Skip to main content

Web momentálne nie je plne dostupný.

Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.

BMW iX2 xDrive30[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,3–17,7: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–449

AKTUÁLNE MODELY BMW X.

Identifikačnou črtou BMW X sú samostatné modelové rady, ktoré nesú typické gény X. Robustný a športový dizajn sa spája s nekompromisnou dynamikou. SUV poskytuje lepší výhľad z vyššej pozície sedenia a jeho inteligentný pohon všetkých kolies BMW xDrive spolu s príkladne nízkymi hodnotami spotreby vám umožnia vzrušujúce objavovanie sveta.

Modelový rad
Zoradiť: od najnižšej ceny
Zoradiť: od najvyššej ceny
Výkon
iX M60
iX M60
  • 455 (619) kW (k)
  • 0–100 od 3,8 Sek
BMW i

BMW iX M60.

Cena od: 134 360,00 €

BMW iX M60[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 21,8–24,7: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 501–566

BMW iX xDrive40
  • až do 240 (326) kW (k)
  • 0–100 od 6,1 Sek
BMW i

BMW iX.

Cena od: 80 910,00 €

BMW iX[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,4–24,7; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 404–632

BMW iX3
  • až do 210 (286) kW (k)
  • 0–100 od 6,8 Sek
BMW i

BMW iX3.

Cena od: 70 310,00 €

BMW iX3[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 17,6–18,0; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 461–471

BMW iX2 xDrive30
  • až do 230 (313) kW (k)
  • 0–100 od 5,6 Sek
BMW i

BMW iX2.

Cena od: 56 500,00 €

BMW iX2[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,3–17,7; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–449

BMW iX1 xDrive30
  • až do 230 (313) kW (k)
  • 0–100 od 5,6 Sek
BMW i

BMW iX1.

Cena od: 53 860,00 €

BMW iX1[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,4–18,1; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–474

X6 M Competition
  • až do 460 (625) kW (k)
  • 0–100 od 3,9 Sek
BMW M

M modely BMW X6.

Cena od: 152 360,00 €

BMW X6 M Competition:Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,9–12,6Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 293–284

X5 M Competition
  • až do 460 (625) kW (k)
  • 0–100 od 3,9 Sek
BMW M

M modely BMW X5.

Cena od: 149 360,00 €

BMW X5 M Competition: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 13,1–12,8 Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 296–288

X4 M
  • až do 353 (480) kW (k)
  • 0–100 od 4 Sek
BMW M

M modely BMW X4.

Cena od: 99 410,00 €

BMW X4 M Competition: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,7–10,9 Emisie CO2 v g/km (kombinované): 243–247

X3 M
  • až do 353 (480) kW (k)
  • 0–100 od 4 Sek
BMW M

M modely BMW X3.

Cena od: 97 810,00 €

BMW X3 M: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,8–11,0 Emisie CO₂ v g/km (kombinované): 246–251

BMW X2 M35i xDrive
BMW X2 M35i xDrive
  • 221 (300) kW (k)
  • 0–100 od 5,4 Sek
BMW M

BMW X2 M35i xDrive.

Cena od: 61 810,00 €

BMW X2 M35i xDrive: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 7,7–8,1; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 174–183

X1 M35i xDrive
X1 M35i xDrive
  • 221 (300) kW (k)
  • 0–100 od 5,4 Sek
BMW M

BMW X1 M35i xDrive.

Cena od: 61 310,00 €

BMW X1 M35i xDrive: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 7,8–8,2; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 175–186

X7 xDrive40d
  • až do 259 (352) kW (k)
  • 0–100 od 5,9 Sek

BMW X7.

Cena od: 102 660,00 €

BMW X7: Kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP v l/100 km: 7,8–12,9; Kombinované emisie CO₂ podľa WLTP v g/km: 203–292

X6 xDrive40i
  • až do 280 (381) kW (k)
  • 0–100 od 5,4 Sek

BMW X6.

Cena od: 91 910,00 €

BMW X6: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 7,1–12,3; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 187–279

X5 xDrive40i
  • až do 280 (381) kW (k)
  • 0–100 od 5,4 Sek

BMW X5.

Cena od: 87 160,00 €

BMW X5[1]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,8–12,5; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 18–283; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 22,9–26,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 94–110

X4 xDrive30d
  • až do 210 (286) kW (k)
  • 0–100 od 5,7 Sek

BMW X4.

Cena od: 69 110,00 €

BMW X4: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 5,7–9,5; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 149–215

X3 xDrive30d
  • až do 210 (286) kW (k)
  • 0–100 od 5,7 Sek

BMW X3.

Cena od: 65 360,00 €

BMW X3[1]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 2,0–9,5; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 45–216; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,9–20,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 42–50

X2 sDrive20i
  • až do 125 (170) kW (k)
  • 0–100 od 8,3 Sek

BMW X2.

Cena od: 43 860,00 €

BMW X2: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 5,1–8,1; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 133–183

X1 sDrive20i
  • až do 125 (170) kW (k)
  • 0–100 od 8,3 Sek

BMW X1.

Cena od: 44 110,00 €

BMW X1[1]: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,7–8,2; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 16–186; Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,8–19,3; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 70–83

ĎALŠIE TÉMY.

Modely i Udržateľnosť – čisté serpentíny v stúpaní cez les pri pobreží

UDRŽATEĽNOSŤ BMW.

BMW i7, pripojené k nabíjacej stanici pred firemnou budovou

ELEKTROMOBILITA BMW.

BMW i5 zaparkované pred finančnou inštitúciou

BMW FINANCIAL SERVICES.

PREHĽAD MODELOV BMW X.

Vstúpte do sveta modelových radov BMW X. Do bohatého sveta výhod, ktorý ponúka pestrá paleta vozidiel BMW SUV. Zvoliť si môžete efektívne elektrické SUV, flexibilný plug-in hybrid alebo vozidlo so spaľovacím motorom. Od malých cez kompaktné automobily, až po veľké 7-miestne modely a luxusne komfortné terénne vozidlá. Jazdené aj nové. Nájdite SUV, ktoré ideálne vyhovuje vášmu životnému štýlu.

