Skip to main content

Web momentálne nie je plne dostupný.

Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.

AKTUÁLNE MODELY BMW i.

Pridajte sa k nám na ceste po histórii elektrických automobilov BMW. BMW i pracuje na vozidlách s čiastočne alebo plne elektrickým pohonom už od roku 2010. Zároveň vyvíjame úplne nový holistický prístup k automobilovej konštrukcii a udržateľnosti. Objavte modely BMW i.

    Modelový rad
    Zoradiť: od najnižšej ceny
    Zoradiť: od najvyššej ceny
    Výkon
    i7 M70 xDrive Sedan
    i7 M70 xDrive Sedan
    • 485 (659) kW (k)
    • 0–100 od 3,7 Sek
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Sedan.

    Cena od: 173 360,00 €

    BMW i7 M70 xDrive: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 23,7–20,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 488–559

    i7 xDrive60 Sedan
    • až do 400 (544) kW (k)
    • 0–100 od 4,7 Sek
    BMW i

    BMW i7 Sedan.

    Cena od: 138 760,00 €

    BMW i7 xDrive60 Sedan [1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,4–19,6; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 591–625

    i5 M60 xDrive Sedan
    i5 M60 xDrive Sedan
    • 442 (601) kW (k)
    • 0–100 od 3,8 Sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Sedan.

    Cena od: 100 310,00 €

    BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 20,6–18,2;  Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 456–515

    i5 eDrive40 Sedan
    • až do 250 (340) kW (k)
    • 0–100 od 6 Sek
    BMW i

    BMW i5 Sedan.

    Cena od: 71 360,00 €

    BMW i5 eDrive40 Sedan[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–18,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 498−582

     

    BMW i5 M60 xDrive Touring
    BMW i5 M60 xDrive Touring
    • 442 (601) kW (k)
    • 0–100 od 3,9 Sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Touring.

    Cena od: 102 360,00 €

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 21–18,4; Elektrický dojazd v km podľa WLTP: 441–502

    BMW i5 eDrive40 Touring
    • až do 250 (340) kW (k)
    • 0–100 od 6,1 Sek
    BMW i

    BMW i5 Touring.

    Cena od: 73 410,00 €

    i4 eDrive40 Gran Coupe
    • až do 250 (340) kW (k)
    • 0–100 od 5,6 Sek
    iX M60
    iX M60
    • 455 (619) kW (k)
    • 0–100 od 3,8 Sek
    BMW M

    BMW iX M60.

    Cena od: 134 360,00 €

    BMW iX M60[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 24,9–21,9;  Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 496–565

    iX xDrive50
    • až do 385 (523) kW (k)[3]
    • 0–100 od 4,6 Sek
    BMW i

    BMW iX.

    Cena od: 108 310,00 €

    BMW iX xDrive40[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,4–21,3; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 404–435

     

    iX3
    • až do 210 (286) kW (k)
    • 0–100 od 6,8 Sek
    BMW i

    BMW iX3.

    Cena od: 70 310,00 €

    BMW iX3[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,5–18,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 453–461

     

    BMW iX1 xDrive30
    • až do 230 (313) kW (k)[3]
    • 0–100 od 5,6 Sek
    BMW i

    BMW iX1.

    Cena od: 53 860,00 €

    BMW iX1[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,9–18,1; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–439

     

    ĎALŠIE TÉMY.

    i Modely udržateľnosť

    UDRŽATEĽNOSŤ.

    BMW i7 pripojené k nabíjacej stanici pred firemnou budovou

    ELEKTROMOBILITA BMW.

    BMW i5 zaparkované pred finančnou inštitúciou

    BMW FINANCIAL SERVICES.

    PREHĽAD: HISTÓRIA MODELOV BMW i.

    Objavte budúcnosť mobility hneď teraz. Športové aj silné, luxusné sedany aj komfortné SUV: BMW i modely máme pre každú situáciu.

    BMW i5.

    BMW i5 je čisto elektrická verzia prémiového sedanu vyššej strednej triedy. Jazdnú dynamiku kombinuje so športovým dizajnom a inteligentnými asistenčnými systémami.

    BMW i5 Touring

    PRVÁ GENERÁCIA (G61).

