Skip to main content

Web momentálne nie je plne dostupný.

Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.

BMW i7 xDrive60 na asfalte pred vežou s točitým schodiskom a horskou panorámou v pozadí

BMW RADU 7.

LUXUSNÉ A DYNAMICKÉ.

BMW i7 xDrive60[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,5–20,5: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 568–624

AKTUÁLNE BMW RADU 7.

Nekompromisná kombinácia športovosti, jazdnej dynamiky, luxusu a komfortu je to, čím BMW radu 7 vyniká. Týmito prémiovými vozidlami si BMW drží svoju pozíciu lídra v segmente luxusnej triedy už niekoľko desaťročí. Objavte sofistikovanú suverénnosť, exkluzívne materiály a dizajn s výrazným štýlom.

Modelový rad
Zoradiť: od najnižšej ceny
Zoradiť: od najvyššej ceny
Výkon
i7 M70 xDrive Sedan
i7 M70 xDrive Sedan
  • 485 (659) kW (k)
  • 0–100 od 3,7 Sek
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Sedan.

Cena od: 173 360,00 €

BMW i7 M70 xDrive[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 20,8–23,7: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60 Sedan
  • až do 400 (544) kW (k)
  • 0–100 od 4,7 Sek
BMW i

BMW i7 Sedan.

Cena od: 138 760,00 €

BMW i7 xDrive60: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,4–19,6; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 591–625

X7 M60i xDrive
X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (k)
  • 0–100 od 4,7 Sek
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Cena od: 128 260,00 €

BMW X7 M60i xDrive[1]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,1–12,9; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 273–292

X7 xDrive40i
  • až do 280 (381) kw (k)
  • 0–100 od 5,8 Sek

BMW X7.

Cena od: 100 560,00 €

BMW X7 xDrive40i: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,6–10,6; Emisie CO₂ v g/km (kombinované): 217–239

 

M760e xDrive Sedan
M760e xDrive Sedan
  • 420 (571) kw (k)
  • 0–100 od 4,3 Sek
BMW M

BMW M760e xDrive Sedan.

Cena od: 142 560,00 €

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 1,1–1,4; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 25–31; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 23,4–26,1: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 70-78

740d xDrive Sedan
740d xDrive Sedan
  • 220 (299) kw (k)
  • 0–100 od 5,8 Sek

BMW 740d xDrive Sedan.

Cena od: 117 860,00 €

BMW 740d xDrive[5]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 6,1–6,9; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 160–180

750e xDrive Sedan
750e xDrive Sedan
  • 360 (489) kw (k)
  • 0–100 od 4,8 Sek

BMW 750e xDrive Sedan.

Cena od: 127 260,00 €

BMW 750e xDrive[1][3][4][6]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 1,0–1,2; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 23–27; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 23,4–25,0: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 75–80

ĎALŠIE TÉMY.

Modely i Udržateľnosť – čisté serpentíny v stúpaní cez les pri pobreží

UDRŽATEĽNOSŤ BMW.

BMW i7, pripojené k nabíjacej stanici pred firemnou budovou

ELEKTROMOBILITA BMW.

BMW i5 zaparkované pred finančnou inštitúciou

BMW FINANCIAL SERVICES.

PREHĽAD BMW RADU 7.

BMW radu 7 reprezentuje technologickú inováciu v prémiovom segmente už od svojej celkom prvej generácie. Stanovuje nové štandardy v komforte cestovania, v jazdnej dynamike aj bezpečnosti, každou svojou verziou. Už v úplne prvom BMW radu 7 bola k dispozícii automatická klimatizácia, systém na udržiavanie rýchlosti a protiblokovací systém bŕzd ABS. Ako skutočný priekopník uviedlo BMW radu 7 prvky, ako napríklad xenónové svetlá a navigačný systém, už v štandardnej výbave. Spolu s optimalizáciou na výkonnosť sú všetky motorizácie BMW radu 7 presvedčivé v každom aspekte. Vďaka tomu všetkému je luxusný sedan BMW takou silnou osobnosťou, na ktorú sa len tak nezabudne.