BMW X1.

BMW X1 E84 SUV počas jazdy na ulici v centre moderného mesta

PRVÁ GENERÁCIA (BMW E84).

Pri svojom uvedení v roku 2009 sa prvé BMW X1 rýchlo stalo lídrom segmentu kompaktných prémiových SUV. Bolo robustné a všestranné, zároveň však agilné a športové. Inteligentný pohon všetkých kolies BMW xDrive plynulo variabilne rozdeľuje hnaciu silu medzi prednú a zadnú nápravu. Výsledná trakcia a jazdná dynamika dosiahli novú vzrušujúcu úroveň.

Atraktívny dizajn generoval silný atletický výzor. K tomu sa pridával vysoko kvalitný interiér, zvýraznený farebne koordinovaným zdobením s intarziami z nehrdzavejúcej ocele.

 

Obdobie výroby: 2009–2015

Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra, výkon: 85–225 kW (116–306 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4454 mm/1798 mm/1545 mm

BMW X1 F48 SUV na plošine s panorámou mesta a s horským masívom v pozadí.

DRUHÁ GENERÁCIA (BMW F48).

Či už sú to charakterové línie stupajúce smerom dozadu alebo splývajúca strecha, športový dizajn druhej generácia BMW X1 ho robil ešte dynamickejším. Zároveň terénne vozidlo vyniká inovatívnymi technológiami, ako sú napríklad Head-Up displej alebo Adaptívne LED predné svetlomety. Nová paleta turbodúchadlom prepĺňaných benzínových aj naftových motorov dodáva vozidlu výnimočnú kombináciu efektívnosti a športovosti. Navyše, počnúc marcom 2020 bolo SUV k dispozícii aj ako plug-in hybridný model. Okrem agilného pohonu všetkých kolies BMW xDrive je druhá generácia prvý raz v ponuke aj s pohonom prednej nápravy.

Facelift v roku 2019 dodal druhej generácii ešte suverénnejší výzor, primárne vďaka výraznejším obličkám a širším krajným vzduchovým vstupom v prednom nástavci.

 

Obdobie výroby: 2015–2022

Motory: 3- a 4-valcové, objem: 1,5–2,0 litra, výkon: 85–170 kW (116–231 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4439–4447 mm/1821 mm/1582–1612 mm

BMW X1 U11 SUV na parkovacom mieste pod strmým útesom uprostred prírody

TRETIA GENERÁCIA (BMW U11).

Od roku 2022 dosiahlo BMW X1 novú úroveň sebaistoty, všestrannosti a funkčnosti. K dispozícii je s benzínovým, plug-in hybridným alebo čisto elektrickým pohonom. Toto X1 prináša dynamický a čistý dizajn: sebavedomé predné partie s prominentnými, takmer štvorcovými obličkami, monolitický štýl a takmer hranaté lemy blatníkov, typické pre modely X, dodávajú silu jeho osobnosti.

V kombinácii s úzkymi Adaptívnymi LED prednými svetlometmi, výrazne presahujúcimi až do bokov, dostáva jeho výzor ešte viac výrazu. To isté platí aj pre vertikálne proporcie.

Kombinácia vizuálnej sily a dynamiky sa odráža aj v technických prvkoch. Tretie BMW X1 je k dispozícii s predným pohonom alebo s agilným pohonom všetkých kolies BMW xDrive. Ten kombinuje výnimočnú jazdnú dynamiku s prvotriednou trakciou a jazdnou bezpečnosťou. Automatická 7-stupňová dvojspojková prevodovka Steptronic ponúka mimoriadne rýchle aj hladké radenie, vysoký komfort a nízku spotrebu paliva. Plug-in hybridný model má čisto elektrický dojazd do 83 km (kombinovaný, podľa WLTP)[1].

Obdobie výroby: 2022–súčasnosť
Motory: 3- a 4-valcové, objem: 1,5–2,0 litra, výkon: 100–240 kW (136–326 k)[2]
Dĺžka/šírka/výška: 4500 mm/1845 mm/1630–1642 mm

BMW X2.

BMW X2 F39 SUV vo vysokej rýchlosti na výjazde z diaľnice

PRVÁ GENERÁCIA (BMW F39).

Ako koncept, postavený na báze BMW X1, sa nové BMW X2 predstavilo svetu v roku 2016. Odvtedy inšpiruje SUV model svojím expresívnym dizajnom a brilantnou technológiou. Takmer štvorcové lemy blatníkov, ako aj bočné lemy a prahy, spolu s nízkou líniou strechy, ho prezentovali ako výnimočného extroverta. Obličky rozširujúce sa smerom dolu a vzduchové vstupy harmonicky zakomponované do prednej časti signalizovali nevšedné sebavedomie.

Aj po stránke jazdnej dynamiky sa BMW X2 rýchlo zaradilo pred svojich prenasledovateľov spomedzi menších SUV modelov. Moderné turbomotory, v kombinácii s prevodovkami Steptronic, sa postarali o živý ťah za každých okolnosti. S doplnkovým pohonom všetkých kolies BMW xDrive sa toto SUV-kupé cíti doma aj mimo mestského prostredia. V podstate na každom povrchu. Logá BMW na C-stĺpikoch sú pripomienkou legendárnych modelov BMW, ako boli napríklad 2000 CS alebo 3.0 CSL.

 

Obdobie výroby: 2018–súčasnosť

Motory: 3- a 4-valcové, objem: 1,5–2,0 litra, výkon: 100–225 kW (136–306 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4360 mm/1824 mm/1512–1526 mm

BMW X2 U10 SUV pred modernou budovou v centre mesta

DRUHÁ GENERÁCIA (U10).

