľko týždňov. Najsľubnejšie príspevky boli uverejnené ako podklad na diskusiu v upravenej forme na www.nextvisionaries.com. Výberová komisia, zložená z odborníkov z BMW i aj z TED následne zvolila šesť účastníkov finálového kola vo Frankfurte. Boli im pridelení skúsení mentori – všetko rečníci TED – ktorí im pomohli pripraviť sa na svoje vystúpenie pred blížiacim sa autosalónom IAA 2017.
Finalisti súťaže Next Visionaries odprezentovali svoje nápady naživo pred 500 pozvanými hosťami z kreatívnej scény, podnikateľskej komunity a médií. Porota udelila víťazné vavríny Sandre Phillips, vďaka jej vízii zdieľania vozidiel, zameranej predovšetkým sociálne a mimomestské faktory. „Tak ako aj všetci ostatní finalisti, Sandra Phillips myslela nekonvenčne. Jej koncepcia je už teraz výrazne prepracovaná a zahŕňa aj aspekty sociálnych zmien,“ uviedla Hildegard Wortmann, senior viceprezidentka značky BMW a členka poroty Next Visionaries, pri zdôvodňovaní jej rozhodnutia.
Cenou pre víťazku – a ďalším krokom pre Sandru Phillips – bol postup na TED v New Yorku, kde mohla prezentovať svoju ideu v plnom rozsahu na TED Talk konferencii v novembri 2017.

SOHO HOUSE.

Od októbra 2014 BMW i spolupracuje so Soho House Group (SHG) pri vytváraní podujatí, zameraných na moderné umenie, inovácie a dizajn. BMW i ako automobilový partner Soho House Group poskytuje tejto spoločnosti vozidlá na jazdné zážitky pre členov a hostí na množstve lokalít a kultúrnych akcií. Soho House a BMW i budú spolupracovať aj na medzinárodnom programe umenia v lokalitách Soho House v Európe aj USA.


Príbeh Soho House sa začal v roku 1995 na londýnskej ulici Greek Street. O dve desaťročia neskôr obsahuje portfólio značky množstvo klubov, hotelov, reštaurácií a kúpeľov vo Veľkej Británii, kontinentálnej Európe, USA a Kanade.

  • Veľká Británia

    Londýn je metropolou Veľkej Británie aj pokiaľ ide o najvyššiu koncentráciu zariadení Soho House. Neďaleko od prvého podniku Soho House na Greek Street, v podstate za rohom, sa nachádza Dean Street Townhouse, hotel s 39 izbami, o kúsok ďalej smerom na juh nájdete Shoreditch House. Západný smer vás privedie do reštaurácie Little House, najlepšej v štvrti Mayfair, do Electric House na Notting Hill alebo High Road House, tichého miesta v štvrti Chiswick. Všade tam vám ponúknu jedinečné jedlá aj nápoje, spolu s množstvom príležitostí na šport a relax.

    Postarané je aj o milovníkov vidieka. Iba po dvoch hodinách jazdy z hlavného mesta sa ocitnete v Babington House, na 7-hektárovom pozemku juhovýchodného regiónu Somerset, s 32 izbami s individuálnym dizajnom, reštauráciou otvorenou 24 hodín denne a vlajkovou loďou vo flotile kúpeľov Cowshed Spa.

  • Kontinentálna Európa

    Prvou lokalitou v kontinentálnej Európe bol Berlín, kde značka Soho House otvorila v máji roku 2010 priamo v pulzujúcom centre mesta svoj Soho House Berlin. Na ôsmich poschodiach tu nájdete veľkorysý klub, strešný bazén, bar, plne vybavené fitnes centrum, kinosálu a kúpele Cowshed Spa with Hammam.

    Európska sieť sa rozšírila aj do južných regiónov: Soho House nájdete v Istanbule (od februára 2015) aj v Barcelone (od začiatku roka 2016).

  • Severná Amerika

    Rok 2003 znamenal severoamerickú premiéru siete Soho House – v bývalom skladisku vo štvrti Meatpacking District v New Yorku. Na šiestich poschodiach tu nájdete 30 priestranných izieb, reštauráciu, bar, 44-miestnu kinosálu, bazén na streche a kúpele Cowshed Spa.

    Ďalšou adresou bol samotný Sunset Boulevard, kde na jar 2010 otvoril svoju prevádzku Soho House West Hollywood, v pozoruhodnej kancelárskej budove. O pár mesiacov nasledoval Soho Beach House v Miami, ktorý ponúka juhoamerickú atmosféru, dva bazény a vlastný plážový klub.

