BMW Special Sales Sustainability Hub Overview Udržateľnejšia budúcnosť spoločnosti BMW Group

BUDÚCNOSŤ JE ELEKTRICKÁ, DIGITÁLNA A OBEHOVÁ.

BUDÚCNOSŤ JE ELEKTRICKÁ, DIGITÁLNA A OBEHOVÁ.

Spoločnosť BMW Group má udržateľnosť pevne zakotvenú vo svojej firemnej stratégii. Zároveň vychádza z dlhej tradície hľadania stále ďalšieho pokroku, ktorý sa dá dosiahnuť v udržateľnom manažmente. Deklarovaným cieľom je komplexný prístup s troma piliermi, ktoré zahŕňajú celý reťazec pridanej hodnoty: ekologický, sociálny a ekonomický, vrátane koncentrácie na cirkulárnu ekonomiku. Vývoj elektrických vozidiel je v rámci tejto schémy faktorom kľúčovým, nie však jediným: BMW Group vníma udržateľnosť v najširšom kontexte od dodávateľského reťazca cez vývoj a výrobu až po ukončenie fázy používania všetkých vozidiel.

Zistiť viac

BMW STOPA VOZIDLA.

BMW udržateľnosť 2023 stopa vozidla video

Zmena sa začína transparentnosťou.

Ako zistím ekologickú stopu môjho budúceho vozidla? Odpoveďou je BMW Stopa vozidla. Štyri kľúčové kritériá udržateľnosti – KLIMATICKÝ DOPAD, EFEKTIVITA, CIRKULARITA a DODÁVATEĽSKÝ REŤAZEC – spolu s rozsiahlym vyhodnotením životného cyklu, overeným nemeckou Agentúrou pre technickú inšpekciu (LCA), vám poskytne komplexný obraz.

NAŠE ZÁVÄZKY.

  • 01 BMW Group sa zaviazala dodržiavať Parížsku klimatickú dohodu a sprievodný 1,5-stupňový cieľ Parížskej klimatickej dohody.
  • 02 BMW Group má všetky krátkodobé ciele zníženia CO₂ vedecky overené (iniciatíva Science-Based-Target, SBTi) a okrem toho dokonca stále ako jediný výrobca automobilov (od februára 2023) určila samostatný CO₂ cieľ pre dodávateľský reťazec.
  • 03 Okrem toho sa BMW Group zaviazala k cieľu klimatickej neutrality (SBTi “net zero”).

OBJAVTE NÁŠ HOLISTICKÝ PRÍSTUP K UDRŽATEĽNOSTI A i5.

UDRŽATEĽNOSŤ JE TRVALOU SÚČASŤOU STRATÉGIE SKUPINY BMW.

NÁŠ KOMPLEXNÝ PRÍSTUP ZALOŽENÝ NA TROCH PILIEROCH.

Deklarovaným cieľom spoločnosti BMW Group je pokryť všetky tri aspekty udržateľnosti: ekologický, sociálny a ekonomický v celom hodnotovom reťazci. Tieto tri piliere tvoria rámec činnosti a spoločne prispievajú k dosiahnutiu stanovených cieľov. Spolu s transparentnosťou našich cieľov a výsledkov je tento komplexný prístup základom spolupráce založenej na dôvere s našimi B2B zákazníkmi.
BMW Special Sales Sustainability Hub Overview

Ekologické.

BMW Group sa zaviazala dodržiavať Parížsku klimatickú dohodu a dosiahnuť najneskôr do roku 2050 nulovú uhlíkovú stopu. Tento záväzok je neoddeliteľnou súčasťou nášho 360° holistického prístupu k udržateľnosti, zakotveného v našej firemnej stratégii.

Na ceste k čistej nule sme si stanovili ambiciózne a vedecky podložené ciele emisií CO₂ v krátkodobom horizonte. Našou ambíciou je do roku 2030 znížiť našu celkovú stopu CO₂ na vozidlo o 40 % počas celého životného cyklu (v porovnaní s hodnotami z roku 2019).

BMW Special Sales Sustainability Hub Overview Sociálne Zamestnanci BMW pred budovou s farebnými balónmi vo vzduchu

Sociálne.

Spoločnosť BMW Group sa považuje za podnik a zamestnávateľa so sociálnou zodpovednosťou za svojich zamestnancov a spoločnosť. Preto kladie veľký dôraz na zdravie, diverzitu a možnosti rozvoja svojich zamestnancov. Ako globálny hráč si je spoločnosť BMW Group rovnako vedomá svojej zodpovednosti voči spoločnosti.

BMW Special Sales Sustainability Hub Overview Ekonomické Pohľad do vnútra výroby a skladu BMW

Ekonomické.