Druhá generácia BMW X2 má letopočet premiéry 2024. Dizajn tohto SUV charakterizujú dynamické línie a bočná silueta v štýle kupé. Na predných partiách zvýrazňujú nápadný vzhľad obličky so sieťovým dizajnom. Vpredu aj vzadu sa o atletický dizajn a optimálne osvetlenie postará špičková LED technológia.

V interiéri vás privítajú kvalitné materiály, inovatívna technológia a ergonomický komfort. Čalúnenie z perforovanej syntetickej kože je pastvou pre oko a výrazne zvyšuje komfort sedenia. Inovatívne programy zábavy s hrami a video streamingom si vychutnáte v maximálnom pohodlí. Navigáciu a nastavenia vozidla máte prístupné cez BMW Curved Display a BMW Live Cockpit Professional. Prémiová panoramatická sklenená strecha otvorí priestor nad vami, vďaka čomu vám bude interiér pripadať ešte väčší, z každého sedadla.

S výkonom 125 kW (170 k)[3] sa BMW X2 rozbehne na maximálnu rýchlosť 213 km/h. Zažite vzrušujúcu jazdnú dynamiku a využite výhody inteligentných asistenčných systémov vodiča, ako je napríklad Parkovací asistent Plus, ktorý vám poskytne aj 3D zobrazenie okolia vášho vozidla. Alebo Driving Assistant Professional, ktorý udržiava vaše vozidlo vo vašom pruhu a s bezpečným odstupom, pri jazde rýchlosťou až do 210 km/h.

Obdobie výroby: od roku 2024
Motory: 3- a 4-valcové, objem: 1,5–2,0 litra, výkon: 110–221 kW (150–300 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4554–4567 mm/1845 mm/1575–1590 mm

BMW X3.

BMW X3 E83 SUV na ceste v historickom centre európskeho mesta

PRVÁ GENERÁCIA (BMW E83).

BMW X3 bolo odhalené na 60. medzinárodnom autosalóne IAA v roku 2003. Nový terénny model tam bol uvedený takmer bez konkurencie. Debutoval aj jeho nový inteligentný pohon všetkých kolies BMW xDrive. Vynikal plynulo variabilnou distribúciou krútiaceho momentu medzi obe nápravy. Nový bol aj výrazný atletický dizajn. Napríklad s nápadnými prednými partiami s výraznými obličkami dotýkajúcimi sa bi-xenónových predných svetlometov. Tie obsahovali aj typické prstence parkovacích svetiel, vďaka ktorým bolo vozidlo spoznateľné ako BMW z daného obdobia už na diaľku – a aj po tme.

V roku 2006 prišiel facelift. Vylepšil obličky, zadné svetlá a predný nástavec. Prepracovaná bola aj väčšina motorov, pre vyšší výkon aj efektivitu.

 

Obdobie výroby: 2003–2010

Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra, výkon: 105–210 kW (143–286 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4565 mm/1853 mm/1674 mm

BMW X3 F25 SUV v rýchlej jazde na horských serpentínach

DRUHÁ GENERÁCIA (BMW F25).

Po šiestich úspešných rokoch prvej generácie prišiel kompletne prepracovaný nástupca. Sebavedomý, suverénny a uvoľnený, s množstvom nových prvkov. Patrí k nim, napríklad elektronicky riadené nastavenie tlmičov, ktoré sa adaptívne prispôsobí povrchu cesty. Alebo regulačné systémy dynamiky jazdy, ktoré prispôsobia nielen tlmiče, ale aj reakcie motora na pedál akcelerátora. Prispôsobia tiež dynamiku prevodovky či citlivosť riadenia a reakcie Dynamickej kontroly stability (DSC) želaniam vodiča. K úplne novému zážitku z jazdy prispel aj arzenál asistenčných systémov vodiča, napríklad Varovný systém opustenia jazdného pruhu, alebo Head-Up displej. Dosiahol to bez nutnosti obetovať tradičné hodnoty BMW.

Modelová modernizácia v roku 2014 priniesla pre SUV nový dizajn predných svetlometov a bočných smeroviek vo vonkajších zrkadlách. Interiér dostal viac chrómu, štandardný kožený volant a oveľa viac možností na individualizáciu BMW X3.

 

Obdobie výroby: 2010–2017

Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra, výkon: 105–230 kW (143–313 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4648 mm/1881 mm/1661 mm

BMW X3 G01 SUV zaparkované pod podjazdom v priemyselnom komplexe

TRETIA GENERÁCIA (BMW G01 A F97).

Tretia generácia tohto SUV bola uvedená v roku 2017. Napriek zväčšeným rozmerom sa podarilo znížiť hmotnosť vozidla. V prospech agility aj efektivity. Predné svetlomety, obličky a zadné svetlá opticky zvýrazňujú šírku vozidla vpredu aj vzadu. Vďaka širším obličkám oproti predchodcovi a otvorom vzduchových vstupov vyžaruje z tohto BMW X3 atletické sebavedomie.

Kokpit je prehľadný, moderný a ponúka aj BMW ovládanie gestami. Asistenčné systémy vodiča patria k najlepším svojho druhu. Vozidlo, napríklad dokáže automaticky predbiehať. Konštrukcia podvozka, prevodovky a motorov posilnila športovosť. K dispozícii je aj pohon všetkých kolies BMW xDrive. Toto vozidlo sa hodí do každej situácie: v meste, na vidieku aj v prírode.

 

Obdobie výroby: 2017–súčasnosť

Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra, výkon: 135–375 kW (184–510 k)[2]

Dĺžka/šírka/výška: 4708–4734 mm/1891–1897 mm/1667–1676 mm

BMW X4.

BMW X4 F26 SUV počas jazdy na vidieckej ceste v amerických Skalistých horách

PRVÁ GENERÁCIA (BMW F26).

