Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.
Aké sú výhody rezervácie nového auta BMW online?
Pri online rezervácii nového auta BMW alebo MINI profitujete z maximálneho výberu okamžite dostupných vozidiel. Vo virtuálnom showroome sa môžete dozvedieť o všetkých podrobnostiach o vozidle a špeciálnej výbave a prezrieť si svoje obľúbené vozidlo v 360° pohľade zo všetkých uhlov, zvnútra aj zvonku. Sami si vyberiete svojho BMW partnera a či chcete vozidlo kúpiť za ponukovú cenu alebo ho financovať alebo prenajať prostredníctvom BMW Financial Services. Váš BMW partner je osobne k dispozícii, aby odpovedal na akékoľvek otázky, ktoré máte.
Sú vozidlá ponúkané v rámci vyhľadávania nových vozidiel BMW okamžite dostupné?
Áno. Vyhľadávanie nových vozidiel BMW zobrazuje všetky aktuálne dostupné modely a produkty BMW od všetkých zúčastnených partnerov BMW. Vyberte si ponuku od BMW partnera a či chcete vozidlo kúpiť za ponukovú cenu alebo ho financovať alebo prenajať prostredníctvom BMW Financial Services. Váš BMW partner je osobne k dispozícii, aby odpovedal na akékoľvek otázky, ktoré máte.
Čo znamená Rezervovať vozidlo?
Rezervovať vozidlo je žiadosť o online rezerváciu s úmyslom kúpiť vozidlo u predajcu. Rezervačný poplatok je potrebný na zarezervovanie vozidla až do okamihu uzatvorenia zmluvy.
Rezervačný poplatok je potrebný na zarezervovanie vozidla až do okamihu uzatvorenia zmluvy. Počas tohto času si nemôže dané vozidlo na online platforme rezervovať nikto iný. Len čo sa zmluva uzatvorí, vozidlo sa vymaže z platformy a nebude už k dispozícii na predaj.
Ak zmluvu uzatvoríte, rezervačný poplatok sa pripíše formou kreditu k vašej finálnej platbe a/alebo lízingovej zmluve. Ak sa zmluva neuzatvorí, rezervačný poplatok vám bude vrátený.
Čo znamená Vyžiadať ponuku?
„Vyžiadať ponuku“ znamená vyžiadať si nezáväznú ponuku. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom konkrétneho vozidla, môžete použiť tento príkaz na odoslanie žiadosti konkrétnemu predajcovi. Ten vašu požiadavku spracuje a čo najskôr sa vám ozve.
Ako sa s vami môžem skontaktovať?
Môžete sa obrátiť na ZÁKAZNÍCKY SERVIS BMW SLOVENSKÁ REPUBLIKA S.R.O.
ZÁKAZNÍCKY SERVIS BMW SLOVENSKÁ REPUBLIKA S.R.O. je prístupný telefonicky alebo e-mailom.
Telefónne číslo: +421 (2) 60 20 20 80.
Viac informácií nájdete tu:
Čo sa stane, ak sa moje vozidlo poškodí po online rezervácii, ale pred vyzdvihnutím?
V prípade poškodenia, prosím kontaktujte príslušného predajcu.
Aké možnosti odovzdania vozidla si môžem vybrať?
Odovzdanie vášho nového auta BMW/MINI prebieha u BMW partnera, u ktorého ste nákup realizovali. V závislosti od BMW partnera si môžete dohodnúť aj pristavenie vozidla.
Aké sú pravidlá ochrany údajov vo vyhľadávači nových vozidiel?
Informácie o našej ochrane údajov nájdete tu: Ochrana údajov alebo Právne vyhlásenie.
Aké kroky sú potrebné na vykonanie rezervácie?
1. Prihlásenie alebo registrácia na MyBMW/MINI Connected
Po výbere modelu vozidla a kliknutí na „Rezervácia vozidla“ sa prihláste alebo zaregistrujte, alebo pokračujete ako hosť.
2. Osobné údaje
Vyplňte svoje privátne alebo firemné údaje a odsúhlaste marketingovú komunikáciu.
3. Vaše vozidlo
Ešte raz si skontrolujte detaily vozidla, fakturačnú adresu a odsúhlasenie pravidiel a podmienok.
4. Platba
Vyplňte detaily vašej platby a odošlite platbu.
Je možné využiť existujúci MyBMW účet na prihlásenie do Vyhľadávača nových vozidiel?
Áno. Keď sa prihlásite, máte prístup k vašim rezerváciám, obľúbeným vozidlám aj osobným údajom.
Ako nájdem svoju rezerváciu?
Pre prístup k vašim predošlým rezerváciám prosím postupujte nasledovne:
- Prihláste sa na MyBMW portál kliknutím na Prihlásenie v ľavom hornom rohu stránky
- Po prihlásení nájdete svoje predošlé rezervácie v sekcii „Rezervácie“
Kde môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Svoje osobné údaje môžete zmeniť vo svojom MyBMW/MINI profile v sekcii „Zmeniť osobné údaje“.
