Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.

NEPOTREBUJEM NIEKOHO, KTO TAM BUDE VŽDY - STAČÍ NIEKTO, KTO TAM BUDE RÝCHLO.
Dôverujte svojmu štandardu. BMW Roadside Assistance.
Je to príjemný pocit, keď presne viete, na koho sa môžete obrátiť, ak dôjde k najhoršiemu. Vďaka BMW asistenčnej službe je od vás kompetentná osoba vzdialená iba jeden telefonický hovor - a to nepretržite, 365 dní v roku. Či už prostredníctvom telefónu, kliknutím v ponuke iDrive1 alebo prostredníctvom aplikácie BMW Connected App – špecialista BMW je vždy k dispozícii.
Je to príjemný pocit, keď presne viete, na koho sa môžete obrátiť, ak dôjde k najhoršiemu. Vďaka BMW asistenčnej službe je od vás kompetentná osoba vzdialená iba jeden telefonický hovor - a to nepretržite, 365 dní v roku. Či už prostredníctvom telefónu, kliknutím v ponuke iDrive1 alebo prostredníctvom aplikácie BMW Connected App – špecialista BMW je vždy k dispozícii.

ASISTENČNÁ LINKA BMW PRE NEHODY.
Vždy v rukách odborníkov: užívajte si so svojím BMW maximálnu radosť z jazdy, bezpečnosť a pohodlie. Naša BMW asistenčná služba sa postará o to, aby bolo o vás dobre postarané aj v prípade núdze. Ak potrebujete pomoc priamo na ceste, kontaktujte horúcu linku asistenčnej služby BMW Breakdown Assistance: ihneď vám pošleme BMW servisné vozidlo alebo zabezpečíme pomoc prostredníctvom vybraných spolupracujúcich partnerov. V prípade potreby pre vás zabezpečíme aj rezerváciu taxíka alebo hotela.
Pomoc pri poruche priamo na mieste
Vo väčšine prípadov vám dokážeme pomôcť už po telefóne. Ak potrebujete pomoc priamo na mieste, okamžite za vami pošleme BMW servisné vozidlo alebo pre vás zorganizujeme asistenčnú službu BMW u vybraných špecializovaných operátorov. Náklady na túto službu znášame my (maximálne do výšky 100 EUR). Poznámka: asistencia priamo na mieste sa obmedzuje iba na obnovenie technickej spôsobilosti vášho vozidla.
Pomoc pri defektoch a problémoch na ceste
Poskytujeme spoľahlivú pomoc v prípade defektu pneumatiky. Ak je vaše vozidlo BMW vybavené pneumatikami typu runflat a do štyroch hodín nebudú k dispozícii žiadne náhradné pneumatiky, preplatíme aj náklady na dodatočné služby - okrem nákladov na samotné pneumatiky. V prípade menších nehôd, napr. keď si zamknete kľúče vo vnútri vozidla alebo ich stratíte, alebo ak ste načerpali nesprávny druh paliva, radi vám pomôžeme. Vezmite, prosím, na vedomie, že nepreberáme žiadnu zodpovednosť za náklady na asistenčnú službu priamo na mieste alebo na služby zabezpečenia mobility nad rámec vyššie uvedeného rozsahu.
Odťahová služba k najbližšiemu BMW servisnému partnerovi
Ak sa problém nepodarí vyriešiť priamo na mieste, uhradíme náklady na odtiahnutie vášho BMW k najbližšiemu BMW servisnému partnerovi.
Pokračovanie v ceste taxíkom
Ak si v prípade poruchy vášho vozidla želáte pokračovať v ceste taxíkom, uhradíme náklady na jednu alebo viac jázd taxíkom až do výšky 65 Eur.
Ubytovanie v hoteli
Ak musíte v dôsledku poruchy prenocovať v hoteli, uhradíme náklady na ubytovanie v hoteli pre všetkých cestujúcich vo vozidle, až pokým nebude vozidlo opravené, alebo maximálne na štyri noci (kategória hotela do štyroch hviezdičiek). Podmienkou je, že miesto výskytu poruchy je vzdialené viac ako 50 kilometrov od vášho bydliska.
