BMW

V týchto bezprecedentných časoch karantény, sociálneho dištancovania a COVID-19 sú tu BMW a naši predajcovia preto, aby vás mohli akýmkoľvek spôsobom podporiť.

Zdravie našich zamestnancov, obchodníkov, zákazníkov a komunity je vždy našou najvyššou prioritou. Preto sme zhromaždili užitočné zdroje, aby sme uľahčili informovanosť a spojenie s našou komunitou BMW.

 

Vzhľadom na rýchlo sa rozvíjajúcu pandémiu koronavírusov sme prijali ťažké rozhodnutie zastaviť výrobu v našich závodoch vo Veľkej Británii, Európe a Juhoafrickej republike na dočasné obdobie až do odvolania, v závislosti na celkovom vývoji situácie. Toto rozhodnutie je vyvrcholením viacerých faktorov, ktoré v súčasnosti ovplyvňujú automobilový priemysel, a to ochranou zdravia našich zamestnancov, potenciálnym narušením dodávok našich dodávateľov a poklesom svetového trhu. Naša pracovná sila je základom úspechu našej spoločnosti a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme ich v súčasnosti podporili.

 

BMW Group berie svoju spoločenskú zodpovednosť v boji proti koronavírusu veľmi vážne. Aj s ohľadom na súčasnú situáciu a opatrenia Vlády Slovenskej republiky sú autorizované prevádzky od 16.3.2020 pre predajné aktivity až do odvolania zatvorené.

Autorizované servisné prevádzky a predajne náhradných dielov zostávajú aj naďalej otvorené. Prevádzky individuálne prijali maximálne hygienické opatrenia na ochranu zdravia zákazníkov a zamestnancov.

 

Budeme sa snažiť vybavovať všetky online a telefonické otázky klientov a záujemcov čo najrýchlejšie a najkomplexnejšie. Viac informácii nájdete na jednotlivých webových stránkach vášho autorizovaného predajcu a servisu, prípadne na Zákazníckom servise BMW: +421 2 60202080 alebo zakaznicky.servis.sk@bmw.com.

 

#udržiavajmeodstup
#držmespolu

 

 Váš BMW Slovensko Team

Máte otázky týkajúce sa služieb zákazníkom?

ZOSTAŤ V KONTAKTE.

Náš tím služieb zákazníkom je vám k dispozícii na telefóne alebo e-mailom.

Potrebujete informácie od vášho autorizovaného BMW partnera?

Aj keď robíme všetko pre to, aby sme riešili globálny dopad nového koronavírusu, všetky BMW dílerstvá sú vo vlastníctve a prevádzke nezávisle, takže prevádzkové hodiny a poskytované služby sa môžu líšiť.

Prosíme kontaktuje vášho BMW predajcu pre viac informácií o:

• Prevádzkové hodiny

• Poskytované servisné služby

• Naplánované testovacie jazdy a stretnutia

• Stav objednávky a dodávky

VAŠA SPOKOJNOSŤ JE PRE NÁS DÔLEŽITÁ.

Zmeny v záručných podmienkach a v podmienkach servisných balíkov.

V týchto bezprecedentných časoch karantény, a COVID-19 je BMW pripravené pomôcť svojim zákazníkom. S ohľadom na aktuálnu situáciu a náš záujem o vašu spokojnosť sme pre vás predĺžili dobu na uplatnenie nárokov vyplývajúcich zo záruky vozidla v tých prípadoch, kedy koniec platnosti nastal po 16.3.2020. Túto dobu sme s ohľadom na situáciu predĺžili do 31.5.2020. Predĺžená doba sa vzťahuje aj na BSI/BRI servisné balíky, ktorých platnosť skončila po 16.3.2020. V prípade poruchy vozidla, resp. potreby predpísaného servisu, ktoré sú súčasťou servisného balíka/balíka opráv, ktorých platnosť skončila po 16.3.2020, sa môžete obrátiť v danej veci na ktorýkoľvek autorizovaný servis značky BMW do 31.05.2020. Náklady spojené s týmito úkonmi budú akceptované v rámci záruky, resp. v rámci platnosti daného servisného balíka. Pre viac informácií kontaktujte vášho BMW servisného partnera.

Zistiť viac

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVEDE.

S OHĽADOM NA BMW A CORONU.

Zistiť viac
  • Aká je dostupnosť autorizovaných predajcov BMW?
  • Aká je dostupnosť BMW Financial Services (leasing, financovanie a poistenie) v súvislosti s koronavírusom?
  • Moje BMW musí byť opravené / potrebuje údržbu. Je to stále možné?
  • Potrebujem náhradné BMW. Je to bezpečné?
  • Mám záujem o nové / použité BMW, ale nemôžem / nemôžem ísť k predajcovi. Existujú aj iné možnosti?
  • Aký vplyv má koronavírus na produkciu v BMW Group?
  • Prezentácia vybraného modelu BMW.

ZOSTAŇME V SPOJENÍ.

Pridajte sa k nám na sociálnych sieťach a získajte aktualizácie, konverzácie a odpovede na vaše otázky.