BMW radu 7 Sedan E23 zaparkované na brehu mora s kamenným mólom v pozadí

PRVÁ GENERÁCIA (E23).

Prvé BMW radu 7 bolo uvedené v roku 1977. Je to vozidlo, ktoré stelesňuje dynamickú športovosť, inovatívny technický pokrok a elegantný luxus najvyššej úrovne. Ako nástupca radu BMW E3 malo 6-valcové motory. Tieto pohonné agregáty disponovali bezkonkurenčne hladkým chodom a vysokým výkonom v každom režime a vďaka nim sa vozidlo stalo najšportovejším sedanom luxusnej triedy vozidiel. Tvar karosérie vychádza z dizajnu, ktorého autorom je Paul Bracq. Charakteristická zvažujúca sa predná aj zadná časť, spolu s nízkou líniou bokov, zvýrazňovali športovosť luxusného sedanu.

 

Moderné prvky ako napríklad elektronicky regulovaná klimatizácia alebo systém udržiavania rýchlosti boli k dispozícii už od roku 1978. Protiblokovací systém bŕzd (ABS) a digitálna elektronika motora pribudli v roku 1979. V tom istom roku boli všetky motory modifikované na vstrekovanie benzínu.

 

1980 bol rok uvedenia špičkového modelového variantu: BMW 745i. Disponoval výkonom 185 kW (252 k) a maximálnou rýchlosťou 227 km/h. Modelová aktualizácia v roku 1982 priniesla predné partie s ešte dynamickejším vzhľadom. V rámci modernizácie dostalo BMW radu 7 aj štvorstupňovú automatickú prevodovku a prepracovaný podvozok. V priebehu deviatich rokov sa vyrobilo viac než 270 000 vozidiel. Vysoko úspešný modelový rad vďaka tomu pokračoval v dominancii BMW v triede luxusných sedanov.


Obdobie výroby: 1977–1986
Motory: 6-valcové, objem: 2,5–3,4 litra, výkon: 110–185 kW (150–252 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4860 mm/1800 mm/1,430 mm

BMW radu 7 Sedan E32 v poľnohospodárskej krajine s poliami a zariadeniami

DRUHÁ GENERÁCIA (E32).

Pod druhou generáciou BMW radu 7 je podpísaný Claus Luthe a jeho dizajnérsky tím. Udelili mu harmonické línie a dynamické, sebavedomé štylistické prvky. Patria k nim napríklad široké obličky alebo impozantné zadné partie, ktorých svetlá v tvare písmena L ešte viac zvýrazňujú vzhľad. Toto vozidlo už má štandardné ABS. Za príplatok boli k dispozícii napríklad parkovacie senzory PDC a dvojité sklá, ktoré výrazne znižujú prenikanie hluku do kabíny a zahmlievanie.

Od roku 1987 bol luxusný sedan v ponuke aj s 5,0-litrovým motorom V12. Ten vyvinul výkon 220 kW (300 k) a daná konfigurácia motora bola použitá v nemeckom automobilovom priemysle prvýkrát od roku 1945. Model bol k dispozícii aj v dlhej verzii, pre ešte viac komfortu. Od roku 1989 sa dostala do ponuky doplnková výbava High Line s novou dimenziou vysokého luxusu vrátane chladničky či autotelefónu.

Od roku 1991 sa vo výbave objavili xenónové svetlomety, po prvýkrát v sériovo vyrábanom automobile. O rok neskôr prišla rozsiahla modelová modernizácia a dva osemvalcové motory s objemom 3 resp. 4 litre, ako kompletizácia pohonného portfólia. Do roku 1994 sa vyrobilo približne 310 000 vozidiel.

Obdobie výroby: 1986–1994
Motory: 6-, 8- a 12-valcové, objem: 3,0–5,0 litra, výkon: 135–220 kW (184–300 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4910–5024 mm/1845 mm/1400–1411 mm

BMW radu 7 Sedan E38 na širokej vidieckej ceste s malým mestom v pozadí

TRETIA GENERÁCIA (E38).

