BMW

V týchto bezprecedentných časoch karantény, sociálneho dištancovania a COVID-19 sú tu BMW a naši predajcovia preto, aby vás mohli akýmkoľvek spôsobom podporiť.

Zdravie našich zamestnancov, obchodníkov, zákazníkov a komunity je vždy našou najvyššou prioritou. Preto sme zhromaždili užitočné zdroje, aby sme uľahčili informovanosť a spojenie s našou komunitou BMW.

 

Vzhľadom na rýchlo sa rozvíjajúcu pandémiu koronavírusov sme prijali ťažké rozhodnutie zastaviť výrobu v našich závodoch vo Veľkej Británii, Európe a Juhoafrickej republike na dočasné obdobie až do odvolania, v závislosti na celkovom vývoji situácie. Toto rozhodnutie je vyvrcholením viacerých faktorov, ktoré v súčasnosti ovplyvňujú automobilový priemysel, a to ochranou zdravia našich zamestnancov, potenciálnym narušením dodávok našich dodávateľov a poklesom svetového trhu. Naša pracovná sila je základom úspechu našej spoločnosti a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme ich v súčasnosti podporili.

 

BMW Group berie svoju spoločenskú zodpovednosť v boji proti koronavírusu veľmi vážne. Aj s ohľadom na súčasnú situáciu a opatrenia Vlády Slovenskej republiky sú autorizované prevádzky od 16.3.2020 pre predajné aktivity až do odvolania zatvorené.

Autorizované servisné prevádzky a predajne náhradných dielov zostávajú aj naďalej otvorené. Prevádzky individuálne prijali maximálne hygienické opatrenia na ochranu zdravia zákazníkov a zamestnancov.

 

Budeme sa snažiť vybavovať všetky online a telefonické otázky klientov a záujemcov čo najrýchlejšie a najkomplexnejšie. Viac informácii nájdete na jednotlivých webových stránkach vášho autorizovaného predajcu a servisu, prípadne na Zákazníckom servise BMW: +421 (2) 33 33 10 99 alebo zakaznicky.servis.sk@bmw.com.

 

#udržiavajmeodstup
#držmespolu

 

 Váš BMW Slovensko Team

Zistiť viac

Máte otázky týkajúce sa služieb zákazníkom?

ZOSTAŤ V KONTAKTE.

Náš tím služieb zákazníkom je vám k dispozícii na telefóne alebo e-mailom.

Zistiť viac

Potrebujete informácie od vášho autorizovaného BMW partnera?

Aj keď robíme všetko pre to, aby sme riešili globálny dopad nového koronavírusu, všetky BMW dílerstvá sú vo vlastníctve a prevádzke nezávisle, takže prevádzkové hodiny a poskytované služby sa môžu líšiť.

Prosíme kontaktuje vášho BMW predajcu pre viac informácií o:

• Prevádzkové hodiny

• Poskytované servisné služby

• Naplánované testovacie jazdy a stretnutia

• Stav objednávky a dodávky

Zistiť viac

VAŠA SPOKOJNOSŤ JE PRE NÁS DÔLEŽITÁ.

Zmeny v záručných podmienkach a v podmienkach servisných balíkov.

V týchto bezprecedentných časoch karantény, a COVID-19 je BMW pripravené pomôcť svojim zákazníkom. S ohľadom na aktuálnu situáciu a náš záujem o vašu spokojnosť sme pre vás predĺžili dobu na uplatnenie nárokov vyplývajúcich zo záruky vozidla v tých prípadoch, kedy koniec platnosti nastal po 16.3.2020. Túto dobu sme s ohľadom na situáciu predĺžili do 31.5.2020. Predĺžená doba sa vzťahuje aj na BSI/BRI servisné balíky, ktorých platnosť skončila po 16.3.2020. V prípade poruchy vozidla, resp. potreby predpísaného servisu, ktoré sú súčasťou servisného balíka/balíka opráv, ktorých platnosť skončila po 16.3.2020, sa môžete obrátiť v danej veci na ktorýkoľvek autorizovaný servis značky BMW do 31.05.2020. Náklady spojené s týmito úkonmi budú akceptované v rámci záruky, resp. v rámci platnosti daného servisného balíka. Pre viac informácií kontaktujte vášho BMW servisného partnera.

Zistiť viac

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVEDE.

S OHĽADOM NA BMW A CORONU.