V roku 2014 BMW uviedlo svoje stredne veľké SUV-kupé. Prvé BMW X4 technologicky vychádzalo z BMW X3. Malo však svoj originálny dizajn. Vynikalo splývajúcou líniou strechy, ktorá spolu s dvojitými bočnými líniami podčiarkovala športovosť vozidla pri pohľade zo strany. Predné a zadné partie pre zmenu opticky zvýrazňovali šírku vozidla. Ploché obličky a do strán predĺžené predné svetlomety, spolu so zadnými svetlami, ukazovali jasným smerom.

BMW X4 poháňal široký arzenál motorov. Efektívne a výkonné pohonné jednotky umožnili vozidlu jazdiť agilne a dynamicky v každej situácii. Štandardný pohon všetkých kolies umožnil dosiahnuť vysokú jazdnú dynamiku. Bez ohľadu na počasie a povrch cesty.

 

Obdobie výroby: 2014–2018

Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra, výkon: 135–230 kW (184–313 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4671 mm/1881 mm/1624 mm

BMW X4 G02 SUV na horskom priesmyku v alpskej panoráme

DRUHÁ GENERÁCIA (BMW G02 A F98).

Druhá generácia BMW X4 je ešte športovejšia. Robustné lemy blatníkov a široké rozchody kolies, kombinované s líniou strechy v štýle kupé, sú neprehliadnuteľné. Dizajn tak navonok nesie typické črty modelov X: silu, sebavedomie a športovosť. Štíhle zadné svetlá vizuálne rozširujú zadnú časť. Podobný efekt vytvára línia nad zadnými blatníkmi. Prednej časti dominujú dvojdielne obličky s úzkymi LED svetlometmi. Tomuto SUV-kupé udelia atletický a dynamický výzor.

Inteligentný pohon všetkých kolies BMW xDrive majú štandardne všetky modely BMW X4. V kombinácii s 8-stupňovou automatickou prevodovkou, takisto v štandarde, ohromí vozidlo neporaziteľnou jazdnou dynamikou. V interiéri vozidla zažiari veľká dotyková obrazovka, poteší ovládanie gestami a pomôžu moderné asistenčné systémy vodiča.

 

Obdobie výroby: 2018–súčasnosť

Motory: 4- a 6-valcové, objem: 2,0–3,0 litra, výkon: 135–375 kW (184–510 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4733–4758 mm/1918–1938 mm/1618–1621 mm

BMW X5.

BMW X5 E53 SUV počas jazdy na vidieckej ceste pred pšeničnými poľami

PRVÁ GENERÁCIA (BMW E53).

Koncom roka 1999 BMW uviedlo doslova revolučnú novinku: prvé terénne vozidlo tohto výrobcu. SUV so štandardným pohonom všetkých kolies prinieslo kombináciu exkluzivity so športovosťou a komfortom. Vozidlo prémiového segmentu disponovalo agilitou typickou pre BMW. A to aj vďaka špičkovému ladeniu podvozka a silným šesťvalcovým alebo osemvalcovým motorom.

Facelift v roku 2003 výrazne zvýšil atraktívnosť vzhľadu, vrátane prepracovaných obličiek. Priniesol aj technické vylepšenia, vo forme nového pohonu všetkých kolies BMW xDrive. Výrazne zlepšená trakcia a rýchlejšie reakcie zaistili jasné výhody v handlingu aj dynamike. Od roku 2004 bolo k dispozícii X5 4.8is ako najsilnejší osemvalcový model. Jeho motor mal objem 4,8 litra a výkon až 265 kW (360 k). Z modelu E53 sa vyrobilo viac než 500 000 kusov.

 

Obdobie výroby: 1999–2006

Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,8 litra, výkon: 135–265 kW (184–360 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4667 mm/1872–1925 mm/1707–1715 mm

BMW X5 E70 SUV zaparkované pred panorámou horského jazera

DRUHÁ GENERÁCIA (BMW E70).

Druhá generácia BMW X5 prišla v roku 2006. Ohromila technologickými inováciami, ako bol napríklad Adaptive Drive. Tento systém obsahoval stabilizáciu náklonov a aktívnu reguláciu tlmičov. Vďaka prepracovanému dizajnu vyzerá vozidlo agilnejšie a športovejšie. Pripísať sa to dá, napríklad výraznej štylistike v oblasti lemov blatníkov. Predné svetlomety dostali integrované parkovacie svetlá vo forme prstencov. Vďaka tomu sa vozidlo dalo okamžite identifikovať ako BMW aj po tme. Doplnkový tretí rad sedadiel umožnil vodičovi odviezť spolu až šiestich pasažierov.

Pri facelifte v roku 2010 dostalo X5 predné svetlomety s LED dizajnom. Prinieslo tiež komplexne prepracovanú paletu motorov. Asistenčné systémy vodiča sa obohatili, napríklad o Speed Limit Info či Aktívny systém udržiavania rýchlosti. Ďalšou inováciou bola funkcia Side View. Tento prvok bol vybavený bočnými kamerami, pre ešte lepší prehľad o vozidle.

 

Obdobie výroby: 2006–2013

Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,8 litra, výkon: 173–300 kW (235–408 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4854 mm/1933 mm/1739 mm

BMW X5 F15 SUV víriace prach na nespevnenej ceste v divočine

TRETIA GENERÁCIA (BMW F15).

Aerodynamické vylepšenia tretej generácie okamžite upútali pozornosť. Sofistikovaný systém vzduchových vstupov v prednom nástavci a výduchy za prednými kolesami znížili turbulencie v oblasti predných blatníkov. Tým sa zredukoval aj odpor vzduchu. Z harmonických proporcií vyžarovala sofistikovanosť, suverenita a agilita.