Spoločnosť BMW Group si je vedomá svojho ekonomického významu a organizuje svoje podnikové riadenie v súlade so zodpovednými princípmi zameranými na udržateľné zvyšovanie hodnoty podniku. Kľúčový význam má dodržiavanie pravidiel, ktoré považujeme za základný kameň dlhodobého úspechu a ktoré sú pevne zakotvené v našej firemnej kultúre. Týmto prístupom sa snažíme zabrániť finančným škodám a strate dôvery v nás už na samom začiatku. Preto pri riešení možných rizík nikdy nezabúdame na budúcnosť a dôsledky pre našu spoločnosť.

BMW GROUP REPORT.

INTEGROVANÝ REPORT O SÚČASNOM STAVE.

BMW Special Sales Sustainability Hub Overview BMW Group report modrá infografika s koncepčným vozidlom BMW

Spoločnosť BMW Group vidí svoju zodpovednosť v udržateľnosti, merateľnosti a transparentnosti svojich reportov.
 

  • Od roku 2020 kombinujeme našu výročnú správu so správou o udržateľnosti, aby sme vytvorili jeden integrovaný report.
  • V roku 2022 získala spoločnosť BMW Group ocenenie Building Public Trust Award za najlepší reporting o udržateľnosti spomedzi 40 spoločností indexu DAX.
  • Táto kombinovaná správa ponúka presný prehľad našich cieľov v oblasti udržateľnosti a uvádza aj dosiahnuté ročné ciele.

RATINGY UDRŽATEĽNOSTI BMW.

BMW GROUP V ORGANIZÁCIÁCH, AKO JE ECOVADIS.

BMW Special Sales Sustainability Hub Overview logo EcoVadis

Spoločnosť BMW Group považuje externé ratingy za veľmi dôležitý spôsob, ako poskytnúť partnerom a zákazníkom objektívne hodnotenie. Zo zásady preto žiadame, aby sa požiadavky na externé vyhlásenia vždy smerovali na tlačové správy spoločnosti BMW Group a na manažérov kľúčových zákazníkov spoločnosti BMW Group s cieľom získať presvedčivý obraz o konkrétnych témach alebo otázkach.

SLUŽBY.

Spoločnosť BMW Group má široké spektrum nástrojov a služieb na podporu B2B zákazníkov pri dosahovaní ich cieľov udržateľnosti, aby mohli organizovať svoje vozidlá ešte efektívnejším a udržateľnejším spôsobom. Jedným z príkladov je nástroj s údajmi o vozovom parku: Tento nástroj ponúka veľké množstvo služieb a poskytuje rôzne údaje o vozidlách pre majiteľov vozového parku značiek BMW alebo MINI. Údaje o vozovom parku sa ponúkajú v piatich moduloch a pokrývajú viac ako desať relevantných prípadov použitia pre správu vozového parku. Údaje siahajú od správy počtu najazdených kilometrov a zmlúv, až po stav vozidla a poskytovanie polohy GPS. Zahrnutý je aj servis, údržba a spotreba. Od roku 2023 budú do ponuky zahrnuté aj tri nové okruhy služieb v oblasti udržateľnosti. K údajom je možné pristupovať buď priamo prostredníctvom webovej stránky, alebo flexibilne cez rozhranie (API).

Zistiť viac

ÚDAJE O VOZOVOM PARKU – NOVÉ SLUŽBY V OBLASTI UDRŽATEĽNOSTI.

BMW Special Sales Sustainability Hub Overview Údaje o vozovom parku Vozidlo BMW jazdiace po ceste pred horskou scenériou
  • Hodnotenie a transparentnosť údajov o emisiách CO₂ pri posudzovaní podielu jazdy bez emisií pre vozidlá PHEV – analýza potenciálu a odporúčania pre elektrifikáciu vozového parku.

BMW RIEŠENIA NABÍJANIA.

BMW Special Sales Sustainability Hub Overview BMW riešenia nabíjania Vozidlo BMW na nabíjacej stanici so ženou v popredí

Komfortné nabíjanie na státisícoch verejných nabíjacích staníc v Európe, elektrickou energiou z obnoviteľných zdrojov. Ponúkame tiež individuálne riešenia nabíjania doma aj v práci.

FAQ.

  • Ako je udržateľnosť zakotvená v rámci spoločnosti BMW Group?
  • Ako sa spoločnosť BMW Group líši od svojich konkurentov v oblasti udržateľnosti?
  • Je spoločnosť BMW Group členom EcoVadis? Ako sa umiestnila v medzinárodnom porovnaní v rámci celého odvetvia?