Zistiť viac
  • Aká je dostupnosť autorizovaných predajcov BMW?

    BMW Group berie svoju spoločenskú zodpovednosť v boji proti koronavírusu veľmi vážne. Aj s ohľadom na súčasnú situáciu a opatrenia Vlády Slovenskej republiky sú autorizované prevádzky od 16.3.2020 pre predajné aktivity až do odvolania zatvorené, predajcovia sú však k dispozícii na telefóne alebo emailoch. Neváhajte preto kontaktovať vášho predajcu. Autorizované servisné prevádzky a predajne náhradných dielov zostávajú aj naďalej otvorené. Prevádzky individuálne prijali maximálne hygienické opatrenia na ochranu zdravia zákazníkov a zamestnancov.preto kontaktovať vášho predajcu. Autorizované servisné prevádzky a predajne
    náhradných dielov zostávajú aj naďalej otvorené.

    https://www.bmw.sk/sk/ssl/api-forms/contact.html

  • Aká je dostupnosť BMW Financial Services (leasing, financovanie a poistenie) v súvislosti s koronavírusom?

    Vzhľadom na súčasnú situáciu a s ohľadom na mimoriadne opatrenia prijaté vládou Slovenskej republiky sú niektoré činnosti BMW Financial Services a nášho kooperačného partnera UniCredit Leasing-u obmedzené, ale funkčné.

    Pobočky UniCredit Leasing-u sú pre verejnosť opätovne otvorené, avšak preferujeme kontaktovať obchodných zástupcov najprv telefonicky alebo elektronicky.

    Uisťujeme Vás, že z našej strany je zabezpečené všetko potrebné tak, aby sme naďalej mohli plynule prijímať a v maximálnej možnej miere vybavovať Vaše žiadosti.
    V prípade otázok k financovaniu kontaktujte prosím zákaznícke centrum UniCredit Leasing, tel: +421 2 59 27 11 11, +421 2 59 27 12 22, +421 2 59 27 12 00, mail: info@unicreditleasing.sk.

     

  • Moje BMW musí byť opravené / potrebuje údržbu. Je to stále možné?

    Autorizované servisné prevádzky a predajne náhradných dielov zostávajú aj naďalej otvorené. Prevádzky sú otvorené v upravenom časovom režime.

  • Potrebujem náhradné BMW. Je to bezpečné?

    Prevádzky individuálne prijali maximálne hygienické opatrenia na ochranu zdravia zákazníkov a zamestnancov. Kontaktujte preto prosím vášho predajcu.

  • Mám záujem o nové / použité BMW, ale nemôžem / nemôžem ísť k predajcovi. Existujú aj iné možnosti?

    Na základe opatrenia Vlády Slovenskej republiky sú autorizované prevádzky od 16.3.2020 pre predajné aktivity až do odvolania zatvorené, predajcovia sú však k dispozícii na telefóne alebo emailoch. Neváhajte preto kontaktovať vášho predajcu.

  • Aký vplyv má koronavírus na produkciu v BMW Group?

    Vzhľadom na rýchlo sa rozvíjajúcu pandémiu koronavírusov sme prijali ťažké rozhodnutie zastaviť výrobu v našich závodoch vo Veľkej Británii, Európe a Juhoafrickej republike od pondelka 23. marca na obdobie štyroch týždňov do 17. apríla. Toto rozhodnutie je vyvrcholením viacerých faktorov, ktoré v súčasnosti ovplyvňujú automobilový priemysel, a to ochranou zdravia našich zamestnancov, potenciálnym narušením dodávok našich dodávateľov a poklesom svetového trhu. Naša pracovná sila je základom úspechu našej spoločnosti a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme ich v súčasnosti podporili.

  • Prezentácia vybraného modelu BMW.

    Showroomy sú síce zatvorené, ale naši predajcovia sú tu preto, aby vás mohli akýmkoľvek spôsobom podporiť aj v bezpečnej vdialenosti. Vybraný model vám osobne predstavíme prostredníctvom Smart Video Communication, teda vo video prezentácii, v ktorej uvidíte vozidlo detailne tak z exteriéru, ako aj vo vnútri, s podrobným komentárom predajcu.

ZOSTAŇME V SPOJENÍ.

Pridajte sa k nám na sociálnych sieťach a získajte aktualizácie, konverzácie a odpovede na vaše otázky.