Ambientné osvetlenie dodalo interiéru pozoruhodnú eleganciu. Využitie ušľachtilých a majstrovsky spracovaných materiálov túto atmosféru ešte podčiarklo. Jedným z dobrých príkladov je použitie kože s dvojitým prešívaním Nový iDrive Touch Controller premenil ovládanie rozsiahleho arzenálu palubných systémov na ozaj príjemný zážitok. Patril k nim aj systém udržiavania rýchlosti s asistentom pre hustú premávku. Alebo aj BMW Night Vision, ktorý upozornil na osoby a zvieratá pri jazde v tme.

 

Obdobie výroby: 2013–2018

Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 2,0–4,4 litra, výkon: 160–330 kW (218–450 k)

Dĺžka/šírka/výška: 4880–4886 mm/1938–1985 mm/1717–1762 mm

BMW X5 G05 SUV na čistinke s blatistým povrchom v drsnom teréne so stromami a krovím v pozadí

ŠTVRTÁ GENERÁCIA (BMW G05).

Výrazný nárast rozmerov a nové jednodielne obličky značnej veľkosti dali jasne najavo, že BMW X5 opäť nabralo na suverenite a majestátnosti. LED predné svetlomety doplnkovo dokážu osvetliť cestu aj s laserovými jednotkami. BMW Live Cockpit Professional je plne digitálny a dá sa individualizovať podľa vašich potrieb. Povely je možné intuitívne zadávať gestami aj hlasom. Moderné asistenčné systémy podporujú vodiča v nebezpečných situáciách, napríklad brzdením.

Terénny balík tohto SUV ponúka štyri jazdné režimy pre rozličné typy povrchu. Výsledkom je dokonalý jazdný zážitok za každých okolností. Efektívne a temperamentné motory, spolu s nastaviteľným podvozkom, garantujú agilitu a dynamiku. V plug-in hybridnej verzii ponúka SUV jazdu s nulovými lokálnymi emisiami a takmer bez hluku, pre vaše každodenné cesty, vďaka elektrickej časti svojho pohonu.

Obdobie výroby: 2018–2022
Motory: 4-, 6- a 8-valcové, objem: 2,0–4,4 litra, výkon: 170–390 kW (231–530 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4922–4938 mm/2004–2015 mm/1745–1747 mm

BMW X5 G05 SUV po facelifte s modernou kancelárskou budovou v pozadí

PIATA GENERÁCIA (BMW G05 A F95).

V roku 2022 prišlo BMW X5 vďaka rozsiahlemu faceliftu takmer ako úplne nový model. Dizajn so širokými horizontálnymi povrchmi. Charakteristické BMW obličky s osvetlením Iconic Glow. Prepracované štíhlejšie LED predné svetlomety. Spolu udeľujú vozidlu nápadnú a expresívnu tvár. Tento štylistický prístup pokračuje až po trojdimenzionálne LED zadné svetlá a široký postoj pri pohľade zozadu. V závislosti od zvoleného balíka dostane BMW X5 zvýraznenie vzhľadu buď po stránke modernosti (X Line) alebo športovosti (M Sport balík).

Moderný dizajn sa preniesol aj do interiéru. Vďaka integrovanej zobrazovacej jednotke BMW Curved Display a ovládaciemu prvku BMW Interaction Bar vznikol superlatívny multimediálny zážitok. Luxusným detailom sú sklenené aplikácie Crafted Clarity. Sú to ručne brúsené prvky z krištáľového skla na voliči prevodovky s osvetleným symbolom X, na tlačidle Start/Stop a na iDrive ovládači. Navyše je k dispozícii nový Asistent prívesu pre pomoc pri cúvaní s pripojeným prívesom.

Vďaka výkonnému radovému 6-valcovému spaľovaciemu motoru BMW TwinPower Turbo je pre SUV k dispozícii športová jazdná dynamika. Ohromí aj špičkovým komfortom, o ktorý sa postará balík xOffroad a Adaptívne vzduchové odpruženie oboch náprav.

 

Obdobie výroby: 2022–súčasnosť

Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 219–460 kW (298–625 k)[2]

Dĺžka/šírka/výška: 4935 mm/2004 mm/1765 mm

BMW X6.

BMW X6 E71 SUV v bielej púštnej krajine

PRVÁ GENERÁCIA (BMW E71).

Je to kupé? Je to SUV? V roku 2008 prišlo terénne vozidlo, ktoré sa priečilo každej klasifikácii. BMW X6 skombinovalo to najlepšie z dvoch tried automobilov. Niečo pri individualistov, ktorí si cenia výkon v každom aspekte. So 6-valcovými a 8-valcovými motormi disponovalo prvé BMW X6 množstvom ťahu, dokonalo usmerneného systémom Dynamic Performance Control. V kombinácii s inteligentným pohonom všetkých kolies BMW xDrive disponuje zvýšenou smerovou stabilitou a trakciou vďaka variabilnej distribúcii ťahu medzi jednotlivé kolesá.

 

Vozidlo do každého terénu vyzerá pozoruhodne aerodynamicky, vďaka bočnej kupé siluete. Úzke predné svetlomety, spolu obličkami, vizuálne rozširujú predné partie.

Pri aktualizácii modelu v roku 2012 prišla diskrétna zmena dizajnu. Prstence parkovacích svetiel dostali LED dizajn. A pribudlo aj oveľa viac možností výbavy. Napríklad predná kapota s prelisom.

Obdobie výroby: 2008–2014
Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 173–300 kW (235–408 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4876–4877 mm/1983 mm/1684–1690 mm

BMW X6 F16 SUV na nespevnenej ceste lemovanej palmami s karibským pozadím

DRUHÁ GENERÁCIA (BMW F16).

Nástupca prvého X6 výrazne priostril svoj nezávislý charakter. Predné svetlomety, potiahnuté až k obličkám, zvýraznili dojem šírky. Predná časť sa stala ešte strmšou. Zadné partie dostali širšie svetlá. Atraktívnym prvkom boli aj dvojité lemy na bokoch vozidla. V interiéri lákalo vozidlo vysoko kvalitnými materiálmi, novým dizajnom prístrojov a ambientným osvetlením s voliteľnou farbou. Do výbavy sa dostala takmer neobmedzená ponuka hudby so streamingom.