    Nový čisto elektrický model BMW i5 Touring, prekypujúci možnosťami, ponúka veľa priestoru pre vaše rôznorodé plány. Vďaka objemu batožinového priestoru 570 – 1700 litrov a elektrickému dojazdu 483 – 560 km[1] je dostatočne univerzálny na každodennú jazdu po meste aj na dlhšie cesty. Vyvinie pôsobivý športový výkon 250 kW (340 k) a z 0 na 100 km/h zrýchli za 6,1 sekundy. BMW i5 Touring má inteligentné asistenčné systémy, ktoré poskytnú vodičovi podporu v náročných jazdných alebo parkovacích situáciách.

     

    K objemnému batožinovému priestoru pridáva BMW i5 Touring dizajn, z ktorého vyžaruje športový charakter a štýl. Precízne kontúry a predĺžené línie formujú jeho vzhľad. Osvetlené obličky BMW „Iconic Glow“ pôsobivo zvýrazňujú prednú časť vozidla najmä v noci. V kombinácii s novým a výrazným dizajnom predných svetlometov vytvárajú charakteristickú „tvár“ vozidla BMW so „štyrmi očami“.

     

    V interiéri na vás čaká tá najlepšia zábava. Nezáleží na tom, či vás baví streamovanie videa, hry alebo hudba cez výnimočný zvukový systém – na výber máte širokú škálu možností, ktoré posunú každú cestu na multimediálny zážitok. Najmä pri počúvaní hudby si vychutnáte krištáľovo čistý zvuk, ktorý generuje Bowers & Wilkins Surround Sound systém. Arzenál 16 reproduktorov a subwoofer, spolu s výkonom 655 W, poskytne dokonalo pohlcujúci zvukový zážitok.

     

    BMW i5 eDrive40 Touring[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,3–16,5; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 483–560

    BMW i5 M60 xDrive Touring

    BMW i5 M60 xDRIVE TOURING (G61).

    Čisto elektrické BMW i5 M60 xDrive Touring nezanecháva žiadne emisie. Jeho športový jazdný štýl a dynamický dizajn však zanechajú silný dojem všade, kam príde. S výkonom 442 kW (601 k) vozidlo dosiahne maximálnu rýchlosť 230 km/h a zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Vďaka M Sport brzdovému systému je rovnako suverénne aj v spomaľovaní. Jeho Adaptívny M podvozok Professional rýchlo reaguje v akejkoľvek situácii a spolu s Integrálnym aktívnym riadením prináša maximálny komfort a ovládateľnosť. Výkonnostné parametre vozidla pôsobivo demonštrujú rodokmeň motoršportu a k nim pridáva pozoruhodný elektrický dojazd 444 – 506 km[1].

     

    Toto elektrické vozidlo s objemom batožinového priestoru 570 – 1700 litrov ponúka dostatok miesta na každodennú jazdu po meste aj na dlhšie cesty – a pritom nestráca športový charakter. Zadný M spojler vytvára spolu s detailmi, ako sú napríklad ručne vyrábané M kryty vonkajších spätných zrkadiel, veľmi dynamický vzhľad. Exteriér vozidla podčiarkujú ďalšie exkluzívne dizajnové prvky v podobe exteriérového balíka výbavy M Shadowline. Osvetlené obličky BMW Iconic Glow vyzerajú príťažlivo najmä v noci a integrované M logo ešte viac zdôrazňuje pôvod vozidla v motoršporte aj navonok.

     

    Vozidlo však pripomína svoj M pôvod aj v interiéri. Jeho M Sport sedadlá ponúkajú dokonalú oporu najmä v dynamických jazdných situáciách, zatiaľ čo M špecifické displeje na prístrojovom paneli ešte viac zdôrazňujú športový štýl vozidla. BMW i5 M60 xDrive Touring možno na požiadanie vybaviť aj vegánskym interiérom.

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 21–18,4; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 441–502

    BMW i5 Sedan v metalíze Frozen Pure Grey na pobrežnej ceste v Stredomorí

    PRVÁ GENERÁCIA (G60).

    BMW i5 Sedan otvára v roku 2023 novú éru. Je to prvý model BMW radu 5 s čisto elektrickým pohonom. BMW i5 eDrive40 Sedan s výkonom 250 kW (340 k) jazdí vzrušujúco športovo. Napriek tomu však ponúka dojazd až do 497–579 km[1], ktorým vyhovie nárokom na každodenné jazdenie aj na dlhé cesty. Rozsiahly arzenál asistenčných systémov, ako je napríklad Driving Assistant Professional alebo BMW Live Cockpit Professional, zvyšuje bezpečnosť aj komfort.