Tretia generácia BMW radu 7 prišla do showroomov v roku 1994. Priniesla množstvo technických inovácií – bol to napríklad prvý európsky automobil s navigačným systémom. Od roku 1997 mal štandardne aj bočné airbagy pre vodiča a spolujazdca a o rok neskôr pribudli hlavové airbagy. Celkový dizajn bol širší a športovejší, ale aj elegantnejší.

Toto BMW radu 7 bolo prvé, dostupné aj s naftovým motorom – jeho 6-valcový diesel vyvinul výkon 135 kW (184 k), aj vďaka technológii common-rail. Od roku 1996 pribudol nový základný 6-valcový diesel s objemom 2,5 litra a výkonom 105 kW (143 k). V roku 1999 prišiel top diesel variant s motorom V8 s výkonom 180 kW (245 k). Tieto parametre stanovili rekord najvyššieho výkonu naftového agregátu v osobnom automobile.

Výkonovým vrcholom celkovo boli modely 750i/750iL. 12-valcový 5,4-litrový motor pod ich kapotou generoval až 240 kW (326 k). Modelová aktualizácia v roku 1998 priniesla dynamické predné svetlomety a zadné svetlá. Pribudol aj nový dizajn bočných prahov a mierne rozšírené obličky. Prepracovaná bola aj ponuka motorizácií, zvýšila sa efektivita pohonov, zároveň však aj výkon. V roku 2000 bolo uvedené BMW radu 7 s novou pohonnou technológiou: BMW 750hL produkované v malej sérii poháňal vodík. Okrem verzie so štandardným a predĺženým rázvorom vzniklo približne 900 vozidiel s označením L7. Boli až o 39 centimetrov dlhšie než základný variant. Celkovo sa vyrobilo zhruba 327 000 kusov BMW radu 7 (E38).

Obdobie výroby: 2001–1994
Motory: 6-, 8- a 12-valcové, objem: 2,5–5,4 litra, výkon: 105–240 kW (143–326 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4984–5374 mm/1862 mm/1425–1435 mm

BMW radu 7 Sedan E65, E66, E67 a E68 zaparkované pred modernou výškovou budovou s tmavou sklenenou prednou stenou

ŠTVRTÁ GENERÁCIA (E65, E66, E67 a E68).

Štvrté BMW radu 7 (E65) bolo novým vozidlom v každom ohľade. Za jeho dizajn boli zodpovední Chris Bangle a jeho tím. Vytvorili balík s kompletne novým štýlom predných svetlometov a charakteristicky odsadeným vekom batožinového priestoru. V interiéri mal svetovú premiéru systém iDrive, ktorý poskytol dovtedy nevídané ovládacie rozhranie. Vďaka nemu výrazne ubudlo samostatných ovládacích prvkov v kokpite. Prístup k približne 700 funkciám rozsiahleho technického arzenálu vozidla poskytoval cez jediný ovládací prvok. Ten sa dal otáčať, stláčať a nakláňať do ôsmich smerov. Palubný počítač ponúkal aj prístup na internet. Ďalšou svetovou premiérou bola šesťstupňová automatická prevodovka s ovládaním na volante. Špičkový motor V12 v tejto generácii produkoval výkon až 327 kW (445 k), zo zdvihového objemu šiestich litrov.

Od roku 2003 bolo toto BMW radu 7 k dispozícii s adaptívnymi prednými svetlometmi. V roku 2005 nastala výrazná generačná obnova. Zadné partie prišli s novou estetikou s väčšou šírkou, vpredu sa objavili nové väčšie obličky. Bi-xenónové predné svetlomety už boli štandardnou výbavou a dostali ešte dynamickejší dizajn. Vylepšením prešiel aj systém iDrive a jeho ovládanie bolo ešte efektívnejšie. V roku 2005 pribudol aj asistent diaľkových svetiel a systém Night Vision, ktorými BMW výrazne zvýšilo pomoc vodičovi pri jazde po tme.