Mám prístup k faktúre?
Pre informácie o faktúre, prosím kontaktujte vášho predajcu.
Je možné zrušiť rezerváciu?
Áno, svoju rezerváciu môžete zrušiť a rezervačný poplatok vám vrátime. Ak chcete zrušiť svoju rezerváciu, prosím kontaktujte príslušného predajcu.
Môžem sledovať proces spracovávania mojej rezervácie?
Áno, stav spracovania svojej rezervácie môžete sledovať vo vašom MyBMW/MINI profile v sekcii „Rezervácie“.
Ak si rezervujem vozidlo online, je možná skúšobná jazda?
Áno. Len čo si rezervujete vozidlo, môžete si dohodnúť skúšobnú jazdu u predajcu.
Kde si môžem vyskúšať rezervované vozidlo?
U predajcu.
Je proces rezervácie spoplatnený?
Áno, ak si chcete zarezervovať vozidlo, musíte zaplatiť rezervačný poplatok. Sumu rezervačného poplatku stanoví predajca a môže sa líšiť v závislosti od vozidla. Ak si vozidlo rezervujete, táto suma vám bude pripísaná ako záloha. Ak sa kúpna zmluva neuzatvorí, táto záloha vám bude vrátená.
Aká je výška rezervačného poplatku?
Sumu rezervačného poplatku stanoví predajca a môže sa líšiť v závislosti od vozidla. Ak si vozidlo rezervujete, táto suma vám bude pripísaná ako záloha. Ak sa kúpna zmluva neuzatvorí, táto záloha vám bude vrátená.
Ako môžem zaplatiť za svoju rezerváciu?
Online rezervácie sa aktuálne platia kreditnou alebo debetnou kartou.
Aké sú možné príčiny zamietnutia mojej kreditnej karty?
- Na účte nemáte dostatočný zostatok
- Váš účet je uzavretý
- Vašej kreditnej karte uplynula platnosť
- Vaša platba nebola vykonaná včas
- Váš účet bol označený s podozrením na podvod
Musím po zaplatení rezervačného poplatku vozidlo kúpiť?
Nie. Zaplatením rezervačného poplatku nevzniká záväzok na kúpu vozidla, iba sa vozidlo „zablokuje“ do okamihu uzatvorenia zmluvy o kúpe vozidla. Ak si kúpu vozidla rozmyslíte, prosím obráťte sa na príslušného predajcu a rezerváciu okamžite zrušte. Len čo ju predajca zruší, peniaze vám budú vrátené.
Môžem po zaplatení rezervačného poplatku vymeniť vozidlo?
Áno. Prosím kontaktujte okamžite príslušného predajcu, aby vám zrušil rezerváciu. Len čo ju predajca zruší, peniaze vám budú vrátené a budete si môcť vybrať nové vozidlo. Viac informácií o výmene vozidla vám poskytne príslušný predajca.
Môžem fakturovať na firmu?
Áno. V sekcii „Osobné údaje“ počas procesu platby môžete spresniť, či ste privátny alebo firemný zákazník.
Bude mi rezervačný poplatok vrátený?
V prípade zrušenia rezervácie vám bude poplatok vrátený rovnakou platobnou metódou, akou bol zaplatený. Potvrdenie o zrušení dostanete hneď ako bude zrušenie spracované.
Právo na zrušenie
Máte právo odstúpiť od rezervačnej zmluvy do štrnástich (14) dní bez udania dôvodu. Pre uplatnenie vášho práva na zrušenie, nás prosím informujte jednoznačnou formuláciou vášho rozhodnutia odstúpiť od tejto zmluvy. Môžete buď vyplniť vyhlásenie o zrušení (viď vzor formulára v Rezervačných podmienkach BMW/MINI) alebo inak jasne deklarovať svoje rozhodnutie a odoslať ho príslušnému predajcovi poštou alebo e-mailom. Pri rezervácii vám pošleme meno, adresu a (ak je dostupná, tak aj) e-mailovú adresu predajcu. Hneď potom, ako predajca dostane vaše vyjadrenie, okamžite vám pošle e-mail s potvrdením zrušenia.
Pre splnenie časového termínu na zrušenie stačí, ak svoje vyhlásenie o uplatnení práva na zrušenie odošlete pred uplynutím časového termínu.
Ďalšie kroky:
Predajca vám vráti celú sumu okamžite potom ako dostane vaše oznámenie o zrušení, po uskutočnení rezervácie. Pre vrátenie sumy využije predajca tú istú platobnú metódu, akou ste vy predtým uhradili pôvodnú platbu, s výnimkou prípadu, keď ste si vopred explicitne nedohodli iný postup. V žiadnom prípade vám z vrátenej sumy nestrhneme žiaden poplatok.