Prepracované motory stúpli výkonom, ale aj efektivitou. Spolu so štandardným pohonom všetkých kolies xDrive a 8-stupňovou automatickou prevodovkou priniesli dynamickú a agilnú jazdu.

Obdobie výroby: 2014–2019
Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 190–330 kW (258–450 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4909 mm/1989 mm/1689–1702 mm

BMW X6 G06 SUV na diaľnici v meste v noci, s osvetlenými budovami v pozadí

TRETIA GENERÁCIA (BMW G06 A F96).

Mohutné proporcie a expresívny dizajn sú typickými prvkami tretej generácie BMW X6, uvedenej v roku 2019. Predné aj zadné svetlá sú extra nízke a extra široké. Bočné vzduchové vstupy aj otvory pod obličkami majú značné rozmery. Vďaka vlastnému podsvieteniu a doplnkovým laserovým svetlám zostáva SUV viditeľné aj po tme. Silné motory, asistenčné systémy vodiča a štandardný pohon všetkých kolies xDrive vo výsledku priniesli bezkonkurenčnú jazdnú dynamiku.

 

Arzenál 20 reproduktorov Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound systému vám na želanie poskytne nevšedný poslucháčsky zážitok. Jazdou v BMW X6 dosiahnete cieľ cesty nielen rýchlo a bezpečne, ale aj komfortne.

Obdobie výroby: 2019–2022
Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 195–390 kW (265–530 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4935–4948 mm/2004–2019 mm/1693–1697 mm

BMW X6 G06 SUV na kľukatej horskej ceste so strmým zrázom vpravo a horskou panorámou

ŠTVRTÁ GENERÁCIA (BMW G06).

Mužná športovosť a maximálna expresívna sila. Štvrtá generácia BMW X6 má už M Sport balík v štandardnej výbave. Vizuálne neprehliadnuteľná je prepracovaná predná časť s podsvietenými obličkami Iconic Glow. Uchváti aj športový aerodynamicky optimalizovaný dizajn exteriéru. Prvky balíka M Shadow Line, M-špecifické koncovky výfuku, 20-palcové BMW disky kolies z ľahkej zliatiny a nárazníky v M dizajne vpredu aj vzadu garantujú obdivné pohľady okolia.

Luxusne športová atmosféra a moderné technológie definujú aj interiér. BMW Curved Display, prístrojový panel s M-špecifickým zobrazením, M kožený volant, exkluzívne M pedále a prahové lišty s osvetleným logom M vysielajú obzvlášť exkluzívne signály.

SUV model dosahuje čistú dynamiku vďaka silnému spaľovaciemu motoru V8 M TwinPower Turbo. K tomu pridáva maximálny komfort na každom povrchu s pomocou xOffroad balíka a 8-stupňovej prevodovky Steptronic Sport. Adaptívny M podvozok a funkcia Sprint ohromia poskytnutím priameho a agilného jazdného zážitku.

Obdobie výroby: 2022–súčasnosť
Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 219–460 kW (298–625 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4960 mm/2004 mm/1700 mm

BMW X7

BMW X7 G07 SUV na stredomorskej pobrežnej ceste s búrkovými mrakmi v pozadí

PRVÁ GENERÁCIA (BMW G07).

BMW X7 prišlo ako najväčšie SUV, aké sme kedy v BMW postavili. V tomto smere sa mu vyrovná iba neskôr uvedené BMW XM. Pôsobí však ľahko a agilne, vďaka svojmu minimalistickému štýlu a jednoduchému dizajnovému jazyku. Športovo a sebavedomo prezentuje kvality, typické pre BMW. A prepisuje ich definície. Ponúka výnimočnú dynamiku a neporaziteľný komfort vo svojej triede. Dosahuje to okrem iného vďaka dvojitým priečnym ramenám prednej nápravy, päťprvkovému zaveseniu zadnej nápravy, pohonu všetkých kolies xDrive a 8-stupňovej automatickej prevodovke.

V interiéri dostane vodič všetky potrebné informácie, spolu s možnosťou ovládať rozličné funkcie a prémiové asistenčné systémy, prostredníctvom dvoch 12,3-palcových obrazoviek. K tomu sa pridávajú dve ďalšie obrazovky pre zábavu zadných pasažierov. Keď sa pasažieri pozrú hore, ich pohľad upúta štandardná panoramatická strecha, ktorá obsahuje 15 000 farebných svietiacich bodov, keď je tma. Toto SUV je možné individualizovať množstvom rozličných spôsobov. Od kože Merino s kontrastným prešívaním, až po exkluzívne metalické laky – pre splnenie každého želania.

V roku 2022 dostalo BMW X7 expresívny a elegantný facelift. S obličkami Iconic Glow, širokým postojom a novou vonkajšou metalickou farbou Sparkling Copper Grey sa SUV prezentuje silnejšie a elegantnejšie než kedykoľvek predtým. Integrovaný BMW Curved Display a BMW Operating System 8 zaručujú prvotriedny a inovatívny digitálny zážitok v kokpite.

 

Obdobie výroby: 2019–súčasnosť
Motory: 6- a 8-valcové, objem: 3,0–4,4 litra, výkon: 259–390 kW (352–530 k)
Dĺžka/šírka/výška: 5151–5181 mm/2000 mm/1835 mm

BMW XM.

BMW XM G09 SUV s futuristickým 3D pozadím

PRVÁ GENERÁCIA (BMW G09).

BMW XM, vybavené modernou plug-in hybridnou technológiou, prenáša na cestu športový výkon 550 kW (748 k), aj vďaka novo vyvinutému motoru V8. K tomu pridáva čisto elektrický dojazd až do 81 km (WLTP)[1], s takmer nehlučnou prevádzkou a nulovými lokálnymi emisiami. Vďaka modernej plug-in hybridnej technológii toto SUV kombinuje to najlepšie z oboch svetov.