K dispozícii boli rozličné varianty, každý so svojím vlastným modelovým kódom: Sedan v základnej verzii (E65), dlhá verzia s rázvorom predĺženým o 14 centimetrov (E66), špeciálna pancierovaná verzia (E67) a verzia s vodíkovým pohonom (E68).

Obdobie výroby: 2008–2001
Motory: 6-, 8- a 12-valcové, objem: 3,0–6,0 litra, výkon: 160–327 kW (218–445 k)
Dĺžka/šírka/výška: 5039–5179 mm/1902 mm/1491 mm

BMW radu 7 Sedan F01, F02 na streche parkovacej garáže so slnkom a modrou oblohou v pozadí

PIATA GENERÁCIA (F01, F02).

Sebavedomá jazdná dynamika. Silná vizuálna stránka. Výnimočný komfort. Pri svojom uvedení v Mníchove priniesla piata generácia BMW radu 7 Sedan definíciu nového štandardu týchto kvalít. Dizajn je rovnako elegantný aj športový. Je to vďaka dlhej prednej kapote, nízkej línii strechy a dynamickým proporciám. Celú šírku zadnej časti zdobí chrómová lišta. Spolu so zadnými svetlami zvýrazňuje šírku zadných partií vozidla.

Interiér vozidla prináša exkluzívne vysoko kvalitné materiály, ako aj nespočet moderných asistenčných systémov vodiča. Patril k nim Adaptívny systém udržiavania rýchlosti, Asistent udržiavania jazdného pruhu či BMW Head-Up displej. Pre extra bezpečnosť boli k dispozícii kamery s pohľadom dozadu, ale dokonca aj okolo vozidla (Surround View). Táto funkcia generuje obraz vozidla z vtáčej perspektívy, pre najlepší možný prehľad o situácii.

Športovú jazdnú dynamiku garantovala paleta benzínových aj naftových motorov. Ich vrcholom bol dvoma turbodúchadlami prepĺňaný motor V12 v modeli BMW 760i s výkonom až 400 kW (544 k). Po prvýkrát je v BMW radu 7 k dispozícii aj hybridný pohon. Pre BMW typickú dynamiku podporujú aj pohon všetkých kolies, systém adaptívneho potláčania náklonov karosérie či elektronické riadenie tlmičov (EDC). Ich prínosom je tiež bezpečnejšia a precíznejšia jazda.

V roku 2012 prišlo generačné osvieženie s novým centrálnym displejom s 3D vizuálmi, prepracované asistenčné systémy vrátane asistenta diaľkových LED svetiel, spolu s modernizovanými efektívnejšími motormi.

Obdobie výroby: 2015–2008
Motory: 6-, 8- a 12-valcové, objem: 3,0–6,0 litra, výkon: 180–400 kW (245–544 k)
Dĺžka/šírka/výška: 5072–5212 mm/1902 mm/1479 mm

BMW radu 7 Sedan G11, G12 zaparkované v átriu v neskorom večernom čase s teplým exteriérovým svetlom

ŠIESTA GENERÁCIA (G11, G12).

Šiesta generácia BMW radu 7 Sedan (G11), vyrábaná od roku 2015, kombinuje špičkovú dynamiku a precíznosť s výnimočne silným vizuálom a exkluzívnym luxusom. Toto je evidentné na okázalo brilantných lakoch karosérie s trblietavým efektom. Ale prejaví sa to aj na nápadnom dizajne zadných partií. Od roku 2019 boli LED svetlá prepojené pridanou tenkou svetelnou lištou. K tomu sa pridávajú aj široko rozložené koncovky výfuku lichobežníkového tvaru, vytvárajúce obzvlášť sebaistú estetiku. Karoséria je skombinovaná z ocele, hliníka a karbónu (plastu vystuženého uhlíkovými vláknami). To prináša značnú úsporu hmotnosti. Vo verzii s dlhým rázvorom (G12) je k dispozícii aj panoramatická sklenená strecha s funkciou vetrania pri nadvihnutí alebo odsunutí. Vo verzii Sky Lounge okrem toho zobrazuje aj farebnú grafiku. Tá dokonalo harmonizuje so svetelnými akcentmi na B-stĺpikoch. Navyše, pri príchode uvíta a pri odchode odprevadí BMW radu 7 vodiča typickým svetelným scenárom.

