BMW M4 CSL, BMW M4 Competition Coupé, BMW M4 Coupé, BMW M440i Coupé, BMW M440i xDrive Coupé a BMW M440d xDrive Coupé.
M automobily BMW radu 4 Coupé ponúkajú fascinujúcu kombináciu estetiky, charakteru a pre M typickej športovosti.
- Lídrom tejto ponuky je BMW M4 CSL s pozoruhodným výkonom 551 koní a krútiacim momentom 650 Nm. Hmotnosť znížená o 100 kg v porovnaní s BMW M4 Competition Coupé, vysokovýkonný radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo a pneumatiky špecifikácie Ultra Track vyladené presne pre toto vozidlo, prinášajú príležitosť zažiť nekompromisnú DNA motoršportu v každodennom použití.
- BMW M4 Competition Coupé ohromí výkonom 510 koní a krútiacim momentom 650 Nm. Vysokovýkonná pohonná jednotka M TwinPower Turbo, 8-stupňová prevodovka M Steptronic so systémom Drivelogic, doplnkový pohon všetkých kolies M xDrive, M diferenciál a množstvo technológie odvodenej z motoršportu, garantuje maximálnu jazdnú dynamiku – tak v každodennom použití, ako aj na pretekárskom okruhu.
- BMW M4 Coupé vyvinie športový výkon 480 koní a krútiaci moment 550 Nm. Kombinácia pohonu zadných kolies a optimálne odstupňovanej manuálnej 6-stupňovej prevodovky umožňuje dosiahnuť nevšedne dynamický jazdný štýl a premeniť toto vozidlo na čistokrvného vrcholového atléta.
- Modelovú ponuku kompletizujú BMW M440i, BMW M440i xDrive a BMW M440d xDrive Coupé: Spolu s atraktívnym dizajnom inšpirujú tieto silné športové kupé výnimočne dobre vyváženou kombináciou športovosti, efektivity a komfortu pre každodenné využívanie.
M AUTOMOBILY BMW RADU 4 COUPÉ V POROVNANÍ.
Prehľad najdôležitejších dynamických faktov: pohonná jednotka, podvozok a jazdné výkony.
BMW M4 CSL.
- Vysokovýkonný radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo
- 405 kW (551 k), 650 Nm, 0–100 km/h za 3,7 sekundy
- Maximálna rýchlosť 307 km/h
- M Drive Professional a M trakčná kontrola
BMW M4 Competition Coupé.
- Vysokovýkonný radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo s výkonom 480 koní
- Rýchla 8-stupňová prevodovka M Steptronic Sport so systémom Drivelogic
- Pohon zadných kolies alebo pohon všetkých kolies M xDrive
- 375 kW (510 k), 650 Nm, 0–100 km/h za 3,9 sekundy
BMW M4 Coupé.
- Vysokovýkonný radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo s výkonom 480 koní
- Manuálna 6-stupňová M prevodovka s krátkymi a presnými dráhami radenia
- Športový pohon zadných kolies pre maximálne emócie na limite
- 353 kW (480 k), 550 Nm, 0–100 km/h za 4,2 sekundy
BMW M440i Coupé.
- Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo s výkonom 374 koní
- 8-stupňová prevodovka Steptronic Sport
- Pohon zadných kolies
- 275 kW (374 k), 500 Nm, 0–100 km/h za 4,8 sekundy
BMW M440i xDrive Coupé.
- Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo s výkonom 374 koní
- 8-stupňová prevodovka Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 275 kW (374 k), 500 Nm, 0- 100 km/h za 4,5 sekundy
BMW M440d xDrive Coupé.
- Naftový radový 6-valec M TwinPower Turbo s výkonom 340 koní
- 8-stupňová prevodovka Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 250 kW (340 k), 700 Nm, 0–100 km/h za 4,6 sekundy
- BMW M4 CSL.
- BMW M4 Competition Coupé.
- BMW M4 Coupé.
- BMW M440i Coupé.
- BMW M440i xDrive Coupé.
- BMW M440d xDrive Coupé.
BMW M4 CSL – TO NAJLEPŠIE.
Jazdná dynamika a prvky dizajnu BMW M4 CSL.
V novom BMW M4 CSL je všetko vytvorené tak, aby vám umožnilo zažiť nekompromisnú DNA motoršportu v každodennom využití.
- Najvýkonnejšie BMW M4 všetkých čias, schválené na verejné cesty
- Hmotnosť znížená až o 100 kg oproti BMW M4 Competition Coupé
- Vysokovýkonný radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo s výkonom 405 kW (551 k)
- Pneumatiky Ultra Track vyladené pre špecifikácie vozidla
- Exkluzívny dizajn s typickými prvkami modelu v čiernej a červenej farbe

