BMW iX xDrive60: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 21–17,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 597–701
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
Ďaleko. Ďalej. Elektrický dojazd. Toto platí o všestrannom využití elektrického automobilu pre každodenné jazdenie. Elektrické automobily BMW majú vysokú kapacitu batérie, vďaka využitiu inovatívnych technológií. Dojazd elektrického automobilu je ďalej optimalizovaný inteligentnou technológiou na palube. Napríklad BMW i7 eDrive50 a i7 xDrive60 dosahujú v cykle WLTP kombinovaný elektrický dojazd viac než 600 km. Dokonca až do 805 km v prípade modelu BMW iX3 50 xDrive. Pre ich nabíjanie máte k dispozícii jednu z najväčších európskych nabíjacích sietí, ktorá sa neustále rozrastá. Trasy optimalizované pre nabíjanie sa automaticky postarajú o plánovanie dlhých jázd.
Porovnanie elektrických automobilov a dojazdov.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 18–14,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 506–613
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupe: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 20,9–16,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 433–546
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i5 eDrive40 Sedan: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17,9–14,7; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 513–626
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i5 M60 xDrive Sedan: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 19,5–17,1; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 473–539
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i5 eDrive40 Touring: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 18,6–15,4; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 495–602
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i5 M60 xDrive Touring: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 20,1–17,7; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 455–522
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i7 xDrive60 Sedan: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 19,6–18,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 589–624
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW i7 M70 xDrive Sedan: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 23,7–20,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–559
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW iX3 50 xDrive: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17–15,1; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 720–805
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW iX1 eDrive20: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17,1–15,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 431–473
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW iX2 xDrive30: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17,7–16,3; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 418–449
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW iX xDrive60: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 21–17,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 597–701
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
BMW iX M70 xDrive: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 23,6–20,6; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 519–600
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
Spoznajte lepšie svoje vodičské zvyklosti. Priamo v aplikácii My BMW.
Ako predĺžim dojazd svojho elektrického auta BMW?
Stačí jediné použitie dotykového ovládania alebo hlasového príkazu, aby ste svoj elektromobil BMW prepli do jazdného režimu Efficient. Funkcie vozidla sú potom nastavené do režimu úspory energie: napríklad sa upraví výstupný výkon pohonu a výkon klimatizácie sa inteligentne zníži.
Ako si nacvičiť ekonomickejší jazdný štýl.
Vo vozidlách, ktoré majú BMW Operating System 8 alebo novší, vám Poradca efektivity ukáže, ako máte akcelerovať alebo plachtiť, aby ste jazdili hospodárnejšie. Ak je vaša jazda hospodárna, displej výkonu sa zo sivého prefarbí na modrý. Na informačnom displeji sa zároveň zobrazí extra dojazd, ktorý ste dosiahli efektívnym štýlom jazdy.
Dosiahnite pri jazde maximálny dojazd.
V režime Efficient poskytuje funkcia Max Range istotu dlhšieho dojazdu. Ak sa napríklad nedá identifikovaná nabíjacia stanica použiť podľa plánu, dojazd vášho elektrického BMW sa dá predĺžiť až o 25 %. Na povel tlačidla a počas jazdy.
Výkon pohonu sa zníži a maximálna rýchlosť sa limituje na 90 km/h. Komfortné funkcie, napríklad klimatizácia či vyhrievanie sedadiel, sa inteligentne obmedzia. Čo najväčší podiel energie sa presmeruje do pohybu vozidla vpred. Funkcia Max Range je dostupná pre mnohé čisto elektrické modely BMW. Pre podrobnejšie informácie kontaktujte, prosím, vášho BMW predajcu.
Všetko o elektromobilite.
Časté otázky.
Viac informácií.
Otestujte model BMW podľa vášho výberu.
Chceli by ste zažiť osobne pocit z jazdy v ideálnom elektrickom modeli? Stačí si dohodnúť termín online na testovaciu jazdu v čase, vhodnom pre vás. Váš miestny BMW partner vás bude kontaktovať so všetkými potrebnými informáciami.
Máte záujem o osobnú konzultáciu?
Prosím kontaktujte vášho miestneho predajcu BMW s akýmikoľvek otázkami, alebo pre viac informácií, prípadne so žiadosťou o ponuku. Náš profesionálny BMW servisný personál vám ochotne poskytne individuálne poradenstvo telefonicky, ale aj osobne.
Zákaznícka podpora BMW.
Zákaznícka podpora BMW je pripravená pomôcť vám so všetkými záležitosťami, týkajúcimi sa BMW – aby ste dostali odpovede na všetky otázky, či už ste existujúci vodič BMW, alebo si plánujete kúpiť nové BMW.
Právne upozornenie.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupe²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 18–14,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 506–613
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupe²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 20,9–16,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 433–546
BMW i5 eDrive40 Sedan²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17,9–14,7; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 513–626
BMW i5 M60 xDrive Sedan²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 19,5–17,1; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 473–539
BMW i5 eDrive40 Touring²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 18,6–15,4; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 495–602
BMW i5 M60 xDrive Touring²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 20,1–17,7; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 455–522
BMW i7 xDrive60 Sedan²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 19,6–18,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 589–624
BMW i7 M70 xDrive Sedan²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 23,7–20,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–559
BMW iX3 50 xDrive²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17–15,1; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 720–805
BMW iX1 eDrive20²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17,1–15,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 431–473
BMW iX2 xDrive30²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 17,7–16,3; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 418–449
BMW iX xDrive60²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 21–17,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 597–701
BMW iX M70 xDrive²: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP)¹: 23,6–20,6; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 519–600
¹ Oficiálne hodnoty spotreby paliva, CO2, spotreby elektrickej energie a dojazdu na elektrický pohon sú stanovené podľa európskeho nariadenia (EC) 715/2007 v aktuálnom znení. Namerané hodnoty sú na základe cyklu WLTP podľa smernice (EC) 1151/2017 a môžu sa líšiť v závislosti od zvolenej výbavy. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rôzne konfigurácie zvoleného modelu a nie je súčasťou akejkoľvek ponuky, je určený výlučne na porovnanie. Príručka o spotrebe paliva a emisiách CO₂, ktorá obsahuje údaje o všetkých modeloch nových osobných automobilov, je bezplatne k dispozícii v každom predajnom mieste.
² Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.
³ Nabíjací výkon závisí od výbavy vozidla, stavu nabitia, kondície a teploty batérie, individuálneho jazdného profilu, využitia dodatočných elektrických spotrebičov, teploty okolia a nabíjacieho výkonu poskytovaného na nabíjacej stanici.
⁴ Predĺženie dojazdu za 10 minút nabíjania na vysokovýkonnej nabíjacej stanici bolo stanovené podľa normy ISO12906 v rámci cyklu WLTP. Tento údaj spolu s nabíjacím výkonom závisí od výbavy vozidla, stavu nabitia, kondície a teploty batérie, individuálneho jazdného profilu, využitia dodatočných elektrických spotrebičov, teploty okolia a nabíjacieho výkonu poskytovaného na nabíjacej stanici.