Exkluzívne prvotriedne vypracované materiály vyjadrujú vaše osobné preferencie – napríklad koža Nappa s prešívaním Cognac, príslušnými interiérovými lištami a zladeným čalúnením stropu. Zábavný systém pre zadných pasažierov je vybavený dvoma dotykovými HD obrazovkami. Pri výbave Executive Lounge si cestujúci vzadu užijú maximálny komfort vďaka luxusným sedadlám. Súčasťou ich arzenálu je masážna funkcia a množstvo možností nastavovania. Zadný pasažier sediaci za sedadlom predného spolujazdca môže mať k dispozícii neobmedzený výhľad a opierku nôh pripevnenú na predné sedadlo.

Vďaka integrovanej SIM karte má systém BMW Personal Assistant neobmedzený mobilný prístup k službám a aplikáciám. Patria k nim okrem iného neustále priebežne aktualizovaná funkcia Connected Navigation alebo automatické aktualizácie softvéru Remote Software Upgrade. BMW Connected reprezentuje plynulé prepojenie medzi smartfónom a vozidlom. Semi-autonómne parkovanie umožní vodičovi zaparkovať vozidlo aj bez toho, aby v ňom sedel. Znamená to, že BMW radu 7 dokáže samo vojsť do tesných parkovacích priestorov pri usmerňovaní vodičom zvonku.

Pri modelovej aktualizácii v roku 2019 bola posilnená vizuálna sila a šírka luxusného sedanu. Vozidlo dostalo nové a podstatne väčšie obličky, spolu s príslušne tvarovanými prednými svetlometmi.

Obdobie výroby: 2022–2015
Motory: 4-, 6-, 8- a 12-valcové, objem: 2,0–6,6 litra, výkon: 183–448 kW (249–610 k)
Dĺžka/šírka/výška: 5098–5260 mm/1902 mm/1467–1479 mm

BMW radu 7 Sedan G70 počas jazdy na futuristickej diaľnici s panorámou mesta v pozadí

SIEDMA GENERÁCIA (G70).

V roku 2022 uzrelo svetlo sveta BMW radu 7 (G70) ako nová tvár luxusnej triedy. Kombinuje čistú eleganciu s vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami a multisenzorickou zábavou.

Na exteriéri priťahujú všetku pozornosť monolitický dizajnový jazyk a ikonické predné partie. Osvetlené kontúry obličiek a dvojdielne štíhle LED predné svetlomety udeľujú eleganciu na prvý pohľad. Na želanie sú k dispozícii aj v obzvlášť ušľachtilej verzii ako BMW krištáľové predné svetlomety Iconic Glow s podsvietenými Swarovski prvkami. V kombinácii s pozoruhodným svetelným uvítacím scenárom „Great Entrance Moments“ to vytvára obraz výnimočnej a exkluzívnej osobnosti.

Interiér vozidla charakterizuje unikátna súhra elegancie, komfortu a inovatívnosti. Túto auru šíria aj vysoko kvalitné materiály ako napríklad koža Merino, kašmírová vlna a Swarovski krištále. Moderná technológia v kokpite vozidla je ergonomicky optimalizovaná pre vodiča. Napríklad multifunkčný ovládací prvok BMW Interaction Bar uchváti svojím brúseným vzhľadom a kombinuje vizuálne aj haptické ovládanie. Spolu s veľkou obrazovkou BMW Curved Display, ktorá kombinuje prístrojový a ovládací displej, vytvára unikátny multimediálny kokpit.