- Jazdná dynamika
- Exteriér
- Interiér

Znížená hmotnosť.
Inteligentná kombinácia materiálov s plastmi vystuženými uhlíkovým vláknom (CFRP, karbón), ako aj špeciálne konštrukčné riešenia, znižujú hmotnosť až o 100 kg v porovnaní s BMW M4 Competition, teda aj spotrebu paliva, zároveň však zvyšujú agilitu a jazdné výkony.

Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo.
Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo disponuje mimoriadnym ťahom a výrazným charakteristickým M zvukom. Táto pohonná jednotka bola ešte výraznejšie vylepšená a dosahuje pozoruhodný výkon až 551 koní. Odľahčená M rozpera vo farbe Silver Grey stabilizuje vozidlo a výrazne zlepšuje jeho jazdnú dynamiku.

Jazdná dynamika špecifická pre CSL.
Konštrukcia náprav BMW M4 CSL je optimalizovaná pre vysokú jazdnú dynamiku. Špecifické pružiny, tlmiče, stabilizátory a ramená prispievajú k mimoriadne precíznej ovládateľnosti, obzvlášť v blízkosti fyzikálnych limitov. Nižšie nastavenia 10-stupňovej M trakčnej kontroly umožňujú drifty, zatiaľ čo vyššie nastavenia sú optimalizované pre ideálne časy na okruhu. Nižšie nastavenia 10-stupňovej M trakčnej kontroly umožňujú drifty, zatiaľ čo vyššie nastavenia sú optimalizované pre ideálne časy na okruhu.

M Laserlight s farebnými ikonami.
Svetlá M Laserlight ohromia dizajnom aj technikou a sú unikátnym prvkom špeciálnych modelov M. V laserovom režime diaľkových svetiel je ich dosah až do 600 metrov, čiže takmer dvojnásobok v porovnaní s konvenčnými diaľkovými svetlami. Pri zapnutí tlmených a diaľkových svetiel, ako aj pri uvítacom osvetlení, sa ich ikony rozsvietia žltou farbou, čo pripomína úspešné pretekárske vozidlá GT.

Predná kapota s karbónovou štruktúrou.
Predná kapota vyrobená z CFRP, s viditeľnou štruktúrou karbónu a pre CSL špecifickou červenou fóliou, okamžite vystavuje na obdiv športovú ľahkú konštrukciu a výkonný pohon BMW M4 CSL.

Veko kufra s integrovaným spojlerom.
Veko kufra s viditeľnými karbónovými komponentmi a štíhlymi zadnými M svetlami s laserovou technológiou, vyrobené z CFRP, je vysoko atraktívnou športovou vychytávkou. Vďaka svojej nízkej hmotnosti a aerodynamickému tvaru zároveň prispieva k vynikajúcej jazdnej dynamike nového BMW M4 CSL.

M karbónové plne škrupinové sedadlá.
Vďaka svojej maximálnej bočnej opore ponúkajú M karbónové plne škrupinové sedadlá zlepšený jazdný zážitok – obzvlášť na pretekárskom okruhu. Sú o 15,5 kg ľahšie než M karbónové škrupinové sedadlá a ich čiastočne odnímateľná opierka hlavy umožňuje jazdu s prilbou. Komfortné funkcie, ako napríklad elektrické nastavovanie alebo vyhrievanie, boli z týchto sedadiel vynechané, pre úsporu hmotnosti.

Exkluzívna stredová konzola s odľahčenou konštrukciou.
Stredová konzola nového BMW M4 CSL svojou ľahkou konštrukciou dôsledne preberá filozofiu celkového odľahčenia nového BMW M4 CSL aj v interiéri. Karbónová štruktúra a kožená lakťová opierka s exkluzívnym logom CSL vyžarujú autentickú atmosféru motoristického športu.