     

    Vizuálne BMW i5 Sedan nadväzuje na úspech BMW radu 5, s doplnením o funkčné detaily dizajnu. Typické proporcie BMW – dlhý rázvor, predĺžená predná kapota a splývajúca línia strechy, charakterizujú jeho zjav. Vychytávky ako napríklad osvetlené obličky BMW Iconic Glow, veľká panoramatická sklenená strecha alebo pozoruhodný BMW Interaction Bar, zvýrazňujú jeho luxusný charakter.

    BMW i5 Sedan[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–20,5: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457−579

    BMW i5 Sedan M60 xDrive v metalíze Fire Red zaparkované na streche pestrofarebnej parkovacej garáže.

    BMW i5 M60 xDRIVE SEDAN (G60).

    BMW i5 M60 xDrive Sedan disponuje silou BMW M. Mohutných 442 kW (601 k) premení na maximálnu rýchlosť 230 km/h. Na šprint z 0 na 100 km/h mu stačí iba 3,8 sekundy. A vďaka M Sport brzdovému systému je rovnako dobré aj pri spomalení. Inteligentný systém pohonu všetkých kolies BMW xDrive prispôsobí vozidlo novým podmienkam v zlomkoch sekundy. Výsledkom je optimálna trakcia aj stabilita. Integrálne aktívne riadenie je takisto veľmi flexibilné – obratné pri parkovaní a stabilné pri rýchlej jazde. S čisto elektrickým dojazdom až do 456–515 km[1] je vozidlo ideálne na každodenné jazdy aj dlhé cesty.

    Dynamika BMW i5 M60 xDrive Sedan sa odráža aj v jeho vzhľade. Obzvlášť v noci sú skutočne atraktívnym prvkom osvetlené obličky BMW Iconic Glow. Exteriér môže byť na želanie vylepšený o karbónové diely, napríklad o starostlivo ručne vyrobené karbónové vonkajšie zrkadlá. Alebo M zadný spojler, ktorý ešte viac stabilizuje vozidlo vo vysokých rýchlostiach.

     

    Športový je aj interiér. Priedušné športové sedadlá ponúkajú optimálnu podporu. Ikonické indikátory štýlu M vylepšujú prístrojový displej, pre vzrušujúco dynamický vzhľad. Ak si to prajete, kokpit sa dokáže premeniť na koncertnú sieň, s doplnkovým Bowers & Wilkins Surround Sound systémom. 17 reproduktorov a 655 W výkonu dodajú vašej obľúbenej hudbe plný register emócií.

     

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 20,6–18,2; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 456–515

    BMW i7.

    BMW i7 je prvý čisto elektrický luxusný sedan. Elektrickú jazdnú dynamiku kombinuje so vzrušujúcou zábavou, pre vytvorenie nezabudnuteľného zážitku z jazdy.

    BMW i7 Sedan v metalíze Frozen Deep Grey zaparkované pod strechou futuristickej budovy

    PRVÁ GENERÁCIA (G70).

    BMW i7 je tvárou novej luxusnej triedy. Počínajúc rokom 2022 predvádza svoju eleganciu, vynikajúce jazdné parametre a udržateľnosť ako viac než len súčet týchto aspektov.

    Na exteriéri priťahujú všetku pozornosť monolitický dizajnový jazyk a ikonické predné partie. Osvetlené obličky okamžite urobia dojem. Zo štíhlych dvojdielnych LED predných svetlometov vyžaruje elegancia. Na želanie je k dispozícii aj prémiová verzia: BMW krištáľové predné svetlomety Iconic Glow s podsvietenými Swarovski prvkami. V kombinácii s pozoruhodným svetelným uvítacím scenárom „Great Entrance Moments“ to vytvára uvítanie, na ktoré vodič len tak nezabudne.

    Interiér zušľachťujú vysoko kvalitné materiály. Koža Merino, kašmírová vlna a Swarovski kryštály generujú ovzdušie luxusu. Multifunkčný ovládací prvok BMW Interaction Bar kombinuje vizuálne funkcie a dotykové ovládanie. Spolu so 14,9-palcovým displejom s vysokým rozlíšením vytvára unikátny multimediálny kokpit.