Veľké rozmery a mohutné proporcie už z diaľky naznačujú jeho nekompromisnú nezávislosť. Svojím nezameniteľne novým predným dizajnom etabluje značku BMW M ešte výraznejšie v luxusnom segmente.

Víťazná kombinácia exteriérových prvkov BMW M a BMW X konzistentne pokračuje aj do interiéru. Predná časť je orientovaná na výkonnosť. A v typickom štýle BMW M je tu stredobodom pozornosti vodič. Nová združená zobrazovacia jednotka BMW Curved Display vytvára premostenie medzi tradičnou orientáciou na vodiča a moderným digitálnym charakterom.

Silne vodičsky zameraná predná časť kabíny kontrastuje s útulnou a luxusnou atmosférou salónika vzadu. Tu si pasažieri vychutnajú útočisko ako pre celebrity. S materiálmi najvyššej kvality, inšpirujúcimi povrchmi a expresívnymi detailmi. Strecha s trojrozmernou štruktúrou hranolov je ozajstnou optickou vychytávkou. Spolu s ambientným osvetlením prispieva aj tento prvok k súladu progresívneho luxusu a komfortu.

Obdobie výroby: 2022–súčasnosť
Motor: 8-valcový spaľovací, objem 4,4 litra, výkon 360–430 kW (489–585 k) + elektromotor, výkon 145 kW (197 k), systémový výkon 480–550 kW (653–748 k)[2]
Dĺžka/šírka/výška: 5110 mm/2005 mm/1755 mm

BMW iX1.

BMW iX1 U11 BEV v bielej farbe na serpentínach v kamenistom horskom prostredí

PRVÁ GENERÁCIA (BMW U11 BEV).

V roku 2022 bolo uvedené na trh BMW iX1 ako prvé čisto elektrické kompaktné SUV značky BMW. Toto vozidlo je zároveň elektrickým vstupným modelom v triede najmenších SUV od BMW.

BMW iX1 kombinuje vynikajúcu jazdnú dynamiku klasického kompaktného SUV s modernou efektivitou technológie BMW eDrive. Ponúka dlhý dojazd vďaka vysokonapäťovej batérii v podlahe a rekuperačnému systému: Na jedno dobitie zvládne až do 474 kilometrov (WLTP)[1]. Potvrdením komplexnej sily tohto balíka je mohutný výkon až do 230 kW (313 k)[4].

Agresívne predné partie a vertikálne proporcie vytvárajú výnimočne moderný a dynamický výzor. Modré akcenty efektne zvýrazňujú elektrický pohon silného vozidla. Interiér elektrického SUV je rovnako moderný. Vychutnajte si obzvlášť vysoký komfort na aktívnych sedadlách. Elegantný bezrámový BMW Curved Display s dotykovou funkciou spolu s hlasovým ovládaním slúžia ako centrálne rozhranie pre komunikáciu s výkonným systémom iDrive.

Obdobie výroby: 2022–súčasnosť
Motory: Elektrický motor (150–230 kW/204–313 k)[4]
Dĺžka/šírka/výška: 4500 mm/1845 mm/1616 mm

BMW iX2.

BMW iX2 U10 SUV na diaľnici pred panorámou zalesnených hôr

PRVÁ GENERÁCIA (BMW U10 BEV).

V roku 2024 uvedené BMW iX2 kombinuje priestrannosť SUV s výhodami čisto elektrického pohonu. Silu dizajnu tomuto SUV dodávajú dynamické línie a bočná silueta v štýle kupé. Na prednej časti rozhodnou rečou prehovoria osvetlené obličky BMW Iconic Glow. V kombinácii s 20-palcovými M diskami kolies z ľahkej zliatiny z M Sport balíka jasne dodávajú prvému BMW iX2 ešte ostrejšie vizuálne korenie.

Exteriérová sila SUV sa prenáša aj do elegantného interiéru. Ergonomické športové sedadlá poskytujú maximálnu podporu pri aj pri ostrom štýle jazdy. BMW Curved Display, BMW Live Cockpit Professional a BMW Operating System 9 využijete na intuitívne ovládanie hudby, hier a praktickej navigácie s jasným pohľadom na trasu. A vďaka Harman Kardon hi-fi systému s arzenálom 12 reproduktorov bude vaša obľúbená hudba znieť ešte lepšie! Prémiová panoramatická sklenená strecha otvorí priestor nad vami, vďaka čomu vám bude interiér pripadať ešte väčší, z každého sedadla.

Výkon 230 kW (313 k)[4] umožní BMW iX2 rozbehnúť vozidlo z 0 na 100 km/h iba za 5,6 sekundy. Spolu so vzrušujúcou jazdnou dynamikou sú tu aj výhody inteligentných asistenčných systémov vodiča, ako je napríklad Parkovací asistent Plus, ktorý vám poskytne aj 3D zobrazenie okolia vášho vozidla. Alebo Driving Assistant Professional, ktorý udržiava vaše vozidlo vo vašom pruhu a s bezpečným odstupom.

Obdobie výroby: od roku 2024
Motory: elektrický motor (230 kW/313 k)[4]
Dĺžka/šírka/výška: 4554 mm/1845 mm/1560 mm

BMW iX3.

BMW iX3 G08 SUV obklopené búrkovými mrakmi na horskom priesmyku

PRVÁ GENERÁCIA (BMW G08 BEV).

Elektrická verzia BMW X3, predstavená v roku 2018 ako koncept, odštartovala predaj svojho sériovo vyrábaného variantu iX3 v roku 2021. Piata generácia technológie BMW eDrive poskytla BMW iX3 mohutnú jazdnú dynamiku vďaka výkonu až 210 kW (286 k). Krútiaci moment 400 Nm je dostupný hneď od rozjazdu. Spolu so starostlivo vyladeným podvozkom to generuje nekompromisnú jazdnú dynamiku. Vozidlo je však využiteľné aj na dlhšie trasy. Okrem iného vďaka rekuperačnému systému dosahuje jeho dojazd až do 471 kilometrov podľa WLTP[1].