Náhradné vozidlo
Do ukončenia opravy pokryjeme náklady na náhradné vozidlo a to najviac tri pracovné dni plus víkend vo vašej domovskej krajine a najviac päť pracovných dní plus víkend v zahraničí. Upozorňujeme, že dostupnosť náhradných vozidiel sa môže líšiť. Všeobecné podmienky obchodného prenájmu automobilov môžu určovať geografické obmedzenia pre používanie vozidiel.
Ostatné služby na zabezpečenie bezproblémovej mobility
Okrem vyššie uvedených služieb a aby ste boli úplne mobilní, pokrývame náklady na nasledujúce služby až do celkového maxima 500 EUR v rámci jednej poruchy vozidla.
Ak to okolnosti budú vyžadovať, uhradíme aj náklady na spiatočnú cestu domov vlakom alebo lietadlom - až do maximálnej výšky uvedenej vyššie.
Ak vám vzniknú náklady na vyzdvihnutie vášho vozidla, uhradíme ich do maximálnej výšky uvedenej vyššie. V prípade potreby zabezpečíme, aby sa vozidlo vo vašom mene vrátilo späť domov, s výhradou, že oprava bude trvať viac ako tri pracovné dni od času príchodu vozidla do dielne do predpokladaného času ukončenia. V takom prípade musí byť aj vaše bydlisko vzdialené viac ako 100 kilometrov od miesta poruchy. Repatriácia vozidiel zo zahraničia môže trvať až desať dní (konsolidovaná preprava).*
* Poznámka k tejto službe: náklady na viacero samostatných služieb poskytovaných pre vašu bezproblémovú mobilitu je možné uhradiť iba do maximálnej celkovej výšky 500 EUR v rámci jednej poruchy vozidla.Úhrada nákladov
V zásade je možné uhradiť iba náklady takej povahy a rozsahu, ktoré boli dohodnuté s asistenčnou službou BMW Breakdown Assistance. Vo všeobecnosti sa postaráme o náklady na všetky asistenčné služby BMW Breakdown Assistance, ktoré budete potrebovať. Ak budete vo výnimočných prípadoch musieť zaplatiť za služby, náklady vám bezodkladne uhradíme. Potrebujeme na to len originálne faktúry za využité služby (napríklad od spoločnosti na odťah vozidiel) spolu s kópiou faktúry za opravu a vyplneným oznámením o poruche.
Zameranie
Asistenčné služby BMW Breakdown Assistance v prípade poruchy platia pre cesty v nasledujúcich európskych krajinách:
Albánsko, Andorra, Rakúsko, Belgicko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Veľká Británia, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Lichtenštajnsko, Litva, Luxembursko, Macedónsko, Malta, Monako, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Srbsko a Čierna Hora, Švédsko, Švajčiarsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko (vrátane Kanárskych ostrovov) a Turecko.
Máte nejaké otázky týkajúce sa asistenčnej služby BMW Breakdown Assistance? Ak áno, môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle + 49-89-58 80 99 556 vo všetkých ostatných krajinách, v ktorých funguje asistenčná služba BMW Breakdown Assistance.Komplexné služby mobility na dva roky
Táto ponuka zahŕňa komplexné služby mobility v súlade s príslušnými záručnými podmienkami asistenčnej služby BMW Breakdown Assistance na dva roky pre všetky nové vozidlá BMW s dátumom prvej registrácie 1. januára 2011 alebo neskôr.
Obnovenie záruky mobility
Po uplynutí 24-mesačnej záručnej doby sa môžete rozhodnúť, či chcete obnoviť záruku mobility BMW Breakdown Assistance pre vaše BMW. Ak nasledujúcu výmenu oleja vykoná autorizovaná BMW servisná dielňa, vaša záruka mobility BMW Breakdown Assistance sa automaticky obnovuje na ďalších 24 mesiacov, najviac do desiatich rokov od dátumu prvej registrácie. Dátum, kedy je potrebné vykonať najbližšiu výmenu motorového oleja, určuje palubný počítač podľa vášho individuálneho štýlu jazdy. Ako dôkaz slúži záznam v servisnej knižke vášho vozidla alebo faktúra za servis.