    V novom BMW i7 si komplexný jazdný zážitok vychutnávajú aj pasažieri. Veľkorysá 31,3-palcová obrazovka BMW Theatre Screen vytvorí veľkolepú atmosféru kina. Spolu s krištáľovo čistým zvukom a 4D audio prezentáciou doplnkového Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound systému je výsledkom unikátny zážitok pre oči aj uši.

    Vďaka výkonu až 400 kW (544 k) a čisto elektrickému dojazdu až do 624 km[1] si môžete vychutnať maximálnu dynamiku a flexibilnú udržateľnosť s nulovými lokálnymi emisiami a takmer bez hluku. Akustickú atmosféru namiesto toho vytvára systém BMW IconicSounds Electric. Tento unikátny soundtrack sprevádza každý jazdný režim a skomponoval ho Hans Zimmer.

    Obdobie výroby: od roku 2022
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 335–485 kW (455–659 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 5391/1950/1544

    BMW i7[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,5–23,7: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–624

    BMW i7 M70 xDrive Sedan s dvojfarebným lakom v modernej architektúre s horskou panorámou v pozadí

    BMW i7 M70 xDRIVE (G70).

    V roku 2023 prišlo luxusné elektrické BMW i7 v kombinácii s vysokým výkonom M. Výsledkom je BMW i7 M70. Vďaka mohutným 420 kW (571 k) rozbehnú silné elektromotory vozidlo z 0 na 100 km/h iba za 4,3 sekundy. Executive Drive Pro s Integrálnym aktívnym riadením a Adaptívne vzduchové odpruženie oboch náprav v štandardnej výbave poskytuje extra zvýraznenie jazdnej dynamiky. Zároveň sa zvýšila efektivita, odľahčenou konštrukciou a aerodynamickým dizajnom, pre dojazd BMW i7 M70 až do 71–78 km[1]. Vďaka tomu dorazíte aj do vzdialeného cieľa výlučne na elektrický pohon, bez lokálnych emisií a takmer nehlučne.

     

    Exteriér obdivuhodne na pohľad odzrkadľuje výkonnostné charakteristiky. V rozšírenom balíku M Shadow Line stanovujú akcenty detaily vo vysokolesklom čiernom spracovaní. V kombinácii s aerodynamicky optimalizovaným M zadným spojlerom a M Sport brzdami zároveň vysielajú signály o športových ambíciách. Na prednej časti sú špecifické obličky zvýraznené osvetlením Iconic Glow, pre demonštráciu sily osobnosti a atraktívny vizuálny efekt – hlavne v noci. Vo dne sú unikátnym elementom príťažlivosti po stránke exkluzivity a elegancie doplnkovo dostupné dvojfarebné laky BMW Individual.

     

    Športovosť a elegancia na exteriéri sa rovnocenne prenáša aj do luxusného a komfortného interiéru. Atmosféru umocňujú vysoko kvalitné materiály ako napríklad kašmírová vlna či Swarovski kryštály. Tie sú kombinované s inovatívnymi technológiami ako je BMW Interaction Bar alebo BMW Curved Display. Vzadu pošle 31,3-palcová obrazovka BMW Theatre Screen pasažierov na vizuálny výlet hodný fanúšikov kina, k čomu sa pridá 4D audio zážitok v podaní doplnkového Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound systému.

     

    Obdobie výroby: od roku 2023
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 420 kW (571 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 5391/1950/1544

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 25,9–23,4: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 71–78

     

    BMW iX.

    Tvár vozidla novej generácie. Čisto elektrické BMW iX ako symbol udržateľného luxusu. Elegantný minimalizmus. Najmodernejšia technológia motorov. Syntéza monolitického dizajnu s unikátnym pocitom priestrannosti.

    BMW iX elektrické SUV vo farbe Autumn Red počas jazdy na hlavnej ulici v meste

    PRVÁ GENERÁCIA (i20).

    Priekopnícky duch BMW iX je zjavný už pri pohľade zvonku. Jeho puristický tvar zvýrazňuje iba pár charakterových línií. Tento efekt umocňujú aj plynulo integrované detaily. Predné svetlomety sú najštíhlejšie, aké sme kedy v BMW nainštalovali. Expresívne zvislo orientované BMW obličky dopĺňajú tvar písmena T na predných partiách. Zapustené kľučky, bezrámové dvere a veľkorysé obdĺžnikové kontúry lemov blatníkov generujú extravagantný imidž aj pri pohľade zboku.