Za obdiv stojí aj interiér elektrického SUV. Moderné elegantné prostredie sa tu spája s plne grafickým zobrazením systému BMW Live Cockpit a detailmi, ako je napríklad modré štartovacie tlačidlo. BMW iX3 sa cíti doma rovnako v meste, ako aj na nespevnených podkladoch mimo neho.

Obdobie výroby: 2021–súčasnosť
Motory: Motory: elektrický motor (210 kW/286 k)
Dĺžka/šírka/výška: 4734 mm/1891 mm/1668 mm

BMW iX.

BMW iX i20 zaparkované pred stenou útesu s oceánom v pozadí pri odlive počas západu slnka

PRVÁ GENERÁCIA (BMW i20).

Už predné partie BMW iX garantujú dramatický výzor. Extrémne štíhle predné svetlomety kontrastujú s vertikálnymi a expanzívne veľkými obličkami. Za nimi sa ukrýva celá armáda senzorov. Ohromí aj čistý a dôsledne aerodynamický dizajn, napríklad zapustené kľučky dverí a celkovo jednoduchý štylistický jazyk.

Vďaka pozoruhodnému dojazdu až do 632 km podľa WLTP[1] a celkovému výkonu až do 385 kW (523 k) vyniká elektrické SUV technickou precíznosťou, pokrokovosťou a každodennou praktickosťou.

V interiéri ponúka BMW iX pre značku známe kvality ako sú komfort, športovosť a inovatívnosť, vo forme úplne nového zážitku. Kompletne prepracovaný systém iDrive je logickou evolúciou pre jednoduché a prirodzené ovládanie. Informácie sa zobrazujú na kombinovanej jednotke BMW Curved Display orientovanej smerom na vodiča, alebo sa premietajú na čelné sklo cez Head-Up displej. Rozsiahle asistenčné systémy vodiča garantujú vysoko komfortnú, ako aj bezpečnú jazdu. BMW iX je ideálnou voľbou čisto elektrického SUV prémiového segmentu.

Obdobie výroby: 2021–súčasnosť
Motory: Motory: elektrický motor (240–455 kW/326–619 k)

ČASTÉ OTÁZKY.

Spotreba a emisie CO₂.

BMW iX M60[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 21,8–24,7;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 501–566

BMW iX[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,4–24,7;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 404–632

BMW iX3[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 17,6–18,0;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 461–471

BMW iX2[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,3–17,7;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–449

BMW iX1[1]:
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,4–18,1;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–474

BMW XM[1]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 1,6–2,0;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 37–45;
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 32,7–33,6;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 76–81

BMW X7 M60i xDrive:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,1–12,9;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 273–292

BMW X7:
Kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP v l/100 km: 7,8–12,9;
Kombinované emisie CO₂ podľa WLTP v g/km: 203–292


BMW X6 M Competition:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,9–12,6;
EEmisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 293–284


BMW X6:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 7,1–12,3;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 187–279


BMW X5 M Competition:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 13,1–12,8;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 296–288

 

BMW X5[1]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,8–12,5;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 18–283;
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 22,9–26,9;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 94–110

BMW X4:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 5,7–9,5;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 149–215


BMW X4 M Competition:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,7–10,9;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované): 243–247


BMW X3[1]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 2,0–9,5;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 45–216;
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,9–20,5;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 42–50


BMW X3 M:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,8–11,0 ;
EEmisie CO₂ v g/km (kombinované): 246–251


BMW X2 M35i xDrive:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 7,7–8,1;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 174–183

BMW X2:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 5,1–8,1;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 133–183

BMW X1 M35i xDrive:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 7,8–8,2;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 175–186

BMW X1[1]:
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 0,7–8,2;
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 16–186;
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,8–19,3;
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 70–83

 

[1] Dojazd závisí od rozličných faktorov, ako sú predovšetkým: individuálny jazdný štýl, charakter trasy, vonkajšia teplota, použitie kúrenia/klimatizácie a tepelná predpríprava.

[2] Pre plug-in-hybrid: Elektrický pohon závisí od miery nabitia batérie.

[3] Pozostáva zo spaľovacieho motora (115 kW) a elektromotora (14 kW).

[4] Krátkodobé navýšenie výkonu oproti uvedenej menovitej hodnote na menej než 10 sekúnd. Hodnoty jazdných výkonov, spotreby a emisií CO₂ platia pre vozidlá so štandardnou prevodovkou.

Hodnoty spotreby paliva, emisií CO₂, spotreby elektrickej energie a zobrazené rozsahy sú stanovené podľa európskeho nariadenia (EC) 715/2007 v znení uplatniteľnom v čase typového schválenia. Namerané hodnoty sú na základe cyklu WLTP podľa smernice (EC) 1151/2017 a môžu sa líšiť v závislosti od zvolenej výbavy. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rôzne konfigurácie zvoleného modelu a nie je súčasťou akejkoľvek ponuky, je určený výlučne na porovnanie. Príručka o spotrebe paliva a emisiách CO2, ktorá obsahuje údaje o všetkých modeloch nových osobných automobilov, je bezplatne k dispozícii v každom predajnom mieste.  .



Jazdné výkony benzínových motorov platia pre palivo s oktánovým číslom RON 98. Hodnoty spotreby paliva platia pre vozidlá, používajúce referenčné palivá v súlade so smernicou EÚ 715/2007. Použité môžu byť aj palivá s oktánovým číslom RON 91 a vyšším, s maximálnym podielom etanolu 10 % (E10). BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 95. Pre vysokovýkonné automobily BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 98.