Aj keď ste si nenechali vykonať výmenu oleja v niektorom z BMW autorizovaných servisov, nič vám nebráni v obnovení záruky mobility. Ak potom zaistíte výmenu oleja v BMW autorizovanom servise, záruka mobility BMW Breakdown Assistance sa automaticky obnoví na ďalších 24 mesiacov, maximálne však do desiatich rokov od prvej registrácie. Upozornenie: platnosť záruky mobility BMW Breakdown Assistance v každom prípade vyprší po uplynutí desiateho roku od dátumu prvej registrácie vozidla.Vylúčenia týkajúce sa záruky mobility
Nároky na servis v rámci záruky mobility BMW Breakdown Assistance nezanikajú, ak iné servisné a opravné práce - vrátane akýchkoľvek ďalších požadovaných výmen oleja - vykonávajú neautorizované servisné dielne. Služby vyplývajúce zo záruky mobility BMW Breakdown Assistance sú však vylúčené, ak je strata mobility vozidla spôsobená nedodržaním intervalov prehliadok a servisu určených výrobcom, alebo ak prehliadky, servisné práce a iné opravy vykonané neautorizovaným servisom nespĺňajú požiadavky výrobcu.

ASISTENČNÁ SLUŽBA BMW ACCIDENT ASSISTANCE.
Rýchla a odborná pomoc asistenčnej služby BMW Accident Assistance vám poskytne najväčšiu možnú úľavu - a zaručí, že o vás a vaše BMW bude vynikajúco postarané aj za mimoriadnych okolností.
Keď zavoláte asistenčnú službu BMW Accident Assistance, dostanete jasné pokyny, ako sa správať na mieste nehody. Zavoláme políciu vo vašom mene, kontaktujeme najbližšieho BMW servisného partnera a v prípade potreby zabezpečíme odťah vozidla. Medzi ďalšie služby patrí vybavenie všetkých poistných formalít, zabezpečenie náhradného vozidla a poskytnutie rád o alternatívnych možnostiach cestovania.
Aby ste nám pomohli zorganizovať pre vás pomoc čo najefektívnejším spôsobom, pri telefonovaní uveďte svoje meno, svoj model BMW podľa technického preukazu vozidla a vašu aktuálnu pozíciu. Viac informácií o horúcej linke BMW pre prípad nehody získate od svojho BMW partnera a BMW servisného partnera na čísle 0800 2155 55.
BMW horúca linka v prípade nehody, Rakúsko: 0800-215 110
Ak potrebujete asistenčné služby priamo na mieste, kontaktujte horúcu linku asistenčnej služby BMW Accident Assistance.
Vaše výhody v skratke:
S asistenčnou službou BMW Accident Assistance sa môžete okamžite spoľahnúť na rýchlu a odbornú pomoc.
• Nepretržitá služba 365 dní v roku
• Zaznamenávanie údajov o nehode
• Organizácia odťahovej služby
• Notifikácia najbližšiemu BMW servisnému partnerovi
• Organizácia náhradného vozidla (požičaného vozidla) a poradenstvo v oblasti alternatívnych možností cestovania
• Profesionálna oprava po nehode podľa štandardu výrobcu
Služby horúcej linky BMW Accident Hotline
Jeden hovor. Všetky odpovede. Odťahová služba, náhradné vozidlo alebo vybavenie reklamácie: Služba BMW Accident Management sa v prípade núdze postará o všetky dôležité detaily.
Služby v skratke:
• Bezplatná horúca linka pre prípad nehody 24 hodín denne
• Oznámenie polícii a pohotovostným službám
• Organizácia odťahovej služby a náhradného vozidla (požičaného vozidla) po dobu trvania opravy
• Notifikácia najbližšiemu BMW servisnému partnerovi
• BMW partner pomôže s predložením správy vašej poisťovacej spoločnosti
• Zabezpečenie opravy vášho vozidla v BMW autorizovanom servise
• Riešenie fakturácie a likvidácie poistných udalostí s poisťovňou prostredníctvom BMW partnera
• Všeobecné odporúčania, ako postupovať po nehode
• Poradenstvo o alternatívnych možnostiach cestovania
• Súvisiace náklady, ako napríklad náklady na samotnú opravu, náhradné vozidlo atď., nie sú v tejto službe zahrnutéProfesionálna oprava po nehode
Najvyššia kvalita, optimálne zachovanie hodnoty - technologický pokrok znamená, že oprava vozidiel BMW sa stáva čoraz sofistikovanejšou záležitosťou. Iba váš BMW servisný partner bude schopný plne uspokojiť túto požiadavku. Vysoko kvalifikovaní špecialisti obnovia vaše BMW technicky a vizuálne do pôvodného stavu a zabezpečia, aby spĺňalo všetky špecifikácie nárazových testov. Pri oprave vášho vozidla sa použijú iba originálne BMW náhradné diely. Ak vaše BMW potrebuje opravu laku, vykoná sa ekologickým lakom z palety BMW ColorSystem.