    BMW iX je však aj technicky pozoruhodné. Dva silné elektromotory a elektrický pohon všetkých kolies BMW xDrive spájajú DNA modelov BMW X a BMW i. BMW iX xDrive40 vyvinie výkon 240 kW (326 k) a poskytne dojazd až do 435 km[1]. BMW iX xDrive50 je ešte výkonnejšie, s maximom až 385 kW (523 k) a dojazdom až do 632 km[1]. Na rýchlonabíjacích staniciach nabijete obidve vozidlá z 10 na 80 % za menej než 40 minút[2]. A v oboch vám poskytnú inovatívne technológie, ako napríklad BMW iDrive, rozsiahlu pomoc, podporu a zábavu.

     

    Obdobie výroby: od roku 2021
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 240–455 kW (326–619 k)[3]
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 4953/1967/1695–1696

    BMW iX[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,4–24,7: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 404–632

    BMW iX M60 elektrické SUV v metalíze Storm Bay počas jazdy na nespevnenej ceste v prírode

    BMW iX M60 (i20).

    BMW iX M60 je prvým elektrickým automobilom v segmente M SUV. Do bežného každodenného jazdenia prináša dynamickú jazdu s nulovými lokálnymi emisiami.

    Dva elektromotory BMW eDrive spolu generujú dych vyrážajúcich 455 kW (619 k)[3]. Ohromný krútiaci moment 1 015 Nm[3] je pripravený kedykoľvek bleskovo zabrať. BMW IconicSounds Electric sa postará o to, aby aj zvuk bol nefalšovaným zážitkom. S dojazdom až do 496–565 km[1] sa dostanete nielen do zvyčajných každodenných destinácií.

    Na exteriéri dominuje progresívny dizajnový jazyk: monolitický, športový a moderný. Dynamická predná časť s vertikálne orientovanými obličkami, úzke dvojité predné svetlomety a trojdielny predný nástavec sú vskutku neprehliadnuteľné. Pri pohľade zboku si zaručene všimnete 22-palcové M aerodynamické kolesá v spracovaní Titanium Bronze. Zadná časť so svetlami Shadowline je rovnako očarujúca. Doplnková Panoramatická sklenená strecha zaplaví kabínu svetlom.

    Interiér je čistý a minimalistický. Všadeprítomná technológia je inteligentne ukrytá. Tejto stratégii hovoríme Shy Tech a v rámci nej sa snažíme technologické prvky plynulo zakomponovať do dizajnu. Napríklad reproduktory sú neviditeľne integrované vo dverách. Tlačidlá sú obmedzené iba na tie nevyhnutné. Efekt inštalovanej technológie je preto tak štýlový, ako aj inovatívny. Bezrámová obrazovka BMW Curved Display slúži inteligentným funkciám BMW Live Cockpit Professional na to, aby vás priviedli do cieľa cesty komfortne a elegantne, s hlasovým alebo dotykovým ovládaním.

    BMW iX M60[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 24,9–21,9; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 496–565

    BMW i4.

    BMW i4 je prvým čisto elektrickým Gran Coupé modelom BMW. Excelentnú elektrickú jazdnú dynamiku spája s komfortom a každodennou praktickosťou úplne po novom. Vo forme modelu BMW i4 M50 je stelesnením DNA rodiny BMW M.

    BMW i4 Gran Coupé v metalíze Tanzanite Blue na horskej ceste v blízkosti jazera, so západom slnka v pozadí

    PRVÁ GENERÁCIA (G26).

    Čisto elektrické BMW i4 Gran Coupé generuje atmosféru nevšednej sebaistoty. Jeho dizajn predstavuje jeho náturu navonok, celému svetu. Obličky sú zvislé, predné svetlá sú usporiadané dynamicky šikmo a lemy zadných blatníkov veľkoryso zvýrazňujú šírku vozidla.

    BMW i4 eDrive40 Gran Coupé vyvinie výkon 250 kW (340 k) a okamžite dostupný maximálny krútiaci moment je prísľubom športových zážitkov z elektrickej jazdy. Jeho inovatívna pohonná koncepcia mu zaručí aj stabilne vysokú efektivitu. Ideálny je aj komfort: BMW i4 Gran Coupé sa plaví ulicami takmer nehlučne.