V novom BMW radu 7 však jazdný zážitok nie je vyhradený iba pre vodiča. Plný komfort si vychutnajú aj pasažieri. Doplnková 31,3-palcová obrazovka BMW Theatre Screen vytvorí veľkolepú atmosféru kina. Spolu s krištáľovo čistým zvukom a 4D audio prezentáciou doplnkového Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound systému je výsledkom unikátny zážitok pre oči aj uši.

Luxusný sedan je k dispozícii v benzínovej a naftovej verzii, ako aj s efektívnym plug-in hybridným pohonom. Od roku 2022 prichádza po prvýkrát aj v podobe čisto elektrického priekopníka BMW i7. Vďaka výkonu až 400 kW (544 k) a čisto elektrickému dojazdu viac než 600 km si môžete vychutnať maximálnu dynamiku a flexibilnú udržateľnosť s nulovými lokálnymi emisiami. Systém BMW IconicSounds Electric doplní jazdu špeciálnymi zvukmi, na ktorých tvorbe sa podieľal Hans Zimmer a ktoré ešte viac prehĺbia jazdný zážitok.

Obdobie výroby: Od roku 2022
Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 220–485 kW (299–659 k); elektromotor (BMW i7)
Dĺžka/šírka/výška: 5391 mm/1950 mm/1544 mm

ČASTÉ OTÁZKY.

Spotreba a emisie CO₂.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 20,8–23,7;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,5–20,5;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 568–624

BMW i7 eDrive50[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,1–20,3;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 575–611

BMW X7 M60i xDrive:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,1–12,9;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 292–273

BMW M760e xDrive[1][4]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 1,1–1,4;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 25–31;
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 23,4–26,1;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 71–78

BMW 750e xDrive[1][4]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 1,0–1,2;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 23–27;
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 23,4–25,0;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 72–80

BMW 740d xDrive:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 6,1–6,9;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 178–160

[1] Dojazd závisí od rozličných faktorov, ako sú predovšetkým: individuálny jazdný štýl, charakter trasy, vonkajšia teplota, použitie kúrenia/klimatizácie a tepelná predpríprava.

[2] Pozostáva zo spaľovacieho motora s výkonom 280 kW (381 k) a elektromotora s výkonom 145 kW (197 k). Elektrický pohon závisí od miery nabitia batérie.

[3] Pre plug-in-hybrid: Elektrický pohon závisí od miery nabitia batérie.

[4] Pre plug-in hybrid: Vážené, kombinované (EC AC nabíjanie, vážené).

[5] Pozostáva zo spaľovacieho motora s výkonom 210 kW (286 k) a elektromotora s výkonom 13 kW (18 k).

[6] Pozostáva zo spaľovacieho motora s výkonom 230 kW (313 k) a elektromotora s výkonom 145 kW (197 k). Elektrický pohon závisí od miery nabitia batérie.

Hodnoty jazdných výkonov, spotreby a emisií CO₂ platia pre vozidlá so štandardnou prevodovkou.

Hodnoty spotreby paliva, emisií CO₂, spotreby elektrickej energie a zobrazené rozsahy sú stanovené podľa európskeho nariadenia (EC) 715/2007 v znení uplatniteľnom v čase typového schválenia. Namerané hodnoty sú na základe cyklu WLTP podľa smernice (EC) 1151/2017 a môžu sa líšiť v závislosti od zvolenej výbavy. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rôzne konfigurácie zvoleného modelu a nie je súčasťou akejkoľvek ponuky, je určený výlučne na porovnanie. Príručka o spotrebe paliva a emisiách CO₂, ktorá obsahuje údaje o všetkých modeloch nových osobných automobilov, je bezplatne k dispozícii v každom predajnom mieste.

Jazdné výkony benzínových motorov platia pre palivo s oktánovým číslom RON 98. Hodnoty spotreby paliva platia pre vozidlá, používajúce referenčné palivá v súlade so smernicou EÚ 715/2007. Použité môžu byť aj palivá s oktánovým číslom RON 91 a vyšším, s maximálnym podielom etanolu 10 % (E10). BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 95. Pre vysokovýkonné automobily BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 98.