• Aké sú výhody rezervácie nového auta BMW online?
    • Sú vozidlá ponúkané v rámci vyhľadávania nových vozidiel BMW okamžite dostupné?
    • Čo znamená Rezervovať vozidlo?
    • Čo znamená Vyžiadať ponuku?
    • Ako sa s vami môžem skontaktovať?
    • Čo sa stane, ak sa moje vozidlo poškodí po online rezervácii, ale pred vyzdvihnutím?
    • Aké možnosti odovzdania vozidla si môžem vybrať?
    • Aké sú pravidlá ochrany údajov vo vyhľadávači nových vozidiel?
    • Aké kroky sú potrebné na vykonanie rezervácie?
    • Je možné využiť existujúci MyBMW účet na prihlásenie do Vyhľadávača nových vozidiel?
    • Ako nájdem svoju rezerváciu?
    • Kde môžem zmeniť svoje osobné údaje?
    • Mám prístup k faktúre?
    • Je možné zrušiť rezerváciu?
    • Môžem sledovať proces spracovávania mojej rezervácie?
    • Ak si rezervujem vozidlo online, je možná skúšobná jazda?
    • Kde si môžem vyskúšať rezervované vozidlo?
    • Je proces rezervácie spoplatnený?
    • Aká je výška rezervačného poplatku?
    • Ako môžem zaplatiť za svoju rezerváciu?
    • Aké sú možné príčiny zamietnutia mojej kreditnej karty?
    • Musím po zaplatení rezervačného poplatku vozidlo kúpiť?
    • Môžem po zaplatení rezervačného poplatku vymeniť vozidlo?
    • Môžem fakturovať na firmu?
    • Bude mi rezervačný poplatok vrátený?
    • Právo na zrušenie