    Navyše, optimalizovaným pomerom rozloženia hmotnosti medzi nápravy a harmonicky zladenými komponentmi pohonu aj podvozka je výnimočne príjemné a precízne. S dojazd až do 589 km[1] sa dostanete nielen do zvyčajných každodenných destinácií.


    Obdobie výroby: od roku 2021
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 210–400 kW (286–544 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 4783/1852/1448

    BMW i4[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,8–22,5: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 406–589

    BMW i4 M50 Gran Coupé v metalíze Mineral White počas rýchlej jazdy na širokej ceste v púšti

    BMW i4 M50 (G26).

    BMW i4 M50 ponúka športovú dynamiku BMW M – výlučne na elektrinu. Poháňajú ho dva motory BMW M eDrive piatej generácie. V režime Sport Boost vyvinie mohutný výkon 400 kW (544 hp), ktorý ho katapultuje z 0 na 100 km/h iba za 3,9 sekundy, v sprievode expresívneho soundtracku BMW IconicSounds Electric. Vysokovýkonný M Sport brzdový systém ho dokáže aj rovnako vehementne zastaviť. Štandardne dodávaný Adaptívny M podvozok garantuje maximálnu precíznosť a pokoj na duši budete mať aj vďaka čisto elektrickému dojazdu až do 520 km[1], dostatočnému aj pre dlhé trasy.

    Na exteriéri je fúzia BMW M a BMW i viditeľná nielen na detailoch ako sú logo M v obličkách či ikonický modrý prstenec BMW i okolo emblému BMW – celý dizajn je aerodynamicky optimalizovaný, od uzavretých M obličiek až po expresívne prvky difúzora a M zadný spojler.


    Pohľad do interiéru odhalí dôsledne na vodiča orientovaný kokpit. Aj obrazovka BMW Curved Display je prioritne natočená na vodiča. Kombináciou ovládacieho a prístrojového displeja vytvára čistý moderný vzhľad. M volant s kontrastným prešívaním v M farbách nielen vyzerá športovo, ale aj veľmi príjemne sadne do rúk. Priedušné M Sport sedadlá zaručia komfort pre každého, kto na ne nasadne. Dokonca aj vtedy, keď mu stúpa tep!


    Obdobie výroby: od roku 2021
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 400 kW (544 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 4783/1852/1448

    BMW i4 M50[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 21,9–17,8; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 416–515

    BMW iX3.

    Ako prvé čisto elektrické SUV kombinuje BMW iX3 udržateľné technológie s overenými a osvedčenými SUV vlastnosťami: silou, robustnosťou a komfortom. Inteligentné nabíjanie spája s maximálnou jazdnou dynamikou. Čisté a silné kontúry dizajnu kompletizujú jeho celkový obraz.

    BMW iX3 elektrické SUV v metalíze Kashmir Silver počas jazdy na stredomorskej ceste

    PRVÁ GENERÁCIA (G08).

    Rok 2021 premiérovo uviedol na scénu BMW iX3 s elektrickým pohonom. Už na prvý pohľad sebaisto podporujú náturu vozidla ikonické obličky BMW i. V interiéri vytvorí ambientné osvetlenie, prednastavené na farbu BMW i Blue, atmosféru udržateľnosti. Inovatívny pohon sa aktivuje modrým tlačidlom Start/Stop. Zodpovedný prístup sa však prejaví aj oveľa hlbšie: Elektrický pohon BMW iX3 je vyrobený bez akýchkoľvek vzácnych kovov, zároveň je však výnimočne silný, s výkonmi 210 kW (286 k). Miera brzdnej rekuperácie, teda regenerácie energie pri spomalení, sa dá nastaviť na štyri rozličné stupne, tak ako to vyhovuje vášmu jazdnému štýlu. Vďaka tomu dokáže BMW iX3 poskytnúť dojazd až do 471 km[1]. A ak ste na cestách, tak ho poľahky nabijete z 10 na 80 % za približne 31 minút[2] – na rýchlonabíjacej stanici.

    Obdobie výroby: od roku 2020
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 120–210 kW (163–286 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 4734/1891/1668

    BMW iX3[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 17,6–18,0: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 461–471

    BMW iX1.