Informácie o záchrane cestujúcich
Najmä po vážnej dopravnej nehode je zásadný čas, keď musia záchranné zložky dostať zranené osoby z vozidla. Preto im treba čo najskôr poskytnúť úplné informácie o príslušnom vozidle. Kde sú jeho batérie? Kde sú airbagy? V ktorých bodoch možno vozidlo rýchlo a bezpečne rozrezať? Preto sme prišli s myšlienkou poskytnutia dôležitých informácií BMW Rescue Information pre pohotovostné služby, záchranárskymi kartami BMW Rescue Charts a špeciálnou nálepkou na čelné sklo.
Záchranárske karty BMW Rescue Charts
Záchranárske karty BMW Rescue Charts poskytujú pohotovostným službám dôležité informácie, ktoré im pomáhajú získať rýchly a bezpečný prístup k cestujúcim. Záchranárske karty BMW Rescue Charts si môžete vytlačiť ako súbor PDF a ponechať ich za slnečnou clonou vodiča. Záchranárske karty sú farebné, aby sa dali ľahšie identifikovať. Preto odporúčame vytlačiť záchranársku kartu vášho vozidla pomocou farebnej tlačiarne.
Vylúčenie zodpovednosti: Obsah listov bezpečnostných údajov je určený výlučne pre vyškolených členov záchranných služieb, pre technickú záchranu osôb.Nálepka na čelné sklo
Váš BMW partner môže dodať aj nálepku „Záchranný diagram vo vnútri vozidla“. Aby záchranári na prvý pohľad vedeli, že v aute je záchranárska karta, musí byť nálepka pripevnená v spodnej časti čelného skla na strane vodiča. Váš BMW servisný partner vám rád poradí.
JEDINÝM KLIKNUTÍM NA BMW ASISTENČNÚ SLUŽBU CEZ BMW CONNECTED APP.

Aj v našom každodennom živote sme konfrontovaní so záplavou údajov a dojmov. Ak potom dôjde k výnimočnej situácii, je nevyhnutné vnímať všetky dôležité podrobnosti na prvý pohľad. Intuitívne a pohodlne. Aplikácia BMW Connected vás kontaktuje priamo s asistenčnou službou BMW Breakdown and Accident Assistance - teda s kompetentnou kontaktnou osobou.

SLUŽBA BMW ACCIDENT CALL.
Rýchlejšie, jednoduchšie, pohodlnejšie: inovatívna služba BMW Accident Call ponúka okamžitú podporu pri menších nehodách v nízkej rýchlosti. Pomocou senzorov vaše BMW detekuje nehody, ktoré sa vyskytujú pri nižších rýchlostiach, automaticky zobrazí varovanie na monitore iDrive a ponúkne priame spojenie vodiča s asistenčnou službou BMW Accident Assistance. Jedným kliknutím pomocou ovládača iDrive sa vodič spojí priamo so špecialistami v asistenčnej službe BMW Accident Assistance, ktorí potom poskytnú profesionálnu podporu na základe prenesených údajov týkajúcich sa vozidla prostredníctvom vzdialeného prístupu alebo priamo na mieste.
Požiadavky/dostupnosť
Požiadavky:
• Voliteľná výbava BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive a inteligentné tiesňové volanie, bude k dispozícii v júli 2017. Ponuka sa môže líšiť podľa krajiny a modelu BMW.
Dostupnosť:
• Z technických príčin nemusí byť každá nehoda rozpoznaná automaticky. V takýchto výnimočných prípadoch je možné službu BMW Accident Call aktivovať manuálne.