Odľahčený priestor za prednými sedadlami.
Nové BMW M4 CSL bolo vytvorené ako dvojmiestne vozidlo. Technológia konštrukcie, použitá za prednými sedadlami v zadnej časti interiéru, prispela k zníženiu hmotnosti vozidla o viac než 20 kg. Vzadu sa namiesto sedadla nachádza priestor pre prilby, exkluzívne dostupný pre nové BMW M4 CSL.
BMW M4 CSL – IMPRESIE.
To najlepšie z dizajnu BMW M4 CSL pre exteriér aj interiér.
Čierne lišty obličiek s modelovo špecifickou červenou fóliou
M karbónový predný splitter.
M karbónovo keramické brzdy, vysokolesklé červené.
Titánový výfukový systém s matnými čiernymi koncovkami.
Pneumatiky Ultra Track na ľahkých diskoch kolies, exkluzívne pre CSL.
M Alcantara volant.
Špecifický CSL nápis a fólia na bočných prahoch.
M karbónové plne škrupinové sedadlá.
M karbónové škrupinové sedadlá.

Čierne lišty obličiek s modelovo špecifickou červenou fóliou BMW M4 CSL G82

M karbónový predný splitter BMW M4 CSL G82

M karbónovo keramické brzdy, vysokolesklé červené BMW M4 CSL G82

Titánový výfukový systém s matnými čiernymi koncovkami BMW M4 CSL G82

Pneumatiky Ultra Track na ľahkých diskoch kolies, exkluzívne pre CSL BMW M4 CSL G82

M Alcantara volant BMW M4 CSL G82

Špecifický CSL nápis a fólia na bočných prahoch BMW M4 CSL G82

M karbónové plne škrupinové sedadlá BMW M4 CSL G82

M karbónové škrupinové sedadlá BMW M4 CSL G82
Čierne lišty obličiek s modelovo špecifickou červenou fóliou
M karbónový predný splitter.
M karbónovo keramické brzdy, vysokolesklé červené.
Titánový výfukový systém s matnými čiernymi koncovkami.
Pneumatiky Ultra Track na ľahkých diskoch kolies, exkluzívne pre CSL.
M Alcantara volant.
Špecifický CSL nápis a fólia na bočných prahoch.
M karbónové plne škrupinové sedadlá.
M karbónové škrupinové sedadlá.
BMW M4 COMPETITION COUPÉ – TO NAJLEPŠIE.
Jazdná dynamika a prvky dizajnu BMW M4 Competition Coupé.

- Dynamika
- Dizajn

Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo.
Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo disponuje mimoriadnym ťahom a výrazným charakteristickým M zvukom. Dve mono-scroll turbodúchadlá, priame vstrekovanie paliva High Precision Injection a plne variabilný manažment ventilov prispievajú k dosiahnutiu vynikajúceho výkonu.

8-stupňová prevodovka M Steptronic Sport so systémom Drivelogic.

M xDrive.

M karbónovo keramické brzdy.

M Sport výfukový systém.

Predný dizajn.

Bočný dizajn.

19-/20-palcové kované M disky Double-spoke style 826 M Black so zmiešanými okruhovými pneumatikami.

Karbónová strecha.

Zadný dizajn.

M karbónové škrupinové sedadlá.

M karbónový volant.
BMW M4 COMPETITION COUPÉ – IMPRESIE.
To najlepšie z dizajnu BMW M4 Competition Coupé pre exteriér.
BMW M4 COUPÉ – TO NAJLEPŠIE.
Jazdná dynamika a prvky dizajnu BMW M4 Coupé.
BMW M4 Coupé je puristické športové kupé s vynikajúcimi jazdnými parametrami. Pod tie sa podpisujú vysokovýkonná pohonná jednotka BMW M TwinPower Turbo s výkonom 480 koní, pohon zadných kolies a vysoko vyvinuté technológie s pôvodom v motoršporte, ako je napríklad M špecifický podvozok a Aktívny M diferenciál. Dokonalo odstupňovaná manuálna 6-stupňová M prevodovka s krátkymi a presnými dráhami radenia prispieva k obzvlášť intenzívnej interakcii medzi vodičom a vozidlom. Atletický exteriérový dizajn a nápadné M špecifické prvky výbavy aj štylistické detaily ešte výraznejšie podčiarkujú dynamický charakter BMW M4 Coupé.

- Dynamika
- Dizajn

Radový benzínový 6-valec M TwinPower Turbo.

Manuálna M prevodovka a pohon zadných kolies.