    BMW iX1 je prvým kompaktným elektrickým SUV značky BMW. Jeho dizajn je moderný a sebaistý. Nápadné proporcie kombinuje s monolitickou štylistikou. Jazdná dynamika je presvedčivá a efektívna vďaka technológii BMW eDrive.

    BMW iX1 elektrické SUV vo farbe Alpine White počas jazdy na ceste v kamenistom horskom teréne

    PRVÁ GENERÁCIA (U11).

    BMW iX1 vyrazilo na trh v roku 2022. Ako prvé čisto elektrické kompaktné SAV je vstupným modelom do sveta elektrických vozidiel BMW X.

    Na jednej strane ponúka ochotu vyraziť do akcie ako typické BMW X. Zároveň však disponuje efektivitou technológie BMW eDrive. V jeho podlahe je nainštalovaná obzvlášť tenká vysokonapäťová batéria. Efektívny rekuperačný systém využíva množstvo z energie brzdenia.


    Navonok vyžaruje z BMW iX1 športovosť vďaka vertikálnym proporciám a výraznej prednej časti. Pri uvedení signalizovali inovatívnu pohonnú technológiu pod prednou kapotou modré akcenty. V modernom interiéri sú potešením aj dlhé jazdy. K dispozícii sú aj samostatne elektricky nastaviteľné aktívne sedadlá. Elegantná bezrámová obrazovka BMW Curved Display umožňuje dotykové aj hlasové ovládanie. Zároveň je rozhraním k výkonnému systému BMW iDrive.


    Obdobie výroby: od roku 2022
    Celkový výkon vozidla: elektromotory, 150–230 kW (204–313 k)[3]
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 4500/1845/1616

    BMW iX1[1]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,4–18,1: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–474

    BMW i3.

    BMW i3 je priekopník. Od svojho uvedenia zaujalo kombináciou výnimočnej jazdnej dynamiky a futuristickej technológie. Inteligentným využitím recyklovaných materiálov vyzdvihlo udržateľnosť do popredia.

    Malý biely elektrický automobil BMW i3 počas jazdy pred rímskou architektúrou

    PRVÁ GENERÁCIA (i01).

    BMW i3 prišlo na trh v roku 2013. Bolo to nielen prvé BMW s elektrickým motorom, ale zároveň prvé sériovo vyrábané vozidlo v dejinách, ktoré skombinovalo karbónovú kabínu pre posádku s hliníkovým šasi. Tým dosiahlo rovnakú hmotnosť ako bežný automobil so spaľovacím motorom, napriek svojej veľkej elektrickej batérii. Navyše, viaceré z jeho komponentov boli vyrobené z obnoviteľných surovín.

    Jeho elektromotor dosahoval výkon 125 kW (170 k). Krútiaci moment dostupný ihneď od rozbehu predviedol silu elektrického pohonu pri najjemnejšom stlačení akcelerátora. V roku 2017 prišlo BMW i3s s výkonom zvýšeným o 10 kW (14 k). To mu umožnilo zrýchliť z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy, teda o 0,4 sekundy rýchlejšie než BMW i3.


    V roku 2016 pribudla batéria s kapacitou 33,2 kWh. A v roku 2018 táto kapacita narástla až na 42,2 kWh. Vďaka tomu dosahovalo BMW i3 dojazd až do 307 km (WLTP)[1]. Na rýchlonabíjacej stanici s výkonom vyšším než 50 kW sa plne nabilo iba za 1,4 hodiny. Z výrobnej linky vyrazilo na cesty celého sveta viac než 250 000 vozidiel BMW i3 a i3s.


    Obdobie výroby: 2013–2022
    Výkon vozidla: elektromotor, 125–135 kW (170–184 k), do roku 2018 doplnkovo dostupný Range Extender (benzínový motor, objem 0,65 litra, výkon 28 kW/38 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 3999–4011/1775/1578

    BMW i3[1][4]: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,3–16,6: Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 278–307

    BMW i8.

    BMW i8 je prvý sériovo vyrábaný športový automobil s plug-in hybridným pohonom. Na medzinárodnom autosalóne IAA 2009 premiérovo predviedol konzistentný prístup k udržateľnosti, zjednotený s vynikajúcimi dynamickými parametrami v jedinom koncepte, v kombinácii s futuristickým a asertívnym dizajnom.

    Strieborný plug-in hybridný automobil BMW i8 zaparkovaný pred grand hotelom v meste

    PRVÁ GENERÁCIA (i12, i15).

