Technické údaje pre BMW X5 M.
1 | |
---|---|
Typ pohonného agregátu | Benzínový 48-voltový mild hybrid |
Výkon v kW (k) | 460 (625) |
Krútiaci moment v Nm | 750 |
Prevodovka | 8-stupňová, automatická |
Typ pohonu | Pohon všetkých kolies |
1 | |
---|---|
Valce | 8 |
Zdvihový objem v cm³ | 4 395 |
Menovitý výkon v kW (k) pri ot/min | 460 (625) / 6 000 |
Menovitý krútiaci moment v Nm pri ot/min | 750 / 1 800 - 5 800 |
(Menovitý) výkon/30-minútový výkon v kW (k) | 9 (12) / - |
---|---|
(Menovitý) krútiaci moment v Nm | 200 |
Zrýchlenie 0–100 km/h v sek. | 3,9 |
---|---|
Maximálna rýchlosť v km/h | 250 |
1 , 2 | |
---|---|
Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP) | 12,9–12,8 |
Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP) | 292–289 |
Prejazdová hlučnosť v dB(A) | 72 6 |
Statická hlučnosť v dB(A) | 92 / 3 750 6 |
3 | |
---|---|
Kapacita batérie v kWh | 0,4 |
4 948 mm | |
2 015 mm | |
1 762 mm | |
Dĺžka v mm | 4 948 |
Šírka v mm | 2 015 |
Výška v mm | 1 762 |
Šírka vrátane zrkadiel v mm | 2 218 |
Rázvor náprav v mm | 2 972 |
Pohotovostná hmotnosť v kg 4 | 2 475 |
Prípustná celková hmotnosť v kg | 3 040 |
Užitočná hmotnosť v kg | 640 |
Továrensky dodávané doplnkové povolené zaťaženie prívesu, stúpanie do 12 %, v kg 5 | 3 000 / 140 |
Objem batožinového priestoru v ltr. | 650–1 870 |
Objem nádrže na palivo v ltr. | 83 |
BMW kolesá & pneumatiky.
Pneumatiky pre naše vozidlá podrobujeme prísnym testom, ktoré zahŕňajú až 50 kritérií kvality, čiže podstatne viac, než predpisuje celoeurópsky platné zákonné označovanie pneumatík štítkami. Tu nájdete všetky informácie o vlastnostiach pneumatík, použitých na vozidlách BMW.
Spotreba a emisie CO₂.
X5 M Competition: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,9–12,8; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 292–289
X5 M60i xDrive: Spotreba paliva v l/100 km (kombinovaná, WLTP): 12,5–11,6; Emisie CO₂ v g/km (kombinované, WLTP): 283–262
Uvedené hodnoty sú založené na povinnom postupe merania WLTP. Reálne hodnoty závisia od rôznych faktorov, napr. hmotnosti nákladu, štýlu jazdy, trasy, poveternostných podmienok, využitia dodatočných elektrických spotrebičov (vrátane klimatizácie), pneumatík a kondície batérie.