    O dva roky neskôr, za severnou „zelenou hranicou“, vznikol Soho House Toronto, ktorého otvárací ceremoniál bol sprevádzaný množstvom akcií medzinárodného filmového festivalu v Toronte.

    V auguste 2014 – presne podľa hesla „To najväčšie na záver“ – otvorila skupina SHG svoju doteraz najrozľahlejšiu lokalitu: Soho House Chicago, v bývalej továrni na remene, na ploche 10 tisíc metrov štvorcových.

Louis Vuitton.

Výnimočná batožina pre výnimočný automobil. Značka Louis Vuitton vytvorila pre BMW i8 novú sériu batožiny, vyrobenú výlučne z uhlíkových vlákien, pre zladenie s kabínou vozidla. Tkanina z tohto extrémne ľahkého, pritom však mimoriadne pevného materiálu, je pozoruhodne odolná voči nárazu, odreniu aj pretrhnutiu. Presne ako BMW i8, aj táto sada batožiny uchváti svojím unikátnym dizajnom – elegantným, mužným a nezameniteľným.


Sada batožiny bola vytvorená s cieľom zaistiť optimálne využitie miesta. Veľká cestovná taška, ktorú môžete niesť v ruke aj na pleci, presne pasuje do batožinového priestoru BMW i8. Na miesto pod zadným oknom sa dokonalo hodí taška na odevy. Malý pevný kufrík, ideálny napríklad na laptop, presne sadne na zadné sedadlo a na jeho vrch pohodlne uložíte menšiu cestovnú tašku. Všetky položky v tejto sade majú kožené rukoväte, menovky a slávny visací zámok Louis Vuitton.

Spotreba paliva a emisie CO₂.

  • Spotreba paliva, energie a emisie CO2 pre BMW i3 (94 Ah):
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Spotreba energie v kWh/100 km: 13,6* / 13,1**
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 0

    Spotreba paliva, energie a emisie CO2 pre BMW i3s (94 Ah):
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Spotreba energie v kWh/100 km: 14,3
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 0

    Spotreba paliva, energie a emisie CO2 pre BMW i3s (94 Ah) so zariadením Range Extender:
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0,7
    Spotreba energie v kWh/100 km: 12,5
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 14,0

    Spotreba paliva, energie a emisie CO2 pre BMW i3 (94 Ah) so zariadením Range Extender:
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0,6
    Spotreba energie v kWh/100 km: 11,9* / 11,5**
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 14,0* / 13,0**

    Spotreba paliva, energie a emisie CO2 pre BMW i8 Coupé s pohonom plug-in hybrid BMW iPerformance(2)(3):
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,1
    Spotreba energie v kWh/100 km: 11,9
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 49

    Spotreba paliva, energie a emisie CO2 pre BMW i8 Roadster s pohonom plug-in hybrid BMW iPerformance(2)(3):
    Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,1
    Spotreba energie v kWh/100 km: 14,5
    Emisie CO2 v g/km (kombinované): 46

    * Kolesový cluster 1: 19-palcové kolesá
    ** Kolesový cluster 2: 20-palcové kolesá, zimné kolesá

    Tu uvedené hodnoty spotreby paliva a emisií CO2 boli stanovené na základe smernice EC 715/2077, vo verzii platnej k termínu schválenia vozidla. Hodnoty sa vzťahujú na vozidlá so štandardnou výbavou vo verzii, vyrobenej pre trh v Nemecku. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rozličné rozmery diskov kolies a pneumatík.

    Hodnoty vozidiel, označených indexom (2), sú predbežné.

    Hodnoty vozidiel označených indexom (3) už vychádzajú z novej smernice WLTP, sú však prevedené späť do hodnôt ekvivalentných pre normu NEDC, aby bolo možné porovnanie medzi vozidlami. S ohľadom na tieto vozidlá, pre dane z vozidiel alebo iné poplatky, súvisiace (okrem iného aj) s emisiami CO2, sa hodnoty CO2 môžu od tu uvedených líšiť, v závislosti od zákonov na jednotlivých národných trhoch.

    Hodnoty efektivity CO2 boli stanovené podľa smernice EC 1999/94 a podľa smernice Pkw-EnVKV a vychádzajú z hodnôt spotreby paliva a emisií CO2, stanovených podľa testovacieho cyklu NEDC.

    Ďalšie informácie o oficiálnej spotrebe paliva, elektrickej energie a oficiálnych špecifických emisiách CO2 pre nové osobné automobily získate zo smernice „New Passenger Vehicle Fuel and Energy Consumption and CO2 Emission Guidelines ", dostupnej bezplatne na všetkých predajných miestach a na adrese "DAT Deutschland Automobil Treuhand GmbH, Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Deutschland alebo na adrese http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.