    BMW i8 poháňa inovatívny hybridný systém s elektrickým motorom na prednej a benzínovým trojvalcom BMW TwinPower Turbo na zadnej náprave. Vo výsledku dosahovalo spotrebu benzínu na úrovni malého automobilu, dokázalo však ponúknuť dynamiku športového vozidla. Výlučne na elektrický pohon dosahovalo kupé maximálnu rýchlosť 120 km/h. Do roku 2019 mal kombinovaný výkon hodnotu 266 kW (362 k), potom narástol na 275 kW (374 k).

    BMW i8 dvihlo latku aj po vizuálnej stránke. Je to prvé sériové vozidlo s laserovými svetlami a od roku 2018 bolo k dispozícii aj ako Roadster. Celkovo bolo vyrobených 20 500 týchto priekopníckych automobilov.


    Obdobie výroby: 2013–2020
    Kombinovaný výkon vozidla: benzínový plug-in hybrid, 266–275 kW (362–374 k)
    Dĺžka/šírka/výška v mm: 4689/1942/1289–1291
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, NEDC)[1][4]: až do 55 km

    ČASTÉ OTÁZKY.

    Spotreba a emisie CO₂.

    BMW i7 M70 xDrive Sedan:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 20,8–23,7;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–559

     

    BMW i7 Sedan:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,5–23,7;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 490–624

     

    BMW i5 M60 xDrive Sedan:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,2–20,5;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–515

     

    BMW i5 Sedan:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,0–20,5;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 457–579

     

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,3–20,8;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 445–506

     

    BMW i5 Touring[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,5–20,8;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 445–560

     

    BMW i4 M50 Gran Coupé:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,1–22,5;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 415–520

     

    BMW i4[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,8–22,5;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 406–589

     

    BMW iX M60[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,8–18,7;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 406–482


    BMW iX[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,4–24,7;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 404–632


    BMW iX3[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 17,6–18,0;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 461–471


    BMW iX1[1]:
    Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 15,4–18,1;
    Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP): 417–474

     

    [1] Dojazd závisí od rozličných faktorov, ako sú predovšetkým: individuálny jazdný štýl, charakter trasy, vonkajšia teplota, použitie kúrenia/klimatizácie a tepelná predpríprava.

    [2] Nabíjací výkon závisí od stavu nabitia batérie, vonkajšej teploty, konkrétneho jazdného profilu a použitia dodatočných elektrických spotrebičov. Zobrazené dojazdy vychádzajú z najlepších hodnôt WLTP. Uvedené časy nabíjania platia pre vonkajšiu teplotu 23° C po predošlej jazde a môžu sa líšiť v závislosti od správania používateľa.

    [3] Krátkodobé navýšenie výkonu oproti uvedenej menovitej hodnote na menej než 10 sekúnd.

    [4] Tento model už nie je možné objednať ako nové vozidlo.

     

    Hodnoty jazdných výkonov, spotreby a emisií CO₂ platia pre vozidlá so štandardnou prevodovkou. 

     

    Hodnoty spotreby paliva, emisií CO₂, spotreby elektrickej energie a zobrazené rozsahy sú stanovené podľa európskeho nariadenia (EC) 715/2007 v znení uplatniteľnom v čase typového schválenia. Namerané hodnoty sú na základe cyklu WLTP podľa smernice (EC) 1151/2017 a môžu sa líšiť v závislosti od zvolenej výbavy. Uvedený rozsah hodnôt zohľadňuje rôzne konfigurácie zvoleného modelu a nie je súčasťou akejkoľvek ponuky, je určený výlučne na porovnanie. Príručka o spotrebe paliva a emisiách CO₂, ktorá obsahuje údaje o všetkých modeloch nových osobných automobilov, je bezplatne k dispozícii v každom predajnom mieste.

     

    Jazdné výkony benzínových motorov platia pre palivo s oktánovým číslom RON 98. Hodnoty spotreby paliva platia pre vozidlá, používajúce referenčné palivá v súlade so smernicou EÚ 715/2007. Použité môžu byť aj palivá s oktánovým číslom RON 91 a vyšším, s maximálnym podielom etanolu 10 % (E10). BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 95. Pre vysokovýkonné automobily BMW odporúča palivo s oktánovým číslom RON 98.