Technické údaje pre BMW iX1.
|
Typ pohonného agregátu |
Elektrický |
|---|---|
|
Výkon v kW (k) |
150 (204) |
|
Krútiaci moment v Nm |
250 |
|
Prevodovka |
1-stupňová, automatická |
|
Typ pohonu |
Pohon predných kolies |
|
(Menovitý) výkon/30-minútový výkon v kW (k) |
150 (204) / 68 (92) |
|---|---|
|
(Menovitý) krútiaci moment v Nm |
250 |
|
Zrýchlenie 0–100 km/h v sek. |
8,6 |
|---|---|
|
Elektrická max. rýchlosť v km/h |
170 |
| 1 | |
|---|---|
|
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP) |
0 |
|
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP) |
17,1–15,5 |
|
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP) 2 |
431–473 |
|
Prejazdová hlučnosť v dB(A) |
66 6 |
| 3 | |
|---|---|
|
Kapacita batérie v kWh |
64,8 |
|
Predĺženie dojazdu v km po 10 minútach vysokovýkonného nabíjania |
132 - 152 |
|
Maximálny nabíjací výkon AC v kW |
11 |
|
Minimálny nabíjací cas AC 0–100 % v h |
6:30 |
|
Maximálny nabíjací výkon DC v kW |
130 |
|
Minimálny nabíjací cas DC 10–80 % v h |
0:29 |
|
4 500 mm
|
|
|
1 845 mm
|
|
|
1 616 mm
|
|
|
Dĺžka v mm |
4 500 |
|
Šírka v mm |
1 845 |
|
Výška v mm |
1 616 |
|
Šírka vrátane zrkadiel v mm |
2 104 |
|
Rázvor náprav v mm |
2 692 |
|
Pohotovostná hmotnosť v kg 4 |
1 940 |
|
Prípustná celková hmotnosť v kg |
2 435 |
|
Užitočná hmotnosť v kg |
570 |
|
Základný strešný nosič bez strešných líšt v kg |
75 |
|
Továrensky dodávané doplnkové povolené zaťaženie prívesu, stúpanie do 12 %, v kg 5 |
750 / 75 |
|
Objem batožinového priestoru v ltr. |
490–1 495 |
|
Typ pohonného agregátu |
Elektrický |
|---|---|
|
Výkon v kW (k) 7 |
230 (313) 7 |
|
Krútiaci moment v Nm |
494 |
|
Prevodovka |
1-stupňová, automatická |
|
Typ pohonu |
Pohon všetkých kolies |
|
(Menovitý) výkon/30-minútový výkon v kW (k) |
225 (306) / 104 (141) |
|---|---|
|
(Menovitý) krútiaci moment v Nm |
494 |
|
Zrýchlenie 0–100 km/h v sek. |
5,6 |
|---|---|
|
Elektrická max. rýchlosť v km/h |
180 |
| 1 | |
|---|---|
|
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP) |
0 |
|
Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP) |
18,1–17 |
|
Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP) 2 |
417–438 |
|
Prejazdová hlučnosť v dB(A) |
65 6 |
| 3 | |
|---|---|
|
Kapacita batérie v kWh |
64,8 |
|
Predĺženie dojazdu v km po 10 minútach vysokovýkonného nabíjania |
118 - 135 |
|
Maximálny nabíjací výkon AC v kW |
11 |
|
Minimálny nabíjací cas AC 0–100 % v h |
6:30 |
|
Maximálny nabíjací výkon DC v kW |
130 |
|
Minimálny nabíjací cas DC 10–80 % v h |
0:29 |
|
4 500 mm
|
|
|
1 845 mm
|
|
|
1 616 mm
|
|
|
Dĺžka v mm |
4 500 |
|
Šírka v mm |
1 845 |
|
Výška v mm |
1 616 |
|
Šírka vrátane zrkadiel v mm |
2 104 |
|
Rázvor náprav v mm |
2 692 |
|
Pohotovostná hmotnosť v kg 4 |
2 085 |
|
Prípustná celková hmotnosť v kg |
2 580 |
|
Užitočná hmotnosť v kg |
570 |
|
Základný strešný nosič bez strešných líšt v kg |
75 |
|
Továrensky dodávané doplnkové povolené zaťaženie prívesu, stúpanie do 12 %, v kg 5 |
1 200 / 75 |
|
Objem batožinového priestoru v ltr. |
490–1 495 |
Kolesá a pneumatiky BMW.
Pneumatiky pre naše vozidlá podrobujeme prísnym testom, ktoré zahŕňajú až do 50 kritérií, čiže podstatne viac, než predpisuje celoeurópsky platné zákonné označovanie pneumatík štítkami. Tu nájdete všetky informácie o vlastnostiach pneumatík, použitých na vozidlách BMW.
Spotreba a emisie CO₂.
BMW iX1 xDrive30: Spotreba elektrickej energie v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,1–17; Elektrický dojazd v km (kombinovaný, WLTP)¹: 417–438
¹ Dojazd závisí od rozličných faktorov ako sú predovšetkým individuálny jazdný štýl vodiča, charakter trasy, vonkajšia teplota, použitie kúrenia/klimatizácie a tepelnej predprípravy.